Toto BMW řady 1 v ČR jen tak neuvidíte. Je to naprostý základ za 650.000 Kč

petr prokopec  |  26. 07. 2019 13:17

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  26. 07. 2019 13:17

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Odpovědět  |   | 
offroad jezdec  |  26. 07. 2019 13:23

svatá pravda, nevím jestli bych SUV s kvalitním podvozkem snižoval, já spíše uvažuji o offroad úpravě, ten čip má smysl i u tak výkonného auta, aby tam byla rezerva, zatím jsem na svojí ŠKODU KODIAQ namontoval naviják a offroad gumy chystáme se s ženou a dětmi do rumunských hor, na střechu jsem namontoval zahrádku na které bude stan. A za 650,000,- je opravdu lepší volba Škoda

Odpovědět  |   | 
Horka  |  27. 07. 2019 07:55

To už je na vyšetření u Chocholouška.

Odpovědět  |   | 
kvíčala  |  26. 07. 2019 13:26

Potká škodovka osla.
"Ahoj, auto," říká osel.
"Ahoj, osle," na to Škoda.

Osel se rozpláče. Škoda se diví proč.
"No," říká osel, "když já tě nazývám autem, taky bys mi mohla říkat koni."

Odpovědět  |   | 
oslík  |  26. 07. 2019 13:29

Jede chlap s trabantem po dálnici a porouchá se mu motor.
Tvl to není možný! Povídá.
Jede kolem borec v Škoda Octavia a říká:
Kámo nenechám tě tady,pod´odvezu tě.
Za chvíli se porouchá motor v oktávce.
Tvl to není normální!
Po chvíli jede kolem chlap v BMW M3.Zastaví a povídá:
Chlapi já vás na holičkách nenechám!
Zapojí je na lano a jedou dál všichni tři.
Po chvíli se něco rozbije v bavoráku.
Chlap vyleze a říká:
Tvl to si děláte srandu ne?
Jede kolem borec v Lamborghini Aventador a říká:
Chlapi zahákněte se za mně.Já mám silný auto a servis je nedaleko.Jo a kdybych jel moc rychle tak na mně zatrubte a já zpomalím.
Tak jedou všichni čtyři.
Někde na dálnici stojí hlídka a kolem ní profrčí lambo.
Jeden policajt se zvedne a říká:
Hele vole koukej lambo a jede 200km/h.
Druhý povídá:
No a co jako???
Kámo ale za ním jelo BMW M3 taky 200km/h.
to je normální.BMW mají maximálku přes 200km/h.
No a za ním jela oktávka jedničková taky 200km/h.
No...tak to bude nějaký tuning ne?
No a za ní lítal ze strany na stranu trabant a troubil že je chce předjet.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 07. 2019 20:13

:)
Za sociku sa tento vtip hovoril vo verzii Mercedes-Trabant-Mercedes :)
Palce hore!

Odpovědět  |   | 
Kvičalo hunter  |  26. 07. 2019 13:37

Pravil Kvičala, nemocný důchodce, s ojetým korejským křápem, který se na Kodiaqa nikdy nezmůže. Zbývá už jen hořká zábava.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 07. 2019 13:32

Preco by sme ho nemali vidiet?

Teda, neviem ako v CR a pri BMW, ale co viem, tak holobyty A-classe Mercedesu sli na Slovensku vcelku na odbyt.

Kedze sme v rovnakom segmente a na velmi podobnom trhu, takze je sanca, ze po zakladnej vybave siahne dost ludi, ktori chcu BMW ale nemaju na to.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  26. 07. 2019 15:32

Určitě si tyto "holobyty" najdou celkem početnou část klientů z řad firem. Chtějí pro své lidi něco lepšího (lepší image) a je to za přijatelnou cenu. Svého času jezdilo celkem dost obchoďáků v Audi A3. V základu se dala pořídit do fleetu (při ročním odběru cca 30ks i za 400.000 bez daně).

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  26. 07. 2019 14:53

A co je vlastně na bmw1 "premiového"?!

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 07. 2019 15:03

cena

Odpovědět  |   | 

to, že je levnější jak domácí produkce a bmw dostávají jako premie v kauflandu a lídlu.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 07. 2019 15:36

Zalez někam do stínu. To horko ti nedělá dobře.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  26. 07. 2019 16:04

Petrovi je horko už od narození. V druhé části má vyjímečně pravdu. Pro vyšší pozice velkých řetězců dělají výběrová řízení na dodávku vozů pro celou Evropu. Konkrétně Lidl, dostává na Audi, teď BMW slevy kolem 50%, vozy po roce a půl prodá dráž než za kolik je koupil. Vydělá a kravaťáci mají auto, jaké by si v životě z platu nekoupili.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 07. 2019 16:07

Moje připomínka se týkala té domácí produkce. O tom dalším nemám přehled.

Odpovědět  |   | 

joo, tak si najdi kolik stojí tatra phoenix, nebéo jsem snad psal o konkrétním autu. Jo a k tomu vedru, tak se střecha nestahuje a když nepračí slunko na hlavu, tak klima to zařídí i se stáhnutou střechou.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 07. 2019 17:29

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 07. 2019 04:50

Ten Umr je fakt dilo. Nevim jestli je to nejaka disfunkce nebo alkohol

Odpovědět  |   | 

máš bmw?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 07. 2019 16:04

aj ked tam daju vybavu za dalsich 30k euro .. ajtak to bude len lacny FWD

Odpovědět  |   | 
Hans  |  26. 07. 2019 17:28

Nova jednička vypadá k světu, bohužel jak konkurence od MB tak od Audi je v rámci této kategorie stále napřed.

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 07. 2019 04:52

V cem je napred? Ve vlecne zadni naprave proti BMW multilinku?

Predpokladam, ze jsi ve vsech jel. Tak spust...

Odpovědět  |   | 
Hans  |  27. 07. 2019 14:48

V designu, technice, zpracování, to je u BMW děsivé, ta palubní deska je jak z Octavie. Podvozkově je to uskakane, naprosto bez komfortu. Auto celkové působí nepremiove. Komplexně horší auto než Audi a MB.

Odpovědět  |   | 
Opat  |  28. 07. 2019 10:51

V 1er jsem jenom seděl a je fakt, že na MB-A se v interiéru krutě nechytá, nejvíce to kazí budíky, ty jsou v roce 2019 docela ostuda, ty by neudělaly parádu ani v levném rencku.

Odpovědět  |   | 
komik  |  26. 07. 2019 18:36

Cenu srazili níž, protože si to kupující doplatí při generálce toho 3 válce ve 100.ooo :). 2X jsem s bramborem byl v origo servise … a už fakt ne.. Už jen ten systém účtování. Za dolití ostřikovače, které jsem na začátku odmítl 240 Kč a pod. Takže jednička už není ani unikátní (nejlevnější zadokolka) a nebude ani bezproblémová... To už radši přihodit za i3 a na palivu a servisu by se to mělo vrátit...

Odpovědět  |   | 
komik  |  26. 07. 2019 18:38

pro rýpaly.. i3 má 170hp, tak si to cenově srovnejte s naftou v automatu

Odpovědět  |   | 
Hans  |  26. 07. 2019 19:00

Bohužel i3 je neskutečne hnusne auto.

Odpovědět  |   | 

mě se líbí, nemáš ji kde nabíjet?

Odpovědět  |   | 
Hans  |  26. 07. 2019 22:57

Jezdit v i3 je dávat najevo latentní homosexualitu, ne děkuji. Odpad a hnus.

Odpovědět  |   | 
komik  |  27. 07. 2019 10:27

i3 je prostě jiná, ale za mě je to BMW, který má koule. Udělali elektroauto, který v době vzniku bylo jak z jiný planety i když se s ním úplně neztotožníte.. má to smysl. Do velkýho města, je to malý, hbitý... Někdo chce 4.4l V8 a bude s ním brázdit kontinent a má pro něj smysl 750i někdo zas problém s parkováním a jezdí po městě a okolí a i3 je na to pecka. Bohužel aktuální jednička není ničím skvělá, proč by si měli kluci lepit plakáty nad postel. A pro mě v dané kategorii předokolek si za daný peníz vyberu jinak. A to ať vezmu základní verzi tak (kdybych na to měl) si za 1.2m nekoupím vytuněný dvoulitr. U i3 chápu, že pro někoho je to vysněné, unikátní auto spňující jeho potřeby a mě by taky stačilo :).

Odpovědět  |   | 

uplnéj souhlas, uplně by mně to i slušelo nabíjet i3 a elektrokolo současně.

Odpovědět  |   | 

ty jezdíš v čím? Jestli rozlišuješ auta a lidi, tak asi máš nějaký problém, můžu ti řící, že I3 v ghettu nenajdeš, čím by to tam asi nabíjeli? když mají propojený byty dvoulinkama. Nejsi náhodou jeden z nich?

Odpovědět  |   | 
Hans  |  27. 07. 2019 14:49

i3 je proste hnus. To není auto, to je směšná hračka pro podiviny co vydělali nějakou kačku, ale auta jim v podstatě nic neříkají.

Odpovědět  |   | 

moment každý muž má doma hračku, mně by zajímalo jakou hračku máš ty?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  29. 07. 2019 11:38

i3 je neskutečně zábavné auto. Lehká zadokolka se 170 koni je báječná hračka. Obzvláště když víte, kde v servisním menu vypnout veškeré stabilizační asistenty.

Odpovědět  |   | 
jano  |  26. 07. 2019 19:33

Výmena oleja Golf 6 3,8 l +filter vzduch+peľ. 274e. Mechatronik DSG výmena + geometria na opravu zadného ostrekovača sa ????. cena 1530e . To sa nám stalo na dvoch golfoch Po približne 80000km.

Odpovědět  |   | 

ta origoš kapalina má tu výhodu, že je celoroční a neoslepuje ty znaky, i škodovka to dolívá, ale né tou celoroční a hlavně je žrací. BMW má záruku 5let a snad ten servis zdarma.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  26. 07. 2019 19:48

Kapalina neoslepuje znaky? Chlape co to furt meleš za sračky?

Odpovědět  |   | 

levná kapalina oslepuje znaky na kapotě a jak je ta umělá hmota pochromovaná, tak se mění odstín-šedně. dopručuji změřit zrak, ale jestli nemáš barvocit, tak brýle nepomůžou.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  26. 07. 2019 20:54

Prosím tě, jsi cizinec? Jestli ano, ok. Ale jinak ti asi hráblo. Kapalina při ostřiků světlometů se dostane na znak auta a trvale ho poškodí???

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 07. 2019 21:13

Už je zase na šrot.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  26. 07. 2019 21:17

Ale v tom případě chlastá skoro denně, cemuž jsem nechtěl věřit. A vypadá to, že začíná už kolem poledního. Pane jo.

Odpovědět  |   | 

když ostřikuješ skla, nebo ty máš auto, když nesvítí světla, tak se i ostřikují se sklem? Ale to je jedno, ještě tady napiš, že když jedeš v koloně a před tebou ostřikuje nepadne na( nevím co napsat, ale asi tvoje není podle tvojeho znalství správný výraz) Copak jenom v cizině se používá ostřikovač?..Aji když máš schovaný stěrače a ostřikovače v kapotě, tak zpětný větr ti to napředek vhodí. To je pro tebe těžké si na kapotu nalepit provázek, když nejsi schopen okem se podívat na tu kapalinu na kapotě?

Odpovědět  |   | 

a jsme zase u očního, ten znak, písmena lišty se oslepí za xx ostřiků, přidá mse k tomu sůl, a další bordel. Když se prodávají, tak asi se mění a škodovka to dělá i v záruce.

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 07. 2019 04:54

Tebe oslepila dvanactka prolozena koralkou

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  26. 07. 2019 18:45

A to pro naftovou verzi 85kW má i plechy.

Odpovědět  |   | 

všechny motorizace i varianty mají zadarmo lité kola a tak jsem si ze srandy konfiguroval scalu a 1 a bmw vyjde levněji a to dost lidí nepřekousne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro