cena to asi neni špatná, ted si nevybavuju kolik stojí třeba RS4, ale já bych si za ty prachy stejně koupil Corvettu a nemusel bych řešit, jestli dneska jedu řádit na okruh, na dovolenou k moři(ve dvou) nebo jedu prostě jen do práce, navíc bych jí nepotkával(nebo jí podobné) na každym rohu :)
A M3 by ti na 1. okresce ujela :))) Ne chapu rvuj vyber, ja bych si sice Corvett nikdy nevybral, ale kazdej ma jiny vkus a jine priority. Ja osobne bych zas skocil do te "nudne" 911. Nejlip 993 RS.
corvette ma svoje caro - tocivy moment, pojde aj na najlacnejsi benzin, v EU exkluzivita, vela muziky za malo penazi// ci by C6 dostala vyprask od M3 by som si netrufol tvrdit [M3 CSL urcite, ale cista M3...?]911RS - hmm, ked clovek nechce mat pruzenie v aute, potom za lacny peniaz C6 Z06 [Porsche je porsche, ale Z06 je fakt lacna v porovnani s novymi Porsche, Ferrari, Lambo]997 - 2 sedadla stacia, 0-400m nie je priorita, co lepsie? ;-)
a kolik tak jen pro zajímavost stojí provoz té M3 ? A tak mě napadá kolik potom musí stát provoz třeba F430 :-) Dájí se srovnat fin.náklady na provoz třeba s evem9 nebo STI? Díky za odpověď
Asi tak. M3 si nepujde clovek kupovat jako jedine auto. Koupi si ho bud fanda, ktery nechce nic jineho, anebo clovek, ktery se vozi treba v 7-ce, na volny cas v nedeli chce sportak a nechce se mu davat 2,5 za 911. Mezi M3 a 535d se nikdo rozhodovat nebude.
A to bych asi nesouhlasil - myslím že hodně lidí jezdí M3 i jako jediným vozem - asi teda rozumím tomu původnímu zamyšlení, jestli se investovat vyplatí právě do M3, nebo vzít naopak něco civilnějšího se značnou finanční úsporou. Já bych to vzal asi za tenhle konec -- 1) Jestli už má člověk jiné auto nebo ne -- jestliže má, je asi zbytečné přemýšlet o nákupu jiného podobného vozu (jestli teda dotyčný nechce koupit nový model/typ atd.) a tím pádem je to pro radost super volba (viz ještě níže)2) Jestli jiné auto nemá, je to samozřejmě hodně o preferencích, ale já osobně bych do toho nešel - přece jen má M3 hodně blízko k puresportu za cenu praktičnosti - ale tak to má být, za tím účelem byla udělaná. Zejména jestli je třeba rodina atd. je M3 asi nesmysl ale ... jestli platí situace jedna (je k dispozici jiný, řekněme rodinější vůz (například X5, nebo BMW 5, nebo Legend, Avensis - nebo cokoliv)) je spíš otázka jaký typ radosti si chce nový majitel udělat (jestli-že se mu chce tahle částka investovat) Z nabízených aut na začátku jsem zaregistroval asi nejvěší konflikt mezi 335i Cabrio a M3. No co k tomu říci jiného, než že je to věc čistě osobní preference - je lepší SUPER auto, které má téměř ultimátní jízdní vlastnosti, zrychlení atd. vs báječný vítr ve vlasech v podání BMW, pevnou stahovací střechu a skvělý motor se stále ipresivním zrychlením ? Puristi mne asi rozcupují, ale já bych bral radši 335i Cabrio :-), protože vítr ve vlasech je pro mne úžasný a domnívám se, že nové 3 Cabrio od BMW patří mezi to nejlepší ve své třídě na světě. Ale jak už jsem řekl - je to čistě jen otázka osobních preferencí (věku, zájmu atd.) každého zákazníka. Ale snad je poznámka na závěr. Někde jsem četl, že propad u M3 verze (a M verzí obecně) je největší ze všech BMW vůbec. Chápu sice že je problém sehnat třeba rok dva starou M3 v super stavu, ale myslím že počkat si (v tomhle případě) se asi vyplatí, protože cenový rozdíl bude propastný .
Nejen originální karosárna je finančně běs - a pak samozřejmě cena specifických dílů na M3, drahé pojištění atd. Bavíme se samozřejmě o dílech i práci ve značkových servisech (Bychl atd. - ale kdo bude mít svědomí s novým autem nejezdit do origo servisu ?) Ostatně na tohle téma tu před časem vyšel i trefný článek - dovolím si citovat :"Představa, že náklady na provoz BMW M3, což je stále relativně obyčejný automobil, budou jen třikrát vyšší než v případě Škody Octavia RS, je mylná - devítinásobek je realitě mnohem blíže. Samozřejmě jen v případě, že budete využívat možností vozu jinde než jen při okouzlování okolí před vaším oblíbeným klubem"Celý článek : http://autorevue.cz/default.aspx?section=31&server=1&article=9709
provoz M3 není oproti F430 zas tak strašný. Nam M3 jsou díly dražší, ale cena je více méně úměrná kvalitě. kotouč 5 800, desky 2 000,brzdy vydrží cca 50 000km, zadní gumy co 15 000, spotřeba 13 - 14, olej měním co 20 000km. Jinak sem tam nějaký ten silentblok za 1 000 - 2 000,
tak to mi prijde celkem konkurenceschopna cena za takove auto...
Je to teda super autíčko, ale ta cenovka - alespoň pro mne - vznáší otázku - není si za ty peníze lepší kupit něco jiného ? Chápu, M3 bude ultimátní a bude to úžasné svezení - o tom žádná ... ale 2.000.000 (a nemluvím o značně náročnější fiinanční zátěži při provozu M3 - znám to podle minulé generace) -- ze stáje BMW za tím visím super vybavenou BMW 530/535D (o třeba 335i ani nemluvě - to je jiná cenovka), nebo nová X5 výborně vybavená, nebo (a o tom vážně přemýšlím) 335i Cabrio.... Jasně - těm argumentům o tom kupovat srdcem atd. rozumím (však mám vedle 330xi i 130i) - ale zkuste se na to podívat pragmaticky - že prostě ty 2.000.000 v kapse máte, žádné teorie. Půjdete si ho zítra objednat ?
To je absurdní otázka. Záleží, co bych od auta potřeboval. Koupit si M3 a pak s ním jezdit jen do práce a na dovolenou je zhýralost a mrhání penězi - za kopu peněz dostaneš auto, které ti cestou na dovolenou vyklepe kosti a každých 500km budeš brát plnou. Na tohle je určitě lepší ta 535d. Ale už tě vidím s 535d na okruhu...Na druhou stranu - pokud už máš v garáži nějaké moderní dieselové kombi (nebo ho nepotřebuješ) a chceš jen něco, v čem budeš jezdit sám třeba na dlouhé pracovní cesty a chceš si cestu trochu užít, určitě je lepší sáhnout po M3.
minulá generace stála původně 2 200 000 a pak ji časem slevnili na 1 850 000 tak neremcej
Remcale - tys to nepochopil viď ? Já neříkám že je nová M3 předražená nebo něco v tom smyslu ... Šlo mi o to, jestli za tu částku nepořídit něco jiného. Rozdíl je holt v tom, že já jí už jednou v podobné výši za auto předchozí generace vydal a vím i kolik stálo potom na údržbě - a proto zvažuju jestli bych to udělal znovu - ale to člověk, které podobné auto nekupuje od nova a takhle - relativně velkou - sumu do auta neinvestuje ze svého nikdy nepochopí.
Ja bych rekl, ze se ptas na spatnem foru a hlavne pokladas spatnou otazku - kdybych totiz mel v kapse 2 mega, nejen, ze si nejdu objednat M3, ale nejdu si ani objednat jiny auto za tu cenu. Stejne tak si myslim, ze sis puvodni M3 (a X i 130) nekupoval s tim, ze ses na uctu na nule. Auto za 2 mega bych si koupil ve chvili, kdy bych mel minimalne dalsi mega, spis ale dve, navic.
JO ! ;-)
Mě se to zdá poměrně hodně, podívám li se na Audi S5, tak to je o 300 klacků levnější.
hmm, až na to, že přímý konkurent pro M3 bude až RS5 -kapišto?;-)
aha a ja si doted myslel, ze nova M3 je spis konkurence pro RS4;-) rozmerem, vahou, vykonem...ale cenou je audi jinde
...poctem dveri, typem karoserie, že pane Chytrý :-PM3 bude pokud pokud vím ve verzi kupé (konkurence RS5) a sedan (konkurence RS4). Otázkou zůstává, zda BMW nabídne M3 ve verzi kombi.
teď "jen" jak bude jezdit :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.