Tancování mezi kužely není pro nejnovější ostré kupé od BMW zrovna oblíbená disciplína.
Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i nejnovější BMW M4, přesněji v nejostřejší variantě Competition (s pohonem zadních kol).
V první jízdě se řidič v M4 snažil vejít mezi kužely při rychlosti 78 km/h, po rychlém vyhnutí do vedlejšího pruhu však musel kvapně zvládat silnou přetáčivost, díky níž záď vozu srazila dvojici kuželů. Úspěšný průjezd trasou byl proveden při nižší rychlosti 76 km/h, což není dle km77 pro sportovní auto obzvláště vysoká rychlost.
Nutno přitom dodat, že všechny testované průjezdy byly provedeny s aktivovaným ESP. Plné ruce práce měl tedy řidič i při dalších zkušebních jízdách, kdy nepředvedlo BMW zrovna stabilní průjezdy. Ostatně v dojmech řidič zmínil, že ovládání M4 v této disciplíně je celkem výzva a auto nereaguje na zásahy do řízení plynule. Rychlé a efektivní se nicméně BMW ukázalo v následujícím testu slalomu.
Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h – touto rychlostí předvedla své schopnosti nedávno třeba Toyota GR Yaris, i když samozřejmě mluvíme o malém hbitém hatchbacku s pohonem všech kol. Velmi dobře si vedl i Ford Puma ST (81 km/h), zatímco poslední generace Fordu Mustang dosáhla na 77 km/h, stejně jako Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (77 km/h). Hůře na tom byla Alpine A110 (75 km/h).