První ostré nasazení si odbude na vytrvalostních 24 h Nürburgringu, láká na spolehlivost i lepší ovladatelnost.
Závodní model BMW M4 GT3 hlásí poslední fázi testování. V podstatě hotový vůz od BMW M Motorsport nahrazuje typ M6 GT3, oproti kterému přináší řadu změn. Na délku má 5020 mm, přičemž M6 měla jen 4975 mm, nabídne o centimetr delší rozvor a s pořizovací cenou 415.000 euro bez daně je o 4000 euro levnější.
Zatím co předchůdce poháněl dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, M4 GT3 využije třílitrový řadový šestiválec s výkonem téměř šesti stovek koní. Šestistupňovou převodovku dodala firma X-Trac (M6 měla řazení od Ricardo) a spojka je nově elektrohydraulická.
Testování vozu probíhalo na tratích Monteblanco, Almeira a samozřejmě na Nürburgringu. Zkušební vůz najel přes 14.000 kilometrů, což je prý ekvivalent 70 hodin okruhové jízdy. Během vývoje se BMW zaměřilo na ovladatelnost a srozumitelnost palubních přístrojů, čímž chce vyjít vstříc méně zkušeným pilotům. Zároveň se snažili prodloužit servisní intervaly motoru a převodovky, čímž provoz zefektivňují. Nová M4 by také neměla tolik zatěžovat pneumatiky. Obsluha vozu bude nyní jednodušší díky možnosti nastavení parametrů přímo skrze volant.