V další upoutávce se nová generace BMW M4 převlékla do méně zahalující kamufláže. Premiéra je blízko.
Ještě předtím, než se nám nové BMW M4 a sedan M3 kompletně odhalí na premiéře 23. září, se automobilka pouští do další upoutávky. Ostré kupé tak obdrželo stylovější kamufláž, která více odhaluje linie vozu (nehledě na kontroverzní ledvinky na přídi), a na rakouském Red Bull Ringu se ukazuje po boku maskovaného závoďáku třídy GT3.
Právě na rakouském okruhu budou totiž obě auta v této podobě vystavena během nadcházejícího závodu šampionátu MotoGP od 21. do 23. srpna. Jak už víme, i závodní verze M4 využije základ dvakrát přeplňovaného řadového šestiválce S58 ze silničního modelu. Mimo klasické úpravy pak velké ledvinky na přídi postrádají mřížku a ještě zdůrazňují agresivní výraz masky.
Do závodů bude M4 GT3 nasazeno během roku 2021, v roce 2022 už bude naplno fungovat jako nástupce odchozí M6 GT3 pro soukromé týmy.
O technice silničních BMW M4 a M3 už víme dostatek. Zmíněný šestiválec S58, který známe z ostrých SUV X3 M a X4 M, bude ve výchozí specifikaci produkovat 480 koní (353 kW) a bude spojen s manuální šestistupňovou převodovkou. Competition verze zajistí 510 koní (375 kW) a osmistupňovou automatickou převodovku M Steptronic.
Zpočátku budou v nabídce M3 a M4 s pohonem zadních kol (rovněž v případě Competition), později ale BMW uvede i varianty s pohonem všech kol M xDrive. Zda se budou nabízené specifikace nějak lišit u chystaného kombíku M3 Touring (pro rok 2022) nebo otevřeného M4 Cabrio (s premiérou příští rok), to se teprve uvidí.