Kdyby BMW vědělo co je kvalita, tak možná. Takhle jen - nasrat.
Nový sériový Cadillac CTS-V 6.2L V-8 640 hp se dal koupit za něco lehce přes jeden milion Kč. Pro fajnšmekry šel upravit až na 1 200 HP B-]. Za ty peníze je Audi nesmysl.
A co teprve BMW za ty penize
Škoda. Promarněná šance. Pár koníků navíc by se hodilo. :-/
jaká je skladba modelů bmw pro kaufland a lidl? Někde o tym byl článek a nemohu to najít.
Tak a je to doma. Nakonfigurováno, odesláno, objednávka potvrzena. Koncem května má dorazit. Už se těším, jak ji proženu. Pátej auťák za necelý dva roky, přítelka bude sice kušnit, ale já vím, jak ji spolehlivě umlčet. ;-)
Pokud utracis jeji penize,tak to se mas co cinit teda. Viagry mas urcite dostatek .
ja tyhle "super" sedany a kombi nemusim. Zkusil sem si to a nesidi mi to. Mam radeji, kdyz auto je dobre v tom, v cem dobre ma byt. Maximalni univerzal pak je az prilis univerzal. Ano je to desne rychle, az nesmyslne, ale radeji si auta rozdelim do dvou-tri, at je kazde dobre v tom, v cem potrebuji.Jinak je to dalsi ukazka, jak dynamika zdegradovala na prd. Sedan vyssi stredni s dynamikou supersportu nejvyssi kategorie. Holt dnes uz clovek dynamikou neokouzli, desny posun za tech 10 let...
Pokud mi paměť slouží dobře,ty jsi měl v plánu kupovat Lamborghini.Tak jak to jezdí?
tak to ti pamet dobre neslouzi, mel jsem v planu neco jineho, ale i to jsem opustil a poridil si neco jineho na vikendy
Lamborghini se navzdory krizi dařilo. Za rok 2020 prodalo 7430 vozůPřidat ke článku další názor | zpět na článek | zobrazit příspěvky bez stromu | nových příspěvků: 2goes | 13. 01. 2021 16:39a to jsem jeste nenakupoval jaOdpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-2) | 13. 01. 2021 21:35GratulujiOdpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (0)
Diky za pripomenuti a velky palec za to, jak mne sledujes
To ani ne,jen si te pamatuju kvuli tve chvastavosti . No hard feelings
myslim, ze ten prispevek co jsi citoval normalni clovek pochopil spravne... ale to je uz jedno
Následně jsi komentoval Cayman GTS jako šneka a korunoval jsi to svým Fordem MPV,který jede jako z praku.
Nekomentoval jsem Cayman, ale Boxster ;) a ano, slaba dynamika i s ohledem na vykon byl jeden duvodu proc jsem si ho nekoupil.A u Smaxe sem naopak psal, ze ma dynamiku na ten vykon bidnou. Nekde okolo 12 s na kilo.zase to mas namichane ;)
Hlavně, že ty se v těch svých lžích vyznaš.
Pokud znám dobře Goese, tak má na auto, které se mu líbí prostředky. Jen díky němu jsem mohl natočit své první Maserati. Nemyslím, že by Goes lhal. Prostě nějaké rozhodnutí (emoce) časem převážilo jiné rozhodnutí (emoce x rozum).
Tak az bude na jare lepsi pocasi, muzeme se domluvit na dalsi akci.
Jen pokud mně půjčíš tvojí Felicii. Mám samé BMW a ve feldě jsem nikdy nejel.
Sområku, neztrapňuj se.
To jsem fakt zvědav, jestli nás redaktůrci tohoto individua někdy zbaví. Asi nikdy.
Tebe se zbaví ty nulo
Když jsi tak chytrý, tak ten slogan Audi "náskok díky technice" u tebe byla pouhá změna IP adresy, abys tady mohl stále opruzoval. No ty jsi fakt génius, tuhle hloupost dokáže docela dost lidí bez té tvé zázračné techniky.Nedávno jsi tady tvrdil, že dnes se vlastně již auta před zahájením výroby prakticky vůbec netestují, ale nějak jsi mi neodpověděl na otázku, jestli víš k čemu slouží pilotní hala. Na co si tedy Škoda postavila novou pilotní halu? https://www.autorevue.cz/nakouknete-do-vyroby-prot... ... Předveď se ty génie.https://novotny.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/20... ...
...Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi....
Ukazuje se už delší dobu v diskusích zde na Autorevue, že se stalo živnou půdou pro typické Trolly.Zvláštní kategorií je petr.r (petrumr), kdy některé jeho provokace a reakce mají takovou podobu, že není úplně jednoduché určit, jestli obsah a forma jeho příspěvků jsou součástí Trollování nebo se jedná o projev mentálně retardovaného člověka, což by vysvětlovalo jeho produkování příspěvků prapodivného obsahu s různě zamotanými a propletenými, často nelogickými a nesmyslnými informacemi. Protože je petrumr identifikovatelný a je možné prohlédnout si více jak 1700 různých fotek a nějaké informace i jinde (viz odkazy) a poznat ho.https://petrumr.rajce.idnes.cz/... ... ... ... ...https://www.motorkari.cz/tema/... ... ... ... ...Je potom možné odpovídajícím způsobem reagovat. Komu se líbí a vyhovuje mu a má si s ním o čem popovídat (diskutovat), má možnost a nikdo by je neměl rušit. Asi by bylo nejlepší, aby si petrumr vytvořil vlastní web stránky s řízeným přístupem, kam by měli přístup jeho oblíbenci a sympatizanti. Určitě by to přispělo ke klidu ve zdejších diskusích. Protože je ale petrumr nejspíš Troll, tak to on neudělá a bude nadále trollovat.Další skupinou jsou ostatní Trollové, které nelze jednoduše určit, protože mění nicky a hlavně provokují urážkami v různých podobách tak, aby se někdo chytnul na háček a umožnil jim zábavu. Jednoduché řešení je ignorovat je, jenže oni metamorfují a mění strategii, takže se nakonec opět spustí jejich divadlo pseudodiskuse podle jejich režie. Účinné řešení je odchod z diskusí a věnování se něčemu jinému, což už řada lidí udělala…Pokud se na to podíváme z jiné strany a zaměříme se na podstatu diskuse, která bude obsahovat jenom trollování, tak to má výhodu v tom, že jsou možné nekonečné „diskuse“ doprovázené častými vstupy a výstupy trollů které jsou spojené s početným „klikáním“ ukazujícím četnost návštěv webu. A zde bude asi podstata problému. Pokud se člověk podívá na četnost diskusí k jednotlivým článkům Autorevue, tak se jedná většinou o pár kliknutí. Něco jiného jsou ale články s vděčnými tématy pro Trolly spojené většinou se značkou Hyundai, Škoda, nebo VW případně i BMW. Pokud by se omezilo trollování přísným řízením diskusí, tak by Trollové zmizeli a tím by došlo k výraznému snížení počtu klikání – „reakcí“ na články, jenže to není zájmem provozovatele webu Autorevue.Doplňuji hezkou a srozumitelnou definici:Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním, hezky napsáno - odkaz: https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-i... ... ... ... ...Je tam mimo jiné napsáno:Australští psychologové se nyní pokusili popsat, co vlastně změní normálního dospělého uživatele internetu v trolla. V on-line dotazníku zjišťovali postoje lidí vůči různým formám internetové šikany a pak analyzovali ty uživatele, jejichž odpovědi profilu trolla nejlépe odpovídaly.Mezi větami, na něž musely osoby v dotazníku reagovat, bylo například „I když si ostatní myslí, že moje komentáře jsou útočné, pro mě jsou zábavné“. Vědci pak hledali v reakcích typické znaky sociálních vlastností, jako jsou psychopatie nebo sadismus, a také dva druhy empatie – afektivní a kognitivní. Rozdíl v nich je zásadní: pokud máte vysokou míru kognitivní empatie, jste schopní porozumět emocím ostatních, pokud máte vysokou afektivní empatii, pak je také cítíte a umíte na ně vhodně reagovat.Jak se chová TrollLidé, kteří v dotazníku projevovali nejvíce chování internetových trollů, měli výjimečně vysoká skóre v dvou vlastnostech – psychopatii a kognitivní empatii. Ve výsledku to znamená, že velmi dobře rozumí tomu, co jejich činy na internetu způsobí a jakou emocionální odezvu to v obětech trollingu vyvolá. A současně je jim to jedno, respektive, na utrpení ostatních jim nezáleží, naopak v něm nacházejí radost a uspokojení. A zřejmě právě to z nich dělá na internetu takové zdatné manipulátory.„Výsledky naznačují, že trollové s vysokou mírou psychopatického chování umí uplatňovat strategii, která využije citové zranitelnosti ostatních – umí předvídat, co jim nejlépe ublíží,“ uvádí vědci. A protože je psychopatie často asociována s impulzivitou a honbou za vzrušením, může být pro trolly vytváření chaosu tou hlavní motivací jejich konání.“Současně psychologové popsali, že trollové mají vysokou míru sadismu, tedy ochoty ubližovat ostatním, a že jsou výrazně častěji mužského pohlaví. Tato práce vyšla v odborném časopise Personality and Individual Differences. Nijak ale neanalyzuje, jak proti trollům bojovat, ani jaké jsou nejlepší nástroje v tom, jak je ignorovat. Může se však stát podkladem pro další výzkum, který by mohl chování trollů na sociálních sítích eliminovat.Logicky vzato, každý normální člověk si najde odborné objektivní informace jinde a nepotřebuje k tomu Autorevue. Stačí třeba jen časopis Svět motorů, nebo televizní Autorevue, kde se toho člověk dozví podstatně více, než zde v diskusích ne tomto webu. Jsou samozřejmě i jiné možnosti (kluby fandů značek,...).Čili zdejší diskuse vyhovuje všem. Provozovateli webu, Trollům a též i jiným lidem, kteří si ověřují, jak trollové konají, a nejde jim vůbec o auta a články na tomto webu, takže je asi všechno v nejlepším pořádku...
já to nabonzuju, je to Sandero Stepway na LPG
CNG suline
Mám to podobně. Akorát mám těch aut sedm. Tři by v žádném případě nedokázaly vyhovět mým nárokům. A ty jsou opravdu hodně vysoké.
Tak sem s temi sedmi statecnymi , kteri dokazou vyhovet tvym vysokym narokum Rad se inspiruju anebo ne a bude hadka
Konečně, to chybělo, to chtělo! Pokud nemá člověk na dé-jedničce pod plynem aspoň šest set kobyl je fakt za joudu!
Nesmysl, kdyby raději postavili supersport a ne tuhle přemotorovanou almaru.
Deset koní a tři nálepky navíc za meloun a čtvrt. A to se vyplatí.:-D
Před třiceti lety byli zákazníci lidé co začínali od nuly, na svoje peníze se nadřeli, tak stále hledali nějaký cenový smysl. Dnes jsou to ve větší míře rychlozbohatlíci nebo zlatá mládež z Ruska, Číny, Arabie a opálení mladíci ze západní Evropy. Tihle zákazníci jdou po samotném produktu. Cenu řeší jen z pohledu jestli na to mají nebo ne.
JA DAS IST GUT SOu Lotusu mas link na EVRIJU -mohla by te zajimat,pokud uz ji neznas
Nejen,ze je extremne nevzhledne,proste design se opravdu nepovedl,tak nejak nechapu co maji za ucel tyhle CS , jaky vlastne smysl davaji. Krom par ultra fans to koupi kdo a pro jake vyuziti. Pro kazdy den to auto neni a na sportovani jsou tady jini a lepsi adepti. M5 jako takova je dost dobra a tohle je jen plytvani ,nesmyslne plytvani penezi. Samozdrejme,ze se najde ultra fanda,ktery mi vsechno vyvrati,jak moc se pletu. Ale ja na okruhu nebydlim a mimo zavodni drahu tenhle nesmysl smysl nema.Prosim aby pomatenci WP,Stealh,speedfred nereagovali. Nemaji nic relevantniho,tohle jim jeste nikdo nepujcil ,takze je zbytecne,aby tady plkali.
Tolik nefalšované závisti, že si pořádné auto nekoupíš a ani se k němu nedostaneš. Tyhle plky frustrátů jsou ozdobou místních zdefraudovaných diskuzí.Ale ty jsi samozřejmě velitelem, kápem žvatlalů:-DP.S.: přes tvoje plky bude velmi těžké se k M5 CS kvůli jeho omezenému počtu vůbec dostat a to i při možnostech Stealtha. Pro tebe pak nemyslitelné.;-)
Tak krásné auto a tak zprzněná diskuze pod ním. Kluci v M divizi se prostě snažili udělat maximum, stejně tak, jako snůška místních debilů. Škoda, mohla to být kultivovaná diskuze.
Redakce si to tu vypěstovala a neumí nebo nechce zasáhnout. Dopadne to tu jako na autoforum.
Nulo
Stačí jedno písmeno od dementa jako ty a je všechno vniveč
"Podle sebe soudím tebe."
Tohle ti nevyšlo,nedomyslel jsi to .Vlastně jako všechno co se snažíš prodat jako nesmírné moudro.Jsi velice směšný ,ale to už ti řekli jiní.
a jsi WP nebo jsi falesny WP?
Není rozdíl Pravdivého není nic ani na jednom z nich
Vzhled je ještě celkem ucházející, ale už je to spíš jak od nějakého lokálního tunera, než jako oficiální styling z německé fabriky. Souhlasím s tím, že to auto moc nedává smysl. Standardní M5 je rychlá, ale stále ještě použitelná jako daily driver (a levnější). A pokud by chtěl někdo M5 předělat na okruhové nářadí, tak z ní stejně ještě půlku věcí vyháže, nárazníky a spoilery vymění a rozhodně tam nebude mít blbosti, jako karbonová sedadla s červenou kůží. Je to holt auto pro arabské a ruské zbohatlíky, kteří mentálně ustrnuli u Need for Speed a tak chtějí předvádět své driftovací umění na výjezdu z benzínky. Za 5 mega bych si dovedl představit lepší kočkolap, než jenom vytuněné BMW 5, i základní 911 Carrera za 3 mega vyvolá u laické veřejnosti větší obdiv.
S tou rozmařilostí máš asi pravdu, ale proč nevytáhnout z kapes zbohatlíků prachy, možná v tom potkáš rouškaře Prymulu. Ale ten vzhled, dle mého jediné BMW 5 se drží jako takž tradic. Snad kromě Alfy Romeo jde design všech automobilek do prdele nebo ne?
Uz jen ten svetelny podpis na predku - to je tradice podle tebe Zelena barva patri na britske sportaky A zadek je Lexus jak vysity,ale to je problem BMW od 3 eady nahoru, Vypadaji jako Lexusy - nepodarene Lexusy. A ty aerodynamicke doplnky se daly taky urcite doladit k potese oka - funkcnost samozdrejme prednejsi ,ale i oko se musi nabazit - jini to umeji prodat lepe.A s tim designem ostatnich - tezko rict. Me se libi desing Peugeotu ,Oplu a posledni dobou jede i Toyota - oproti letum minulym jsou jinde. Ted zase budu oznacen za blazna
nebudeš, ale představ si kdy by si všichni koupili Peugeoty, to by byla na světě nuda, hlavně na silnicích😊
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.