Nové BMW M6: 580 koní rozdupalo Nordschleife (spy photos)

Teprve před pár týdny se světu představila nová generace BMW řady 6. V podobě konceptu sice připomíná spíše obojživelný než sportovní vůz, ve verzi M6 ale jistě bude znovu silniční střelou. A právě nová generace „em-šestky” byla tento týden přistižena při testech na Nürburgring Nordschleife.

Vůz na přiložených snímcích je sice maskován v klasickém mnichovském stylu, ze kterého se zamotá hlava i pravidelnému konzumentovi LSD, ale ani ten nedokáže dostatečně dobře zakrýt přepracované nárazníky, velká 20" kola nebo čtveřici výfuků. Nemůže být pochyb o tom, že na 'Ringu ladí formu právě M verze nové šestky.

Pod kapotou najdeme osmiválec o objemu 4,4 litru s dvojitým přeplňovaním, který známe již karikatur ostrých BMW, modelů X5 M a X6 M. V nové M6 by měl být naladěn na výkon 580 koní a pokud nové kupé nepostihne obezita, mohlo by být nejrychlejší šestkou všech dob.

Zatím není jasné, kdy by se vůz mohl objevit na trhu, neboť k prodejům má dosti daleko i základní řada 6. Vzhledem k zjevně pokročilým testům by se tak ale mohlo stát již v druhé polovině roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Severní smyčka Nürburgringu již okusila sílu nového BMW M6. Snad brzy budeme moci i my...

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků