Pochopitelne, u BMW jde predevsim o masovost a ta se ji dari, E90 je celkove desaty nejprodavanejsi auto v evrope. Starsi BMW ve velke mire pouzivaji lide, kvuli kterym, resp. jejich kulturnosti se starej Quandt obraci v hrobe. Negelovanej kohout na hlave, 10cm podlozky u kol, ciry tuzersky svetla, vsemozny napisy ///M a koncovka ze ktery se line od motoru line namodralej kour, protoze od techto INDIVIDUALu auto zaziva stredovek... Also, Freude am Fahren! :-)
Víte proč Bavor používá servisní vozy toyota?:-))přece nebude mět neekologický servisní auto s koncovkou,kde se valí modrej dým.
JE JASNY ze M3 bylo je a vzdy bude lepsi nez RS4 nebo C63AMG a nejde o vykon motoru. to je jako ze zadne GTcko nikdy nebude lepsi nez 911Turbo
Na okruhu bude jednička M3, v provozu RS4. V RS 4 půjde podřadit na dvě, dát plný kotel a na krátké rovince předjet kamion. M3 bude mít problém přenést ten obrovský výkon na cestu ve stejné situaci.
heh, ty jsi dobrej znalec :-D. Ridil jsi nekdy nejaky sportovni auto?
No když by i stálo jako housky, tak proč by ne, že? :-D
S tím jak M3 vypadá a jaké má vlastnosti není pochyb že splní a dokonce předčí veškerá očekávání :-) Jen tu cenu by mohli pánové od BMW trochu upravit :-D
by me zajimalo jak muzes vedet, jaky ma nova M3 vlastnosti :) Jedine, ze by mi utekl nejaky jeji test...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.