Ono je to složitější.Auto mělo pneumatiky Cup. Ty při losím testu rozhodně nezahřejete. Takže soudruzi ze Španělska by je měli buď zahřát, nebo použít silniční pneu.Takhle by z dráhy se studenýma Cupama vyletělo cokoli.
Cupove pneu muze mit kazdy zakaznik i na silnici. Takze proc to netestovat? Copak v realu krizovka ceka az zahrejes gumy?
Může, ale pokud bude nerozumný, svojí káru zruší v první zatáčce. Pokud chci od Cupů výkon, musím vědět, že je třeba je zahřát. Se studenýma to dopadně přesně jako v tom videu.A na provozní teplotu se nedostanou nějakým popojížděním nebo pokusy o losí test.
Muzes byt seberozumnejsi jak to vbehne decko do cesty musis reagovat. A ze mas cup gumy na tom nic nezmeni
Proto považuji pneu Cup v běžném provozu za hovadinu.
Predpokladam, že testujú tak ako auto dostanú auto od výrobcu.
Tak on cely ten test je takovy nesmysl. Ale sem rad ze je. Mnozi lide tak maji pocit supersportu. A za to to stoji
Nesmysl rozhodně není, jen se musí hodnotit jen jako jeden z měřitelných parametrů v kontextu.
a muzes nejak vyjadrit ten kontext? Co ten test vlastne rika?
Je to nějak obtížné pochopit co znamená vyhýbací manévr. Popravdě opravdu nerozumím co by na tom mohlo být nepochopitelného. A ten kontext... je to prostě jeden z měřitelných paramatrů, jako je schopnost zrychlovat, zpomalovat, slalom, okruh atd., nebo chceš vědět co je kontext? Fakt bez urážky, nejsem si jist co je nepochopitelné.
No tys prisel s kontextem. Tak se ptam jaky ma tento test kontext. Vymyslet se daji vsemozne kraviny, na kterych se bude neco demonstrovat. Porad si rikam, ze na tomto testu dost propadaji jakekoli sportovni vozy a nejde jen o BMW, ale i o ferrari, porsche, lamba a pod. auta, naopak vitezi 30 roku stary ukolibany sedan. Ci jine podobne auta.Asi by clovek cekal, ze podobny manevr, bude vlastni prave pro auta se spickovym podvozkem apod. Takze bych rekl, ze je to takova kravinka (jak zde uz nekdo psal predemnou) pro poteseni majitelu bezne konfekce aby meli pocit, jak to natreli kde komu. Smysl v tom testu a podminkach nevidim. Za mne jeste mene vypovidaci, nez NCAP testy.A rovnou mohu rici, ze dve ma auta dopadla v tomto testu extremne dobre. Takze mne se ty propadaky netykaji. Ale kdyz si vezmu, jak v praxi nefunguji...
Plácáš. Skutečné sporťáky třeba zrovna od Porsche to dávají na rozdíl od tlusté Berty M4 s prstem v nose.https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
Ale nepropadají, jen třeba nevynikají. A ten kontext to je právě to o pochopení co od auta můžeš čekat a je to jak píšu jen jeden z parametrů. To pak nemusí mít smysl vůbec žádné testování a hodnocení, protožře si každej může najít proč jeho sr.čka je nejlepší.
Porad zadny kontext nevidim. Vidim jen ze spickova auta co drzi zde propadaji a opacne. Takze jaky je tu kontext a co to rekne? Ze pokud chce clovek auto co se vyhne prekazce ma si jit koupit 30 roku stary citroen protoze ani ferrari nedokaze to co ono?Tak jo.
Když stále nechápeš k čemu slouží testy s přenášením váhy, už to není problém testu ale normální chápavosti.
BMW už dávno nedělá řidičská auta .... skvělé motory a převodovky umí na jedničku, ale to gumové řízení a naprostá mrtvolnost okolo středové polohy je až zarážející a to jsem byl vždycky baworákovej, z těchto důvodů jsem od něj odešel, ačkoli kvalita bez debat.
Prý skvělý motory, kvalita bez debat :D To už dávno neplatí a o těch problémech co BMW má se dobře ví... Jenomže proč to měnit, když se to prodává a když vydělávají na náhradních dílech víc než na prodeji samotných aut... Mercedes to měl před lety podobně...
BMW a kvalita? :-D:-D:-D Žiješ minulostí, jsou to jedny z nejhorších klumpů, které žijí jen díky povídačkám o kvalitě zažité v minulosti a šířené zaslepenci jako jsi ty. Díky tomu si udržují i nesmyslné ceny. Je to úplně stejné jako u VW. O škodovkách ani nemluvím, ty nebyly kvalitní nikdy...
a dalsi z tech, co nemaji na to si to koupit, tak to shazuji. Zcela jiste maji doma korejce, ci frantika apod. ludry, ktere stoji pulku, na ktere si nasyslil po peti letech sporeni akontacky a ktere splaci 7 let po pet litru..
Co to je pořád za nesmysl s těmi penězi. Jiné vysvětlení nemáš? Já jsem dal do nových BMW 5,5 milionu a už fakt nikdy. Poslední auto je už pět týdnů v servisu.
Ej. Pan chlubílek nesmí chybět. Sumu uvedl. Vypadá nyní dobře. Nezapomeň zmínit ještě Audi a Audi. A další majetky
Víš co je to chlubílek? Ten, co pořád někde prohlašuje, co má. Vidíš někde, že píšu komenty o tom, co mám?Vždy jen reaguji, nikdy nepíšu první. Kdo tady začal o majetku a penězích? Ty nebo já?
Ony to moc nedávají žádná řidičská auta, je jen otázkou, zda je toto ještě řidičské auto s tou váhou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.