Nové BMW M8 má české ceny. Za cenu kabrioletu už klidně koupíte supersport!

Jediný problém s M8 Competition je, že za nejlepší verzi už koupíte desetiválcové Audi R8 a ještě vám něco zbude. Snad si to na silnici BMW obhájí.

Modelová řada 8 automobilky BMW je již několik týdnů kompletní. Verze Coupé a Cabrio dostaly navíc ostrou verzi M pro lidi, kterým je 530 koní verze M850i xDrive ještě málo. Ve výsledku tak v Mnichově vymáčkli z M8 441 kW (600 koní) a z M8 Competition 460 kW (625 koní) - platí pro verze Coupé i Cabrio.

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

M8 Competition Coupé vyjde v základu na 4.078.100 Kč, tedy o 709.800 Kč dráž než M850i xDrive. V případě verze bez střechy je pak rozdíl opět přes sedm set tisíc, respektive za M8 Cabrio zaplatíte 4.290.000 Kč. Balíček Competition cenu u obou navýší o další půl milion. Vysoká cena má však své opodstatnění. Jenom pro srovnání: Audi R8 V10 Coupé po faceliftu, o kterém jsme psali nedávno, začíná na částce 4.288.900 Kč

Osmistupňový automat zde pracuje s pohonem všech kol, ovšem ten upřednostňuje většinou zadní nápravu, stejně jako u M5. Ve výbavě najdete již v základu karbonové obložení interiéru, 20palcová kola, sportovní sedadla, HiFi systém Harman Kardon a spoustu bezpečnostních prvků. Ale hlavně o sedmdesát koní víc.

BMW řady 8 Gran Coupé má české ceny. Praktická varianta vyjde nejlevněji

BMW řady 8 Gran Coupé má české ceny. Praktická varianta vyjde nejlevněji

Paket Competition přidává, vedle dalšího zvýšení výkonu a úpravy podvozku, sportovní výfukový systém, unikátní design 20palcových kol, čalounění stropu alcantarou, nebo M bezpečnostní pásy. 

Výsledná částka za vůz se však může vyšplhat i nad pět milionů. Stačí si totiž v konfigurátoru navolit M karbon-keramické brzdy (238.472 Kč), noční vidění (59.618 Kč), karbonové detaily exteriéru (146.328 Kč), ještě více uši rozmazlující audiosystém Bowers & Wilkins (120.588 Kč) a mnoho dalšího

BMW řady 8 Gran Coupé: Technická data nabízených motorů
Motor M8 Coupé M8 Coupé Competiton M8 Cabrio M8 Cabrio Competition
Zdvihový objem [cm3] 4395 4395 4395 4395
Válce/ventily 8/4 8/4 8/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 441/6000 460/6000 441/6000 460/6000
Točivý moment [N.m/min] 750/1800-5600 750/1800-5600 750/1800-5600 750/1800-5600
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 250 250 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 3,3 3,2 3,4 3,3
Komb. spotř. [l/100 km] 10,5 10,5 10,6 10,6
Cena [Kč] 4.078.100 4.506.242 4.290.000 4.750.668

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků