Po květnové premiéře nového BMW M2 CS  a jeho vstupu na český trh  se ke schopnostem přiostřeného kupé můžeme vrátit ještě jednou. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Po květnové premiéře nového BMW M2 CS a jeho vstupu na český trh se ke schopnostem přiostřeného kupé můžeme vrátit ještě jednou. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Německá automobilka totiž oznamuje, že na Severní smyčce Nürburgringu teď drží jeho novinka rekordní čas 7:25,5, což z ní dělá dosud nejrychlejší kompaktní vůz na známé trati. A z působivé jízdy nám BMW hned poskytuje i kompletní záznam. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Německá automobilka totiž oznamuje, že na Severní smyčce Nürburgringu teď drží jeho novinka rekordní čas 7:25,5, což z ní dělá dosud nejrychlejší kompaktní vůz na známé trati. A z působivé jízdy nám BMW hned poskytuje i kompletní záznam. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Z trůnu ve třídě kompaktních vozů sesadilo BMW dosavadního držitele rekordu  sedan Audi RS 3 , a to takřka o osm vteřin. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Z trůnu ve třídě kompaktních vozů sesadilo BMW dosavadního držitele rekordu sedan Audi RS 3, a to takřka o osm vteřin. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Čtyřkolka z Ingolstadtu se teprve loni pyšnila časem 7:33,1, kterým tehdy překonala jízdu standardního BMW M2 z roku 2023 (7:38,7). Za volantem nejnovějšího CS seděl na 20,823 km dlouhé trati i tentokrát vývojový inženýr divize M Jörg Weidinger. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Čtyřkolka z Ingolstadtu se teprve loni pyšnila časem 7:33,1, kterým tehdy překonala jízdu standardního BMW M2 z roku 2023 (7:38,7). Za volantem nejnovějšího CS seděl na 20,823 km dlouhé trati i tentokrát vývojový inženýr divize M Jörg Weidinger. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Mezi říznými kompakty tedy BMW na Nürburgringu poprvé prolomilo hranici sedmi a půl minuty. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Mezi říznými kompakty tedy BMW na Nürburgringu poprvé prolomilo hranici sedmi a půl minuty. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

V kontextu tovární hierarchie se přitom nové M2 CS již slušně přibližuje svému většímu a okruhově zaměřenému sourozenci  M4 CSL , které zde s časem 7:18,1 vládne jakožto nejrychlejší sériový model BMW. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

V kontextu tovární hierarchie se přitom nové M2 CS již slušně přibližuje svému většímu a okruhově zaměřenému sourozenci M4 CSL, které zde s časem 7:18,1 vládne jakožto nejrychlejší sériový model BMW. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Na trůn kompaktů si BMW M2 CS vyjelo jako zadokolka díky posílenému twin-turbo řadovému šestiválci (530 k/390 kW), nově naladěnému adaptivními podvozku, upravené stabilizační elektronice či karbon-keramické brzdové soustavě. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Na trůn kompaktů si BMW M2 CS vyjelo jako zadokolka díky posílenému twin-turbo řadovému šestiválci (530 k/390 kW), nově naladěnému adaptivními podvozku, upravené stabilizační elektronice či karbon-keramické brzdové soustavě. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Model je rovněž s řadou karbonových dílů a kovanými koly o zhruba 30 kg lehčí než standardní M2. Z nuly na 100 km/h akceleruje za 3,8 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti až 302 km/h. | BMW M2 CS Zdroj: BMW

Model je rovněž s řadou karbonových dílů a kovanými koly o zhruba 30 kg lehčí než standardní M2. Z nuly na 100 km/h akceleruje za 3,8 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti až 302 km/h. | BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

| BMW M2 CS Zdroj: BMW

| BMW M2 CS | Zdroj: BMW

Německá automobilka totiž oznamuje, že na Severní smyčce Nürburgringu teď drží jeho novinka rekordní čas 7:25,5, což z ní dělá dosud nejrychlejší kompaktní vůz na známé trati. A z působivé jízdy nám BMW hned poskytuje i kompletní záznam. | BMW M2 CS Zdroj: BMW
Z trůnu ve třídě kompaktních vozů sesadilo BMW dosavadního držitele rekordu  sedan Audi RS 3 , a to takřka o osm vteřin. | BMW M2 CS Zdroj: BMW
Čtyřkolka z Ingolstadtu se teprve loni pyšnila časem 7:33,1, kterým tehdy překonala jízdu standardního BMW M2 z roku 2023 (7:38,7). Za volantem nejnovějšího CS seděl na 20,823 km dlouhé trati i tentokrát vývojový inženýr divize M Jörg Weidinger. | BMW M2 CS Zdroj: BMW
Mezi říznými kompakty tedy BMW na Nürburgringu poprvé prolomilo hranici sedmi a půl minuty. | BMW M2 CS Zdroj: BMW
25
Fotogalerie

Nové BMW M2 CS si bere zpět rekord své třídy na Nürburgringu. Rivalovi nadělilo 7,6 sekundy!

Vůči standardní M2 je mimochodem nové CS na německé trati rychlejší o zhruba 13 sekund. Wunderbar!

Po květnové premiéře nového BMW M2 CS a jeho vstupu na český trh se ke schopnostem přiostřeného kupé můžeme vrátit ještě jednou. Německá automobilka totiž oznamuje, že na Severní smyčce Nürburgringu teď drží jeho novinka rekordní čas 7:25,5, což z ní dělá dosud nejrychlejší kompaktní vůz na známé trati. A z působivé jízdy nám BMW hned poskytuje i kompletní záznam.

Z trůnu ve třídě kompaktních vozů sesadilo BMW dosavadního držitele rekordu, sedan Audi RS 3, a to takřka o osm vteřin. Čtyřkolka z Ingolstadtu se teprve loni pyšnila časem 7:33,1, kterým tehdy překonala jízdu standardního BMW M2 z roku 2023 (7:38,7). Za volantem nejnovějšího CS seděl na 20,823 km dlouhé trati i tentokrát vývojový inženýr divize M Jörg Weidinger.

Mezi říznými kompakty tedy BMW na Nürburgringu poprvé prolomilo hranici sedmi a půl minuty. V kontextu tovární hierarchie se přitom nové M2 CS již slušně přibližuje svému většímu a okruhově zaměřenému sourozenci M4 CSL, které zde s časem 7:18,1 vládne jakožto nejrychlejší sériový model BMW.

Na trůn kompaktů si BMW M2 CS vyjelo jako zadokolka díky posílenému twin-turbo řadovému šestiválci (530 k/390 kW), nově naladěnému adaptivními podvozku, upravené stabilizační elektronice či karbon-keramické brzdové soustavě. Model je rovněž s řadou karbonových dílů a kovanými koly o zhruba 30 kg lehčí než standardní M2. Z nuly na 100 km/h akceleruje za 3,8 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti až 302 km/h.

Zdroj: BMW | Zdroj videa: BMW

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud