Toto BMW řady 1 v ČR jen tak neuvidíte. Je to naprostý základ za 650.000 Kč

48 komentářů

Yellowhammer
26. července • 18:45

A to pro naftovou verzi 85kW má i plechy.

petr r. (petrumr)
28. července • 9:19

všechny motorizace i varianty mají zadarmo lité kola a tak jsem si ze srandy konfiguroval scalu a 1 a bmw vyjde levněji a to dost lidí nepřekousne.

komik
26. července • 18:36

Cenu srazili níž, protože si to kupující doplatí při generálce toho 3 válce ve 100.ooo :). 2X jsem s bramborem byl v origo servise … a už fakt ne.. Už jen ten systém účtování. Za dolití ostřikovače, které jsem na začátku odmítl 240 Kč a pod. Takže jednička už není ani unikátní (nejlevnější zadokolka) a nebude ani bezproblémová... To už radši přihodit za i3 a na palivu a servisu by se to mělo vrátit...

petr r. (petrumr)
26. července • 19:42

ta origoš kapalina má tu výhodu, že je celoroční a neoslepuje ty znaky, i škodovka to dolívá, ale né tou celoroční a hlavně je žrací. BMW má záruku 5let a snad ten servis zdarma.

Jumbo
26. července • 19:48

Kapalina neoslepuje znaky? Chlape co to furt meleš za sračky?

petr r. (petrumr)
26. července • 20:23

levná kapalina oslepuje znaky na kapotě a jak je ta umělá hmota pochromovaná, tak se mění odstín-šedně. dopručuji změřit zrak, ale jestli nemáš barvocit, tak brýle nepomůžou.

Jumbo
26. července • 20:54

Prosím tě, jsi cizinec? Jestli ano, ok. Ale jinak ti asi hráblo. Kapalina při ostřiků světlometů se dostane na znak auta a trvale ho poškodí???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
26. července • 21:47

a jsme zase u očního, ten znak, písmena lišty se oslepí za xx ostřiků, přidá mse k tomu sůl, a další bordel. Když se prodávají, tak asi se mění a škodovka to dělá i v záruce.

WP
27. července • 4:54

Tebe oslepila dvanactka prolozena koralkou :-D

petr r. (petrumr)
26. července • 21:43

když ostřikuješ skla, nebo ty máš auto, když nesvítí světla, tak se i ostřikují se sklem? Ale to je jedno, ještě tady napiš, že když jedeš v koloně a před tebou ostřikuje nepadne na( nevím co napsat, ale asi tvoje není podle tvojeho znalství správný výraz) Copak jenom v cizině se používá ostřikovač?..Aji když máš schovaný stěrače a ostřikovače v kapotě, tak zpětný větr ti to napředek vhodí. To je pro tebe těžké si na kapotu nalepit provázek, když nejsi schopen okem se podívat na tu kapalinu na kapotě?

.
26. července • 21:13

Už je zase na šrot. :-)

Jumbo
26. července • 21:17

Ale v tom případě chlastá skoro denně, cemuž jsem nechtěl věřit. A vypadá to, že začíná už kolem poledního. Pane jo.

jano
26. července • 19:33

Výmena oleja Golf 6 3,8 l +filter vzduch+peľ. 274e. Mechatronik DSG výmena + geometria na opravu zadného ostrekovača sa ????. cena 1530e . To sa nám stalo na dvoch golfoch Po približne 80000km.

Hans
26. července • 19:00

Bohužel i3 je neskutečne hnusne auto.

petr r. (petrumr)
26. července • 19:47

mě se líbí, nemáš ji kde nabíjet?

Hans
26. července • 22:57

Jezdit v i3 je dávat najevo latentní homosexualitu, ne děkuji. Odpad a hnus.

petr r. (petrumr)
27. července • 11:00

ty jezdíš v čím? Jestli rozlišuješ auta a lidi, tak asi máš nějaký problém, můžu ti řící, že I3 v ghettu nenajdeš, čím by to tam asi nabíjeli? když mají propojený byty dvoulinkama. Nejsi náhodou jeden z nich?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hans
27. července • 14:49

i3 je proste hnus. To není auto, to je směšná hračka pro podiviny co vydělali nějakou kačku, ale auta jim v podstatě nic neříkají.

Pavel F.
29. července • 11:38

i3 je neskutečně zábavné auto. Lehká zadokolka se 170 koni je báječná hračka. Obzvláště když víte, kde v servisním menu vypnout veškeré stabilizační asistenty.

petr r. (petrumr)
28. července • 9:03

moment každý muž má doma hračku, mně by zajímalo jakou hračku máš ty?

komik
27. července • 10:27

i3 je prostě jiná, ale za mě je to BMW, který má koule. Udělali elektroauto, který v době vzniku bylo jak z jiný planety i když se s ním úplně neztotožníte.. má to smysl. Do velkýho města, je to malý, hbitý... Někdo chce 4.4l V8 a bude s ním brázdit kontinent a má pro něj smysl 750i někdo zas problém s parkováním a jezdí po městě a okolí a i3 je na to pecka. Bohužel aktuální jednička není ničím skvělá, proč by si měli kluci lepit plakáty nad postel. A pro mě v dané kategorii předokolek si za daný peníz vyberu jinak. A to ať vezmu základní verzi tak (kdybych na to měl) si za 1.2m nekoupím vytuněný dvoulitr. U i3 chápu, že pro někoho je to vysněné, unikátní auto spňující jeho potřeby a mě by taky stačilo :).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
27. července • 10:44

uplnéj souhlas, uplně by mně to i slušelo nabíjet i3 a elektrokolo současně.;-)

komik
26. července • 18:38

pro rýpaly.. i3 má 170hp, tak si to cenově srovnejte s naftou v automatu

Hans
26. července • 17:28

Nova jednička vypadá k světu, bohužel jak konkurence od MB tak od Audi je v rámci této kategorie stále napřed.

WP
27. července • 4:52

V cem je napred? Ve vlecne zadni naprave proti BMW multilinku?Predpokladam, ze jsi ve vsech jel. Tak spust... ;-)

Hans
27. července • 14:48

V designu, technice, zpracování, to je u BMW děsivé, ta palubní deska je jak z Octavie. Podvozkově je to uskakane, naprosto bez komfortu. Auto celkové působí nepremiove. Komplexně horší auto než Audi a MB.

Opat
28. července • 10:51

V 1er jsem jenom seděl a je fakt, že na MB-A se v interiéru krutě nechytá, nejvíce to kazí budíky, ty jsou v roce 2019 docela ostuda, ty by neudělaly parádu ani v levném rencku.

OnlyTruth
26. července • 16:04

aj ked tam daju vybavu za dalsich 30k euro .. ajtak to bude len lacny FWD

ixb1
26. července • 14:53

A co je vlastně na bmw1 "premiového"?!

petr r. (petrumr)
26. července • 15:27

to, že je levnější jak domácí produkce a bmw dostávají jako premie v kauflandu a lídlu.

.
26. července • 15:36

Zalez někam do stínu. To horko ti nedělá dobře.

Jumbo
26. července • 16:04

Petrovi je horko už od narození. V druhé části má vyjímečně pravdu. Pro vyšší pozice velkých řetězců dělají výběrová řízení na dodávku vozů pro celou Evropu. Konkrétně Lidl, dostává na Audi, teď BMW slevy kolem 50%, vozy po roce a půl prodá dráž než za kolik je koupil. Vydělá a kravaťáci mají auto, jaké by si v životě z platu nekoupili.

.
26. července • 16:07

Moje připomínka se týkala té domácí produkce. O tom dalším nemám přehled.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
26. července • 16:34

joo, tak si najdi kolik stojí tatra phoenix, nebéo jsem snad psal o konkrétním autu. Jo a k tomu vedru, tak se střecha nestahuje a když nepračí slunko na hlavu, tak klima to zařídí i se stáhnutou střechou.

WP
27. července • 4:50

Ten Umr je fakt dilo. Nevim jestli je to nejaka disfunkce nebo alkohol ;-)

petr r. (petrumr)
27. července • 7:57

máš bmw?

.
26. července • 17:29

:-D

.
26. července • 15:03

cena

Joe Doe
26. července • 13:32

Preco by sme ho nemali vidiet?Teda, neviem ako v CR a pri BMW, ale co viem, tak holobyty A-classe Mercedesu sli na Slovensku vcelku na odbyt.Kedze sme v rovnakom segmente a na velmi podobnom trhu, takze je sanca, ze po zakladnej vybave siahne dost ludi, ktori chcu BMW ale nemaju na to.

Rosťa
26. července • 15:32

Určitě si tyto "holobyty" najdou celkem početnou část klientů z řad firem. Chtějí pro své lidi něco lepšího (lepší image) a je to za přijatelnou cenu. Svého času jezdilo celkem dost obchoďáků v Audi A3. V základu se dala pořídit do fleetu (při ročním odběru cca 30ks i za 400.000 bez daně).

kvíčala
26. července • 13:26

Potká škodovka osla.
"Ahoj, auto," říká osel.
"Ahoj, osle," na to Škoda.Osel se rozpláče. Škoda se diví proč.
"No," říká osel, "když já tě nazývám autem, taky bys mi mohla říkat koni."

Kvičalo hunter
26. července • 13:37

Pravil Kvičala, nemocný důchodce, s ojetým korejským křápem, který se na Kodiaqa nikdy nezmůže. Zbývá už jen hořká zábava.

oslík
26. července • 13:29

Jede chlap s trabantem po dálnici a porouchá se mu motor.
Tvl to není možný! Povídá.
Jede kolem borec v Škoda Octavia a říká:
Kámo nenechám tě tady,pod´odvezu tě.
Za chvíli se porouchá motor v oktávce.
Tvl to není normální!
Po chvíli jede kolem chlap v BMW M3.Zastaví a povídá:
Chlapi já vás na holičkách nenechám!
Zapojí je na lano a jedou dál všichni tři.
Po chvíli se něco rozbije v bavoráku.
Chlap vyleze a říká:
Tvl to si děláte srandu ne?
Jede kolem borec v Lamborghini Aventador a říká:
Chlapi zahákněte se za mně.Já mám silný auto a servis je nedaleko.Jo a kdybych jel moc rychle tak na mně zatrubte a já zpomalím.
Tak jedou všichni čtyři.
Někde na dálnici stojí hlídka a kolem ní profrčí lambo.
Jeden policajt se zvedne a říká:
Hele vole koukej lambo a jede 200km/h.
Druhý povídá:
No a co jako???
Kámo ale za ním jelo BMW M3 taky 200km/h.
to je normální.BMW mají maximálku přes 200km/h.
No a za ním jela oktávka jedničková taky 200km/h.
No...tak to bude nějaký tuning ne?
No a za ní lítal ze strany na stranu trabant a troubil že je chce předjet.

Joe Doe
26. července • 20:13

:)
Za sociku sa tento vtip hovoril vo verzii Mercedes-Trabant-Mercedes :)
Palce hore!

petr prokopec
26. července • 13:17

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Horka
27. července • 7:55

To už je na vyšetření u Chocholouška.

offroad jezdec
26. července • 13:23

svatá pravda, nevím jestli bych SUV s kvalitním podvozkem snižoval, já spíše uvažuji o offroad úpravě, ten čip má smysl i u tak výkonného auta, aby tam byla rezerva, zatím jsem na svojí ŠKODU KODIAQ namontoval naviják a offroad gumy chystáme se s ženou a dětmi do rumunských hor, na střechu jsem namontoval zahrádku na které bude stan. A za 650,000,- je opravdu lepší volba Škoda

petr prokopec
26. července • 13:17

:-))

Doporučujeme

Články odjinud