Nové BMW iX oficiálně: Hi-tech elektrická vlajková loď nabídne dojezd přes 600 km

šofér  |  11. 11. 2020 15:46

100kw baterie, no, tak to bude vážit jak náklaďák, ne? Takže "C" řidíčák bude nutností

Odpovědět  |   | 
abc  |  11. 11. 2020 16:11

ma to aj vyhodu, nezbadas zmenu medzi prazdnym (vodic) a plnym autom... furt je to plne nalozene

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  11. 11. 2020 19:49

Audi e-tron má 95kWh a jako náklaďák neváží.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 11. 2020 20:01

však taky soudruzi z Audi a Mercedesu se po spatření tohoto ošklivého kačátka musí chlámat smíchy.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 11. 2020 20:53

Když jsem se díval na první fotky v galerii, kde je vyfocen exterier, tak jsem si říkal bože humus humus, ale interier, to je úplně k zblití. Za tohle zaplatit 2-4mil. to bych musel být padlý na hlavu.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  11. 11. 2020 15:57

Překvapivě mě víc než exteriér odpuzuje interiér.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  11. 11. 2020 19:50

jj, ten China-mainland design je opravdu odporný.

Odpovědět  |   | 
V. Havel Jr.  |  11. 11. 2020 21:27

Neuřážej Čínu, tohle je designová degenerace z Německa.

Odpovědět  |   | 
Rafael  |  11. 11. 2020 15:59

Fuj! To jsem se lekl. To se bude mladým Asiatům moc líbit.

Odpovědět  |   | 
abc  |  11. 11. 2020 16:09

pre mna komentar mesiaca, a plne suhlasim a ten volant "mnohouholnik"... este by to mohlo byt asymetricke po zvislej osi :) inac, nepripomina vam to (vzdialene) DS? aj zvonku, aj zvnutra

Odpovědět  |   | 
Rafael  |  11. 11. 2020 16:22

Přesně, v prvním momentě vypadá volant, jak nepravidelní x-úhelník. Ten do výroby asi nepůjde. S tím by se moc dobře nezatáčelo. Na parkovišti mi vadí i zkosená spodní hrana. Interiér je podobný DS. Zřejmě jako první trefili nastávající trend.

Odpovědět  |   | 
RR  |  11. 11. 2020 16:32

No jo no, ti asiaté když mají malé p´ro musí mít aspoň velké ledviny

Odpovědět  |   | 
brk77  |  11. 11. 2020 16:50

Asi tak. Když se mi načetla titulní stana a viděl jsem dominantní obrázek dnešního hlavního článku, tak má slova zněla doslova "ty p...".

Možná v pořádku. Nejsem cílovka tohoto segmentu, nemám na auto téhle cenové kategorie, ale na druhou stranu se mi nestává často, aby se mi auto z tohoto segmentu alespoň nelíbilo, pokud si odmyslím úlety typu přestavět pickup na "luxusní limuzínu", jako tu bylo onehdy.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 11. 2020 18:01

Automobilky nejsou neziskové dobročinné organizace. Mladý Asiat je určitě mnohem perspektivnějším zákazníkem než starý Evropan, takže není divu, že se designem přizpůsobují poptávce.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  11. 11. 2020 19:51

i to by mělo mít své meze

Odpovědět  |   | 
RR  |  11. 11. 2020 20:26

Ano, souhlasim, a proto se kvuli asiatum vsichni zastrelime...

Odpovědět  |   | 
Jan K  |  11. 11. 2020 21:29

Úkol zněl jasně
Navrhnout nepřehlédnutelný vehikl s modrými plastovými doplňky a trčícím/levitujícím tabletem, ať sousedi v "yacht/golf" klubu vidí, že jsem do firmy koupil "eco/bio" a přesedl z X6, X7, které už mají na parkovišti všichni.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 11. 2020 10:16

Obávám se, že už X7 je něco tak megahnusného, že to všichni nemají....

Odpovědět  |   | 
-  |  12. 11. 2020 16:48

Čistý bobor

Odpovědět  |   | 
chacha  |  11. 11. 2020 16:05

BMW s toho dělá už jen ten znak na kapotě a ta přední sedadla vypadají jako mučící nástroj inkvizice. Pohotovostní hmotnost tipuji na 2,5 t.

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  11. 11. 2020 16:14

A to je prosím nějaká čínská kopie BMW?

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 11. 2020 16:37

"Nabíjet chce BMW stejnosměrným proudem o výkonu až 200 kW."... bylo by zajímavé sledovat, co to udělá s rozvodnou sítí, když se připojí k takovým nabíječkám třeba 1000 aut, což není až tak moc, vzhledem k hustotě provozu a počtu aut na silnicích. Takových 200 MW odběru elektřiny už něco znamená...

Odpovědět  |   | 
jan  |  11. 11. 2020 17:06

Nový dukovanský blok by měl mít výkon 1200 MW. Těch 6000 aut by mohl ten jeden blok zvládnout. Kolik elektromobilů bude jezdit? Po Praze jich bude časem jezdit určitě o dost víc. Ale nebudou se snad nabíjet najednou. Doufám, že to mají dobře vymyšlené ti naši inteligenti odpovídající za ekologii, za rozvoj elektromobility a za kapacity elektrorozvodné sítě. Byla by sranda za pár let řešit přidělování časů na nabíjení nebo se handrkovat ohledně nějakých pořadníků u nabíječek. Nebo bude mít doma každý druhý svoji benzinovou elektrocentrálu spojenou s rychlonabíječkou kvůli nezávislosti?

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 11. 2020 18:03

Aktuálně je kapacita minimálně pro milion elektromobilů. Takže kapacita sítě je to poslední, co elektromobilitu brzdí.

Odpovědět  |   | 
jan  |  11. 11. 2020 19:26

No jo, ale na eletromobilitu bude potřeba kapacitu alespoň pro 7 milionů aut. Na začátek ale dobrý. Pokud tomu tak s tou kapacitou opravdu je.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 11. 2020 19:38

Sedm miliónů elektromobilů se sotva kdy bude nabíjet naráz, takže opravdu není potřeba taková kapacita.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 11. 2020 19:53

mě baví, jak petrolheads ještě pořád nepochopili, jak a kdy se EV nabíjí a že to opravdu není systém vyjedu až do hladovýho oka a natankuju plnou..

Odpovědět  |   | 
jan  |  11. 11. 2020 21:55

Tak to je dobrý, když je to vyřešené a bude se to moci dobíjet podle aktuálních potřeb. Stejně tak je je vyřešenej dostatek nabíjecích míst a vůbec je to dobrý. Akorát ty prodeje poněkud kulhají. To se ale časem poddá. Lidi budou kupovat elektromobily jak housky a petrolheads to ještě pořád nepochopili.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  12. 11. 2020 13:36

Me se libi, jak si elektroposuci zduvodnujou nutnost prizpusobeni se nedokonale technice jako vyhodu. Myslim, ze by si na tom psychologove posmakli.

Ale jinak, kazdej preci vi, ze elektro se nabiji pres noc z vlastni solarni elektrarny, ne?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  12. 11. 2020 20:08

nemusíte svou hloupost demonstrovat tak okatě.....
jiná technologie, jiné zvyky...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  15. 11. 2020 08:03

Aha, ona je to vec zvyku.. a ja myslel, ze je to vec potreby.

Aneb jak se obloukem vratit ke konim. Taky potrebovali krmit denne.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  11. 11. 2020 23:18

Ty mudrlant, vieš koľko spaľovákov môže naraz tankovať v Českej republike? O moc viac ako tých tvojich spomínaných 6000 to nebude. Na Slovensku je necelých 900 čerpacích staníc, v ČR to môže byť do 2000. Na každom dajme tomu v priemere 6 stojanov - to je zhruba 12 000 stojanov. Keď dáme nejakú rezervu, tak je to 20 000 stojanov.
V ČR jazdí možno 6 000 000 áut. Ako je možné, že toľkým miliónom áut stačí len 20 000 stojanov? To predsa nemôže stačiť!
Pritom len malá časť motoristov bude auto dobíjať na rýchlonabíjačkách. Už len kvôli vysokej cene.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  12. 11. 2020 00:48

obvyklé tankování 5-10 min, to asi není obvyklý čas u nabíječek

Odpovědět  |   | 
Pérák  |  12. 11. 2020 12:37

No, já natankuju plnou do 2 minut, další minuta na pokladně. Takže za mě 3, ne 5 až 10.
Mimochodem fakt hooodně hnusný auto...

Odpovědět  |   | 
vladik  |  12. 11. 2020 14:46

v ČR je přes 4000 čerpacích stanic tj. k 20.000 stojanů bude určitě

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  14. 11. 2020 01:33

Ano ale auto so spalovakon sa dotankuje za cca 4-5 min na to ste nejako pozabudol a elektroauta sa dobijaju hlavne v noci 6-8 hodin ,ked su vsetci doma a to problem bude. Cz den je to tiez problem pre cas doijania. Uz tu boli fotky z ameriky kde boli kolony pred nabijackami. V zime je to tiez problem nakolko kapacita baterii sa znizuje a tym padom aj dojazd. V dansku uz narazili na limity.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  14. 11. 2020 15:34

Žádnej problém v noci s dobijenim nebude. Už teď elektrárny snižují výkon cca o 40%, protože elektřinu v noci nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 
ffsd  |  18. 11. 2020 23:47

Za mě mínus pro čobola.

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 11. 2020 16:58

Ok, tak vedle tohlhe to vypadá, že M4 měla ještě nějakého designera na odchodu. Tohle už zadali přes noc do číny a šli na pivo. Co v tom Mnichově kluci hulej? Vždyť je to hnusný z každýho úhlu. Disproporční. Nevkusný. Proč?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 11. 2020 19:53

Bo BMW

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 11. 2020 17:52

Absolutní pecka !!

Odpovědět  |   | 
Jolanda  |  11. 11. 2020 17:56

Tady vidím velký špatný!

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 11. 2020 18:06

Vypadá to zepředu jak geisha po výkonu;)))))

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 11. 2020 19:54

Vypadá to zepředu jak geisha zezadu po výkonu zezadu :)))

Odpovědět  |   | 
David  |  12. 11. 2020 13:30

)))))))

Odpovědět  |   | 
Андрей П  |  11. 11. 2020 18:45

Já líbím moc toto automobil! Bravo BMW

Odpovědět  |   | 

Nein

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Tomkon  |  11. 11. 2020 19:03

Dost dobry pro zakazniky z rude Ciny.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 11. 2020 19:55

Dost hnusný pro zakazniky z rude Ciny.

Odpovědět  |   | 

Že si nedaj pokoj s tím prasečím výrazem, to by se dalo ještě čekat, ale co se stalo s interiérem? Volant se jim snad zdrcnul při výrobě, protože snad není možné že by něco takového vzniklo úmyslně...

Některé automobilky pořád nepochopily, že pokud mají elektrická auta prodávat, musí být praktická a hlavně vypadat jako normální auta. Tohle bude snad jen malosériovka pro pár exhibicionistů co chtějí šokovat. Pokud to tedy není záměr...

Odpovědět  |   | 
Hubert  |  11. 11. 2020 19:36

Ještě, že jsem dost starej na to , že umřu se svým šestiválcem, doufám, že ne v něm 😊

Odpovědět  |   | 

To bude brzo, hrob už je vykopanej. Vyčisti si zuby ať ti nesmrdí z huby.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 11. 2020 19:40

Interiér v podstatě vzhledově velice příjemný. Nic náročného, nic vyloženě přečančaného, jednoduchá a příjemná elegance. To se mi líbí.
Exteriér... tam už to zvládám méně. Přední část se prostě podřizuje tomu, co nastolila čtyřková řada. Ale nelíbí se mi ani bachratá záď, která opticky táhne auto zádí k zemi.

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  11. 11. 2020 19:43

By mne zajímalo, kde soudruzi v Mnichově udělali chybu. Který marketingový stratég došel s tím, že elektrické auto musí být opravdu hnusné.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 11. 2020 19:56

Doba je zlá. V Ingolstadtu se zbavují dobrých motorů a v Mnichově přijatelného designu.

Odpovědět  |   | 
Amper  |  11. 11. 2020 20:46

Za mě cajk: technicky/technologicky špička a design kontroverzní (jistě nebyl záměr to celé odfláknout a jen modifikovat na čistou elektřinu třeba X5,v případě iX se hodně investovalo).Auto o kterém se bude mluvit...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  14. 11. 2020 01:36

Nie ze sa bude mluvit. Ono sa uz o nom mluvi a nie moc pozitivne.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  11. 11. 2020 21:02

Elektrojelita, než se zmodernizuje sít aby umožnila dobíjení tak už se budeme přemistovat teleportem (ted jsem na jednom místě řešil posílení jističe a voala cez nedá silnější jistič po sít by lehla popelem tak s takovou bude ta henteelektroklumpen mobilita vážně fičák )

Odpovědět  |   | 

Všude budou blekouty a stará po tobě bude chtít sex. Hrůzná představa.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
josephko  |  11. 11. 2020 23:07

Dizajn je hrozný. Na tom aute sa mi nepáči prakticky nič. Ani interiér, ani exteriér, ani proporcie. Nič. To už aj Ssangyongy vyzerajú lepšie.
V BMW si mali Kabaňa nechať. Takúto šeredku by určite do sveta nepustil.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 11. 2020 23:50

cena? 60.000 eur? ok

Odpovědět  |   | 
Max  |  12. 11. 2020 07:28

Uplne vidim jak na to koukaj na boardu, chvilku je ticho a pak se ozve nejakej hujer:
Tohodle urcite prodame hodne, krasny to je...
Tvl proberte se

Odpovědět  |   | 
VaclavV  |  12. 11. 2020 07:31

Nojo, klasicka diskuze u elektromobilu. Vsechno je "blbe", je to k nicemu, hlavne to v diskuzi hned poplivat atd... same hejtovani. Zkuste nekteri treba nebyt takovy zabednenci a kouknout se na to z druhe strany, nebo treba vic "technologicky". Treba uznat v dobrem, kam se posunul za poslednich 5-10 dojezd tech aut, kam se posunula vystavba nabijecek, jak rychle se to auto uz dokaze nabit atd... kde to bude za dalsich deset let...

Netvrdim jestli je to dobra cesta nebo ne, to nevim. Za me je elektroauto super (jezdli jsem s nim), bohuzel vadi mi nejvic ty baterky, to je obrovska zatez pro prirodu, a to nedokazu prekousnout.

Jinak ty usmevne povidacky jako ze potrebujem nekolik elektraren (opravdu nepotrebujem), nebo jak to nemuzou nabijet lide co jsou v panelaku (opravdu v panelaku to nikdo nabijet nebude, proc taky), to uz snad ani nema cenu komentovat....

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 11. 2020 07:35

Doufám, že u BMW-Individual z toho udělají auto. Kulaty volant, motor V8

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  12. 11. 2020 07:45

Vžďyť to vypadá jako nepovedená čínská kopie baworáku. To nemůžou myslet vážně. Jestli to takhle půjde dál, tak se brzo dočkáme i růžového elektrického family crossoveru od Ferrari

Odpovědět  |   | 

Vzrušující, ukázali ošklivý koncept který budou vyrábět až za 2 roky čili 10 let po i3, který stále nesahá ani po kotníky.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Zrůdnější čumák jsem neviděl. Té bobr nebo co?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
ffsd  |  18. 11. 2020 23:46

Jen nevim, proč tomu BMW dělají bobří zuby.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster