Na Nürburgringu má čas 7:21.989. Pokud máte čtyři miliony korun, můžete si BMW M4 CS pořídit a zkusit se tomu přiblížit.
BMW doplnilo mezeru mezi modely M4 Competition a M4 CSL specialitkou M4 CS, která je určená na okruhy i okresní silnice. Připomeňme si, že vůz má twin-turbo šestiválec s lehčím kovaným hřídelem, upraveným povrchem stěn válců nebo zvýšeným plnícím tlakem turb. K tomu se může pochlubit titanovým zadním tlumičem výfuku. Výkon činí 405 kW (550 koní), což je oproti sériové verzi nárůst o 20 koní.
Výkon se přenáší na všechna kola přes osmistupňovou automatickou převodovku a když dáte cihlu, vystřelí auto z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, přičemž maximálně může jet až 302 km/h. V českém konfigurátoru tato novinka již přistála, cena činí 4.093.700 Kč, což je o milion a čtvrt více než za čtyřkolku Competition. Co dalšího lze vedle přeladěného šasi a motoru čekat?
Na výběr máte ze dvou laků karoserie - černá Sapphire a šedá Brooklyn. V základu jsou vpředu 19palcová a vzadu 20palcová kola. Za příplatek 67.756 Kč můžete mít kola obutá do pneumatik na okruhy. Interiér moc individualizovat nejde, máte čalounění Merino Anthracite a některé prvky obložení z karbonu. Náhradní sada kol se zimními pneumatikami vás vyjde na 142.800 Kč.
Příplatků není moc, ale můžete mít třeba vyhřívání volantu za 7306 Kč, protisluneční ochranu oken za 13.546 Kč nebo sadu jízdních asistentů za 24.388 Kč, což jsou položky na spíše na zpříjemnění každodenního cestování. Příplatky pro zlepšení výkonů tu jsou také, za 29.796 Kč můžete mít rozpěrnou tyč v motorovém prostoru a za 268.268 Kč osadíte svůj vůz karbon-keramickými brzdami.