Nové BMW M8 má české ceny. Za cenu kabrioletu už klidně koupíte supersport!

Valek  |  10. 07. 2019 17:09

Sluší se asi uvést, že S 63 AMG Cabrio začíná na 5.336.100 Kč a S 65 AMG cabrio stával 6.632.010 Kč. Takže M8 je vlastně z levného kraje! :)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 07. 2019 17:57

já bych to vůbec nesrovnával, mně to připomíná že jsou to turecký pomeranče(bmw) a někdo řekne, že už to leze do ceny kubánských pomerančů(audi)

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 07. 2019 18:10

Tak Mergl si takové ceny může dovolit, ten to vzhledem k síle své značky ustojí.

Odpovědět  |   | 
jano  |  10. 07. 2019 18:18

Koľko máš ročný príjem desiatky milionov . V centrále BMW vystavovali RR cabrio 580000 e takže nejaký mercedes je zo superlevného kraje.

Odpovědět  |   | 
Pavel K.  |  10. 07. 2019 18:40

Pffff, Mercedes prodává Project One za 2.275.000 eur v základu a bez daně, takže nějaké RR je beznadějná lidovka pro chudé.

Odpovědět  |   | 
jano  |  12. 07. 2019 05:59

Jeden šejk z SA chce kúpiť Ferrari 250 ponuka 90000000 dolarov no ten mercedes na smiech./ked chceme pokračovať týmto smerom/

Odpovědět  |   | 
Jarek  |  12. 07. 2019 10:00

No sluší se uvést, že 8er rozhodne není konkurent k Sku. Rozměry i atmosférou uvnitř má blíže k Éčku. 8er není ani supersport ani superkomfortní cesťák - otázka, zda M8 tohle změní. Sko si tak ale komfortem i cenou hraje dál spolu s Bentley, to není liga BMW.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  10. 07. 2019 23:10

Nádherné zpracování, ale ten design ... takový, no, řekněme obyčejný ... interiér je krásný vše je nádherně slícované hlásící se k odkazu staré osmičky ... jen za čtyři mega ch\bí onen WOW efekt, kterého S-Coupé rozhazuje po hrstech ... tady je BMW pořád pozadu ... R8 ... krásný stroj, působivý design ... málo okázalý inteirér, ale do toho auta se velmi snadno zamilujete proto jak jezdí a jak je šílené ... no osmičko, máš co dělat na co navazovat. Hodně štěstí, ale mít čtyři mega neběžím ani pro jedno zmíněné ... 911 je stále jen jedna. Hezký večer.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  11. 07. 2019 12:49

Myslím, že mícháš hrušky a jablka, 8er není konkurence pro R8 nebo 911. To jsou zcela jiné světy. 8er je obrovské, luxusní a těžké GT a soupeří s S-Coupe nebo s Contikem, Astonem či Lexem.
https://www.carmagazine.co.uk/best/luxury-gt/...

Odpovědět  |   | 
Danny  |  12. 07. 2019 08:43

Možná míchám, ale taky se jedná o vozy ve stejné hladině ... M8 už konkurentem pro R8 či 911 je ... ne přímo, ale je ... proptože co do prodejů je nějaký Aston nebo Conti marginálie, S-Coupé jsem zminoval.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  12. 07. 2019 08:51

No dálkový autobus také může stát 4-5 mio. a přesto není konkurentem ani 911 ani 8er.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  12. 07. 2019 09:52

Uvedl jsem vozy coupe s extrémním výkonem .... Conti a Aston jsou poněkud exkluzivnější stroje než řekněme M8 (cenově jsou od pěti milionu nahoru) ... 911, S-Coupe, R8 odpovídají jak cenovkou tak výkonem tak zacílením na podobného zákazníka.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  12. 07. 2019 10:09

Ne, 911 a R8 odpovídají cenovkou, tím to hasne. Zacílení je úplně jiné. Ten kdo shání velké, těžké, luxusní GTčko si nepůjde koupit supersport a naopak.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  12. 07. 2019 12:18

M8 je v kategorii supersport, řadová osmička ne ... musíš oddělovat.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  12. 07. 2019 13:37

Ne, M8 není supersport. M8 je pořád velké, těžké, luxusní GT.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  13. 07. 2019 08:43

správně a to vůbec ne autobusu mhd který stojí o 3mio více.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  11. 07. 2019 13:33

Nákup auta téhle cenové kategorie asi bohužel nikdy řešit nebudu. Ale BMW je pořád ještě víceméně konfekce. Normální člověk, který se v tom nevyzná, si na ulici u M8 řekne "jo pěkný, to stálo možná i 2 mega". Za 5 milionů jsou tu i ušlechtilejší stroje, jako třeba Porsche Panamera, Mercedes SLS. A to nemluvím o tom, že zánovní Ferrari a Lambo začínají kolem této částky.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  11. 07. 2019 20:13

Velice mizerné výsledky ve schopnosti zatáčet. V podstatě kdejaké SUV tuhle opuchlou svini s rypákem nahoru pojezdí.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
jano  |  12. 07. 2019 05:43

Videl si to na živo jazdil si vtom či tu len plácaš sprostosti ja som sa zviezol niekoľko kilometrov ,ale je to veľmi málo aby som o aute vynášal súdy.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  12. 07. 2019 07:01

Zase ale když se na tu cenu podíváme tak, že v letecké technice se za 4 miliony pořídí nové letadlo odpovídající autu kategorie Dacia Logan v nejlevnější motorizaci a výbavě, tak ta cena zase nevypadá až tak vysoká.

Odpovědět  |   | 
a  |  13. 07. 2019 12:55

Ano, pravda, cena toho letadla nevypadá tak vysoká

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A