Nové BMW M5 CS se podívalo na závodní okruh. Vyprášilo Audi R8 i novou Corvettu

Pepe  |  12. 11. 2020 18:52

Teď mě sežerou všichni bmw řidiči, ale připadá mi že se s tím řízením pěkně pere. Uz sem byl na okruhu a zkušenosti mám , ale ten mu teda pěkně dává. Přilnavost nic moc teda a kolikrát to vezme hooodně za obrubník. Hmm ...

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 11. 2020 19:30

Hmmm, co k tomu napsat? Na okruhu jsi byl na tribuně? Ten kluk jede na hraně přilnavosti a fyzikálních možností. Ty zkušenosti máš odkud?

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  12. 11. 2020 20:44

Pajo mas pravdu.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  13. 11. 2020 10:47

Pravdu máš, je vidět žes zkušený okruhář, ten chlap s tim děsně cuká, žádná plynulost, prostě auto na prd, řidič na prd...

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  13. 11. 2020 11:47

Ridic ma najety zavodni okruh s kratsim a lehcim autem, takze najizdi fakt pozde do brzdenych zatacek a nema vzdy plynuly vyjezd. A zrejme nema potlaceny AWD, takze zkousi, jak si grip poradi s tezkym autem. Vim to - mam neco podobneho a vahu zcela nepotlaci ani moderni technika.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  13. 11. 2020 13:08

Jo, je to bída, každej vodborník to vidí. Akorát k té hrůze nepasuje zajetý čas, jak tahle těžká nedotáčivá krabice s nějakým joudou za volantem jede o fous rychleji než supersporty s motorem uprostřed. A to ta R8 rwd perf. je spec. okruhová verze, která má navíc poměr výkonu na tunu velmi velmi podobný M5 CS (jejíž váha má být lehce nad 1,8t). To nějak nedává smysl, buď jsou nová corvetta a R8 krámy nebo si tu vodborníci cintají pentli.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 11. 2020 15:09

Tady je ještě větší sranda než na ACZ

Že tihle kluci nedraftují mládež rovnou do F1, když to tak vidí

Odpovědět  |   | 
ferren  |  14. 11. 2020 17:01


samotny cas o nicem nevypovida, ani to srovnani s R8. ten cas s ni mohl zajem stejnej chlapek, taky o dost horsi chlapek, nebo taky sice lepsi chlapek ale v jinem pocasi, nebo vse dohromady a taky uplne jinak

a taky...nedodrzovani track limits, byt to zavodni serie, tak tento cas mu zrusi

Odpovědět  |   | 
Jan Prošek  |  15. 11. 2020 13:05

Když už autor použije v nadpisu "Vyprášilo Audi R8 i novou Corvettu", měl by si být jistý, že se neplete. Audi R8 Performance zajelo na Hockenheimu u stejné redakce lepší čas o 0.3 s, tedy 1:53.3. Mimochodem Audi je buď RWD (zadokolka) nebo Performance (čtyřkolka), ale ne obojí dohromady. Takže zřejmě myslíte Audi R8 RWD (540k), což je taková specialita netypická pro Audi. BMW M5 CS (635k) 2021 je podle všeho čtyřkolka. Takže doporučuju upravte nadpis i článek.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků
Renault Captur E-Tech v dlouhodobém testu: Povedený start! Rychlík to ale není

Renault Captur E-Tech 160 (1. díl)

Testovací auta se u nás zpravidla zdrží necelý týden. S plug-in hybridním Renaultem Captur však máme troch větší plány.

8.  1.  2021 | Jan Mička | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta