Nové BMW M8 má české ceny. Za cenu kabrioletu už klidně koupíte supersport!

Jediný problém s M8 Competition je, že za nejlepší verzi už koupíte desetiválcové Audi R8 a ještě vám něco zbude. Snad si to na silnici BMW obhájí.

Modelová řada 8 automobilky BMW je již několik týdnů kompletní. Verze Coupé a Cabrio dostaly navíc ostrou verzi M pro lidi, kterým je 530 koní verze M850i xDrive ještě málo. Ve výsledku tak v Mnichově vymáčkli z M8 441 kW (600 koní) a z M8 Competition 460 kW (625 koní) - platí pro verze Coupé i Cabrio.

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

M8 Competition Coupé vyjde v základu na 4.078.100 Kč, tedy o 709.800 Kč dráž než M850i xDrive. V případě verze bez střechy je pak rozdíl opět přes sedm set tisíc, respektive za M8 Cabrio zaplatíte 4.290.000 Kč. Balíček Competition cenu u obou navýší o další půl milion. Vysoká cena má však své opodstatnění. Jenom pro srovnání: Audi R8 V10 Coupé po faceliftu, o kterém jsme psali nedávno, začíná na částce 4.288.900 Kč

Osmistupňový automat zde pracuje s pohonem všech kol, ovšem ten upřednostňuje většinou zadní nápravu, stejně jako u M5. Ve výbavě najdete již v základu karbonové obložení interiéru, 20palcová kola, sportovní sedadla, HiFi systém Harman Kardon a spoustu bezpečnostních prvků. Ale hlavně o sedmdesát koní víc.

BMW řady 8 Gran Coupé má české ceny. Praktická varianta vyjde nejlevněji

BMW řady 8 Gran Coupé má české ceny. Praktická varianta vyjde nejlevněji

Paket Competition přidává, vedle dalšího zvýšení výkonu a úpravy podvozku, sportovní výfukový systém, unikátní design 20palcových kol, čalounění stropu alcantarou, nebo M bezpečnostní pásy. 

Výsledná částka za vůz se však může vyšplhat i nad pět milionů. Stačí si totiž v konfigurátoru navolit M karbon-keramické brzdy (238.472 Kč), noční vidění (59.618 Kč), karbonové detaily exteriéru (146.328 Kč), ještě více uši rozmazlující audiosystém Bowers & Wilkins (120.588 Kč) a mnoho dalšího

BMW řady 8 Gran Coupé: Technická data nabízených motorů
Motor M8 Coupé M8 Coupé Competiton M8 Cabrio M8 Cabrio Competition
Zdvihový objem [cm3] 4395 4395 4395 4395
Válce/ventily 8/4 8/4 8/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 441/6000 460/6000 441/6000 460/6000
Točivý moment [N.m/min] 750/1800-5600 750/1800-5600 750/1800-5600 750/1800-5600
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 250 250 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 3,3 3,2 3,4 3,3
Komb. spotř. [l/100 km] 10,5 10,5 10,6 10,6
Cena [Kč] 4.078.100 4.506.242 4.290.000 4.750.668
Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků