BMW řady 2 je v závěrečné fázi vývoje. To mimo jiné znamená testy na závodním okruhu, kde budou majitelé novinky zřejmě často. Foto: BMW

BMW řady 2 je v závěrečné fázi vývoje. To mimo jiné znamená testy na závodním okruhu, kde budou majitelé novinky zřejmě často. | Foto: BMW

Je to totiž stále zadokolka, která bude k mání s řadovým šestiválcem. BMW láká i na ideální rozložení hmotnosti, extrémně tuhou karoserii a důsledně navržený podvozek pro co největší agilitu. Foto: BMW

Je to totiž stále zadokolka, která bude k mání s řadovým šestiválcem. BMW láká i na ideální rozložení hmotnosti, extrémně tuhou karoserii a důsledně navržený podvozek pro co největší agilitu. | Foto: BMW

Nové BMW řady 2 Coupé se bude vyrábět od konce letošního léta. Zákazníci by měli dostat to pravé BMW. Tohle se očividně nevyvíjelo jako auto pro všechny, ale jako stroj pro náročné řidiče. Foto: BMW

Nové BMW řady 2 Coupé se bude vyrábět od konce letošního léta. Zákazníci by měli dostat to pravé BMW. Tohle se očividně nevyvíjelo jako auto pro všechny, ale jako stroj pro náročné řidiče. | Foto: BMW

Ostatně automobilka naznačuje, že novinka navazuje na tradici modelu 2002. Finální ladění vozu proběhlo na Severní smyčce Nürburgringu. Foto: BMW

Ostatně automobilka naznačuje, že novinka navazuje na tradici modelu 2002. Finální ladění vozu proběhlo na Severní smyčce Nürburgringu. | Foto: BMW

Po představení vozu bude vrcholem nabídky verze M240i xDrive Coupé. Půjde o řadový šestiválec s technologií Twin Power Turbo o výkonu 275 kW (374 koní). Foto: BMW

Po představení vozu bude vrcholem nabídky verze M240i xDrive Coupé. Půjde o řadový šestiválec s technologií Twin Power Turbo o výkonu 275 kW (374 koní). | Foto: BMW

Sílu na kola bude přenášet 8stupňová automatická převodovka Stertronic Sport. Pak nás ale samozřejmě čeká ještě nové M2. Foto: BMW

Sílu na kola bude přenášet 8stupňová automatická převodovka Stertronic Sport. Pak nás ale samozřejmě čeká ještě nové M2. | Foto: BMW

Oproti předchozí řadě 2 má být novinka o 12 % tužší. Očekávat můžeme i přítomnost adaptivních tlumičů. Foto: BMW

Oproti předchozí řadě 2 má být novinka o 12 % tužší. Očekávat můžeme i přítomnost adaptivních tlumičů. | Foto: BMW

Všechna aerodynamická řešení snižují na přední nápravě pak ve srovnání s předchozím modelem vztlak o 50 procent. Na oficiální odhalení a další informace si budeme muset ještě počkat. Nemůže to ale být daleko. Foto: BMW

Všechna aerodynamická řešení snižují na přední nápravě pak ve srovnání s předchozím modelem vztlak o 50 procent. Na oficiální odhalení a další informace si budeme muset ještě počkat. Nemůže to ale být daleko. | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 Foto: BMW

| Nové BMW řady 2 | Foto: BMW

Je to totiž stále zadokolka, která bude k mání s řadovým šestiválcem. BMW láká i na ideální rozložení hmotnosti, extrémně tuhou karoserii a důsledně navržený podvozek pro co největší agilitu. Foto: BMW
Nové BMW řady 2 Coupé se bude vyrábět od konce letošního léta. Zákazníci by měli dostat to pravé BMW. Tohle se očividně nevyvíjelo jako auto pro všechny, ale jako stroj pro náročné řidiče. Foto: BMW
Ostatně automobilka naznačuje, že novinka navazuje na tradici modelu 2002. Finální ladění vozu proběhlo na Severní smyčce Nürburgringu. Foto: BMW
Po představení vozu bude vrcholem nabídky verze M240i xDrive Coupé. Půjde o řadový šestiválec s technologií Twin Power Turbo o výkonu 275 kW (374 koní). Foto: BMW
30
Fotogalerie

Nové BMW řady 2 na prvních fotkách. Bude to zadokolka! Šestiválec nechybí

Proces vývoje nového BMW řady 2 je u konce. Podle všeho nás čeká pořádná pecka!

BMW řady 2 je v závěrečné fázi vývoje. To mimo jiné znamená testy na závodním okruhu, kde budou majitelé novinky zřejmě často. Je to totiž stále zadokolka, která bude k mání s řadovým šestiválcem. BMW láká i na ideální rozložení hmotnosti, extrémně tuhou karoserii a důsledně navržený podvozek pro co největší agilitu.

Nové BMW řady 2 Coupé se bude vyrábět od konce letošního léta. Zákazníci by měli dostat to pravé BMW. Tohle se očividně nevyvíjelo jako auto pro všechny, ale jako stroj pro náročné řidiče. Ostatně automobilka naznačuje, že novinka navazuje na tradici modelu 2002. Finální ladění vozu proběhlo na Severní smyčce Nürburgringu.

Po představení vozu bude vrcholem nabídky verze M240i xDrive Coupé. Půjde o řadový šestiválec s technologií Twin Power Turbo o výkonu 275 kW (374 koní). Sílu na kola bude přenášet 8stupňová automatická převodovka Stertronic Sport. Pak nás ale samozřejmě čeká ještě nové M2.

Oproti předchozí řadě 2 má být novinka o 12 % tužší. Očekávat můžeme i přítomnost adaptivních tlumičů. Všechna aerodynamická řešení snižují na přední nápravě pak ve srovnání s předchozím modelem vztlak o 50 procent. Na oficiální odhalení a další informace si budeme muset ještě počkat. Nemůže to ale být daleko.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud