Nové BMW M3 bude trhat asfalt (spy photos)

14 komentářů

VanJ
13. července • 11:01

O tu hmotnost by som sa nebal. Stare M3 s R6 malo liatinovy blok. Ak spravia v tento V8 z horcika, tak bude mozno este aj lahsi.

roňouch
13. července • 15:41

BMW je vynikající jen do té doby,než zaprší.Tady do toho mazla by ten jejich 4krát4 měli dat.:-/

mayklmaykl
13. července • 16:36

člověče v tomhle názoru se s tewbou neshodnu já ani přední novináři,jezdci a další....když je auto vyvážený tak je vyvážený a hotovo.ona není sranda jet s žádným silným autem na blbým povrchu hodně rychle....4x4 by cv tomhle autě vadilo jízdním vlastnostem...a víme proč? byl by těžší předek-nedotáčivost+zadek by nebylo možné jen tak lehce postrčit plynem kvůli lepší trakci a navíc by to přineslo do zatáček akorát tupost a neochotu zatáčet tak jak ji známe ze všech 4x4.... třeba evo je skvělé ale na to aby si s ním neletěl za limitem ze zatáčky čumákem ho musíš sakramentsky rozhodit a na to potřebuješ prostor....zadní náhon je tady prostředkem k tomu abys mohl bleskurychle a na poměrně menším prostoru razantně měnit směr. jo jasně se zadokolkou je potřeba se naučit jezdit ale pokud to někdo neumí nechá zaplý dsc+ další kraviny a ani nepozná která náprava je hnaná....auto bude hodně neutrální

Pavka
13. července • 19:09

Přesně tak, proto se u BMW nehrnou do 4x4 u svých nejsportovnějších modelů.

Tonda
13. července • 9:50

Strmé řízení "samozřejmostí" ? E46 M3: víc než 3 otáčky od dorazu k dorazu...3-[

VanJ
13. července • 11:00

Neporovnavaj s predohrabmi. V BMW mas vacsi rozsah vytocenia kolies.

Tonda
13. července • 17:40

Mám BMW ;-) nepoučuj.. teoretiku

Jasper
13. července • 9:05

Proč nejsou na přední masce na ledvinkách ty chromovalé lišty jako na klasickém bmw řady 3?

robert+
13. července • 9:31

kvoli tomu aby mohli pridat tu pasku na kapotu! :-D

ExFun
13. července • 7:40

U BMW nejsou pitomci a věřím, že ten motor bude přes svůj objem ne až tak těžký. Vždyť i ta 4,2 u RS4 je lehčí než bývalá 2,7 bi-T. B-]

richie
13. července • 10:18

hlavní problém nové RS4 je v nom, že nemá žádný spodek, do 4tis jede jako kažná jiná 4.2 na rozdíl od RS4, která byla daleko příjemnější ... A že V8 je lehčí než starší V6 2.7T? s převodovkou a příslušenstvím určitě ne.... Jenom marketingový keci výrobce aby to vůbec prodal... A dokud bude BMW přemotorizovaný zadohrab zas tak super to taky nebude ? Takže japonec? Interier bakeliťáka a pohodlí bryčky taky nemusím. Tak stále čekám B-]

mayklmaykl
13. července • 11:09

hele a už si alespon jedním z nich jel?
já jsem parkrát zkusil starší M3 e46....určitě to nebyl přemotorovaný zadohrab, přenos výkonu je perfektní a výkon tak akorát na schopnost vygumovat se z problému, celkem by mě zajímalo který seriový auto je podle tebe stejně nebo líp mrštný než tohle,rozhodně nemám obavy že by nová řada byla na silnici horší než ta stará.
u rs4 navíc řešit že táhne mín odspoda mi přijde trochu bezpředmětný ( jo turbo táhlo do 3000 líp, na tah odspoda si kup octavii tdi) proč je tedy rs4 zatím nejrychlejší z řady rs???

Radek Ondrášík
13. července • 8:58

Pokud je mi známo, tak ten V8 by měl být na stejné váze, jako nynější 3,2 R6 a to díky slitině bloku.

tuky
13. července • 4:10

BMW is vzdy drzalo status 50:50 rozdelenie hmotnosti - takze pri velkom motore v predu, hadam sa dockame slusnej palivovej nadrze v stred-zad. casti auta + mozno bakelitovy predok- ale aj tak, M3 neboolo nikdy zle auto, takze si myslim, ze ja sa na co tesit
// len nech BMW prestane cachrovat s inteligenciou zakaznikov - vid logika ovladania vsetkeho a prevodovka k V10...

Doporučujeme

Články odjinud