Nové BMW M5 dostane pohon 4x4, o zadokolku však nepřijdeme

4 komentáře

DDT
19. prosince • 1:54

no ono je to i hodně o tom, že spotřebiltele technika zajímá čím dál tím míň, kolikrát ani nevědí (nechtějí vědět), která je poháněná náprava...

vana
17. prosince • 15:19

V článku je chyba, xDrive není stálým pohonem všech kol, ale jen připojovacím. Ostatně i autor článku své tvrzení v dalším odstavci sám hned vyvrací když píše o mechanickém přiřazování náprav. A není ani důvod aby v M550i xDrive byl nějaký jiný typ pohonu. U každého x-drive se přední pohon běžně odpojuje softwarově, takže doplnění příslušného tlačítka bude zřejmě opravdu jen detail. Ale určitě je potřeba tuhle úpravu pořádně obkecat aby se dala nasadit dostatečně velkorysá cena.

pozorovatel
18. prosince • 9:35

Marketing výrobců často tyhle "haldexy" drze označuje jako "permanent" a novináři to bohužel jako oslíci od nich opisují aniž by se zamysleli.

sokar
17. prosince • 21:16

A vidíš já myslel, že X drive znamená že to hrabe všema kolama furt.:-/

Doporučujeme

Články odjinud