O tu hmotnost by som sa nebal. Stare M3 s R6 malo liatinovy blok. Ak spravia v tento V8 z horcika, tak bude mozno este aj lahsi.
BMW je vynikající jen do té doby,než zaprší.Tady do toho mazla by ten jejich 4krát4 měli dat.:-/
člověče v tomhle názoru se s tewbou neshodnu já ani přední novináři,jezdci a další....když je auto vyvážený tak je vyvážený a hotovo.ona není sranda jet s žádným silným autem na blbým povrchu hodně rychle....4x4 by cv tomhle autě vadilo jízdním vlastnostem...a víme proč? byl by těžší předek-nedotáčivost+zadek by nebylo možné jen tak lehce postrčit plynem kvůli lepší trakci a navíc by to přineslo do zatáček akorát tupost a neochotu zatáčet tak jak ji známe ze všech 4x4.... třeba evo je skvělé ale na to aby si s ním neletěl za limitem ze zatáčky čumákem ho musíš sakramentsky rozhodit a na to potřebuješ prostor....zadní náhon je tady prostředkem k tomu abys mohl bleskurychle a na poměrně menším prostoru razantně měnit směr. jo jasně se zadokolkou je potřeba se naučit jezdit ale pokud to někdo neumí nechá zaplý dsc+ další kraviny a ani nepozná která náprava je hnaná....auto bude hodně neutrální
Přesně tak, proto se u BMW nehrnou do 4x4 u svých nejsportovnějších modelů.
Strmé řízení "samozřejmostí" ? E46 M3: víc než 3 otáčky od dorazu k dorazu...3-[
Neporovnavaj s predohrabmi. V BMW mas vacsi rozsah vytocenia kolies.
Mám BMW ;-) nepoučuj.. teoretiku
Proč nejsou na přední masce na ledvinkách ty chromovalé lišty jako na klasickém bmw řady 3?
kvoli tomu aby mohli pridat tu pasku na kapotu! :-D
U BMW nejsou pitomci a věřím, že ten motor bude přes svůj objem ne až tak těžký. Vždyť i ta 4,2 u RS4 je lehčí než bývalá 2,7 bi-T. B-]
hlavní problém nové RS4 je v nom, že nemá žádný spodek, do 4tis jede jako kažná jiná 4.2 na rozdíl od RS4, která byla daleko příjemnější ... A že V8 je lehčí než starší V6 2.7T? s převodovkou a příslušenstvím určitě ne.... Jenom marketingový keci výrobce aby to vůbec prodal... A dokud bude BMW přemotorizovaný zadohrab zas tak super to taky nebude ? Takže japonec? Interier bakeliťáka a pohodlí bryčky taky nemusím. Tak stále čekám B-]
hele a už si alespon jedním z nich jel?já jsem parkrát zkusil starší M3 e46....určitě to nebyl přemotorovaný zadohrab, přenos výkonu je perfektní a výkon tak akorát na schopnost vygumovat se z problému, celkem by mě zajímalo který seriový auto je podle tebe stejně nebo líp mrštný než tohle,rozhodně nemám obavy že by nová řada byla na silnici horší než ta stará.u rs4 navíc řešit že táhne mín odspoda mi přijde trochu bezpředmětný ( jo turbo táhlo do 3000 líp, na tah odspoda si kup octavii tdi) proč je tedy rs4 zatím nejrychlejší z řady rs???
Pokud je mi známo, tak ten V8 by měl být na stejné váze, jako nynější 3,2 R6 a to díky slitině bloku.
BMW is vzdy drzalo status 50:50 rozdelenie hmotnosti - takze pri velkom motore v predu, hadam sa dockame slusnej palivovej nadrze v stred-zad. casti auta + mozno bakelitovy predok- ale aj tak, M3 neboolo nikdy zle auto, takze si myslim, ze ja sa na co tesit// len nech BMW prestane cachrovat s inteligenciou zakaznikov - vid logika ovladania vsetkeho a prevodovka k V10...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.