Nové BMW iX oficiálně: Hi-tech elektrická vlajková loď nabídne dojezd přes 600 km

70 komentářů

Psenda
11. ledna • 19:37

To je moc divné auto. Kdyby mělo v předních blatnících 2 čínské vlajky tak to vypadá jak vládní vozidlo s interiérem mojí babičky v retro obýváku. A to ještě řídí černoška, no to je auto pro koho? Mladý to chtít nebudu a starý aby na to dali vysvětlivky co je to za značku.

ffsd
18. listopadu • 23:46

Jen nevim, proč tomu BMW dělají bobří zuby.

Kuk Vykuk
12. listopadu • 15:30

Zrůdnější čumák jsem neviděl. Té bobr nebo co? B-]

Kuk Vykuk
12. listopadu • 15:26

Vzrušující, ukázali ošklivý koncept který budou vyrábět až za 2 roky čili 10 let po i3, který stále nesahá ani po kotníky. :-DB-]

XYZ
12. listopadu • 7:45

Vžďyť to vypadá jako nepovedená čínská kopie baworáku. To nemůžou myslet vážně. Jestli to takhle půjde dál, tak se brzo dočkáme i růžového elektrického family crossoveru od Ferrari :-/

Pavel
12. listopadu • 7:35

Doufám, že u BMW-Individual z toho udělají auto. Kulaty volant, motor V8 :-)

VaclavV
12. listopadu • 7:31

Nojo, klasicka diskuze u elektromobilu. Vsechno je "blbe", je to k nicemu, hlavne to v diskuzi hned poplivat atd... same hejtovani. Zkuste nekteri treba nebyt takovy zabednenci a kouknout se na to z druhe strany, nebo treba vic "technologicky". Treba uznat v dobrem, kam se posunul za poslednich 5-10 dojezd tech aut, kam se posunula vystavba nabijecek, jak rychle se to auto uz dokaze nabit atd... kde to bude za dalsich deset let...Netvrdim jestli je to dobra cesta nebo ne, to nevim. Za me je elektroauto super (jezdli jsem s nim), bohuzel vadi mi nejvic ty baterky, to je obrovska zatez pro prirodu, a to nedokazu prekousnout. Jinak ty usmevne povidacky jako ze potrebujem nekolik elektraren (opravdu nepotrebujem), nebo jak to nemuzou nabijet lide co jsou v panelaku (opravdu v panelaku to nikdo nabijet nebude, proc taky), to uz snad ani nema cenu komentovat....

Max
12. listopadu • 7:28

Uplne vidim jak na to koukaj na boardu, chvilku je ticho a pak se ozve nejakej hujer:
Tohodle urcite prodame hodne, krasny to je...
Tvl proberte se

kolkyno
11. listopadu • 23:50

cena? 60.000 eur? ok

josephko
11. listopadu • 23:07

Dizajn je hrozný. Na tom aute sa mi nepáči prakticky nič. Ani interiér, ani exteriér, ani proporcie. Nič. To už aj Ssangyongy vyzerajú lepšie.
V BMW si mali Kabaňa nechať. Takúto šeredku by určite do sveta nepustil.

Optimista
11. listopadu • 21:02

Elektrojelita, než se zmodernizuje sít aby umožnila dobíjení tak už se budeme přemistovat teleportem :-D (ted jsem na jednom místě řešil posílení jističe a voala cez nedá silnější jistič po sít by lehla popelem tak s takovou bude ta henteelektroklumpen mobilita vážně fičák :-D )

Kuk Vykuk
12. listopadu • 15:46

Všude budou blekouty a stará po tobě bude chtít sex. Hrůzná představa. :-D:-D:-DB-]

Amper
11. listopadu • 20:46

Za mě cajk: technicky/technologicky špička a design kontroverzní (jistě nebyl záměr to celé odfláknout a jen modifikovat na čistou elektřinu třeba X5,v případě iX se hodně investovalo).Auto o kterém se bude mluvit...

JohnST
14. listopadu • 1:36

Nie ze sa bude mluvit. Ono sa uz o nom mluvi a nie moc pozitivne.

VacVin
11. listopadu • 19:43

By mne zajímalo, kde soudruzi v Mnichově udělali chybu. Který marketingový stratég došel s tím, že elektrické auto musí být opravdu hnusné.

jogurt
11. listopadu • 19:56

Doba je zlá. V Ingolstadtu se zbavují dobrých motorů a v Mnichově přijatelného designu.

Allamarein
11. listopadu • 19:40

Interiér v podstatě vzhledově velice příjemný. Nic náročného, nic vyloženě přečančaného, jednoduchá a příjemná elegance. To se mi líbí.
Exteriér... tam už to zvládám méně. Přední část se prostě podřizuje tomu, co nastolila čtyřková řada. Ale nelíbí se mi ani bachratá záď, která opticky táhne auto zádí k zemi.

Hubert
11. listopadu • 19:36

Ještě, že jsem dost starej na to , že umřu se svým šestiválcem, doufám, že ne v něm 😊

Kuk Vykuk
12. listopadu • 15:41

To bude brzo, hrob už je vykopanej. Vyčisti si zuby ať ti nesmrdí z huby. B-]

Elpin E. (Elpin)
11. listopadu • 19:06

:-O Že si nedaj pokoj s tím prasečím výrazem, to by se dalo ještě čekat, ale co se stalo s interiérem? Volant se jim snad zdrcnul při výrobě, protože snad není možné že by něco takového vzniklo úmyslně...Některé automobilky pořád nepochopily, že pokud mají elektrická auta prodávat, musí být praktická a hlavně vypadat jako normální auta. Tohle bude snad jen malosériovka pro pár exhibicionistů co chtějí šokovat. Pokud to tedy není záměr...

Tomkon
11. listopadu • 19:03

Dost dobry pro zakazniky z rude Ciny.

jogurt
11. listopadu • 19:55

Dost hnusný pro zakazniky z rude Ciny.

runner42
11. listopadu • 18:57

Nein

Андрей П
11. listopadu • 18:45

Já líbím moc toto automobil! Bravo BMW B-]

David
11. listopadu • 18:06

Vypadá to zepředu jak geisha po výkonu;)))))

jogurt
11. listopadu • 19:54

Vypadá to zepředu jak geisha zezadu po výkonu zezadu :)))

David
12. listopadu • 13:30

;-))))))))

Jolanda
11. listopadu • 17:56

Tady vidím velký špatný! :-D

Assasin
11. listopadu • 17:52

Absolutní pecka !!B-]

JK
11. listopadu • 16:58

Ok, tak vedle tohlhe to vypadá, že M4 měla ještě nějakého designera na odchodu. Tohle už zadali přes noc do číny a šli na pivo. Co v tom Mnichově kluci hulej? Vždyť je to hnusný z každýho úhlu. Disproporční. Nevkusný. Proč?:-O

jogurt
11. listopadu • 19:53

Bo BMW

.
11. listopadu • 16:37

"Nabíjet chce BMW stejnosměrným proudem o výkonu až 200 kW."... bylo by zajímavé sledovat, co to udělá s rozvodnou sítí, když se připojí k takovým nabíječkám třeba 1000 aut, což není až tak moc, vzhledem k hustotě provozu a počtu aut na silnicích. Takových 200 MW odběru elektřiny už něco znamená...

jan
11. listopadu • 17:06

Nový dukovanský blok by měl mít výkon 1200 MW. Těch 6000 aut by mohl ten jeden blok zvládnout. Kolik elektromobilů bude jezdit? Po Praze jich bude časem jezdit určitě o dost víc. Ale nebudou se snad nabíjet najednou. Doufám, že to mají dobře vymyšlené ti naši inteligenti odpovídající za ekologii, za rozvoj elektromobility a za kapacity elektrorozvodné sítě. Byla by sranda za pár let řešit přidělování časů na nabíjení nebo se handrkovat ohledně nějakých pořadníků u nabíječek. Nebo bude mít doma každý druhý svoji benzinovou elektrocentrálu spojenou s rychlonabíječkou kvůli nezávislosti?

josephko
11. listopadu • 23:18

Ty mudrlant, vieš koľko spaľovákov môže naraz tankovať v Českej republike? O moc viac ako tých tvojich spomínaných 6000 to nebude. Na Slovensku je necelých 900 čerpacích staníc, v ČR to môže byť do 2000. Na každom dajme tomu v priemere 6 stojanov - to je zhruba 12 000 stojanov. Keď dáme nejakú rezervu, tak je to 20 000 stojanov.
V ČR jazdí možno 6 000 000 áut. Ako je možné, že toľkým miliónom áut stačí len 20 000 stojanov? To predsa nemôže stačiť!
Pritom len malá časť motoristov bude auto dobíjať na rýchlonabíjačkách. Už len kvôli vysokej cene.

ffsd
18. listopadu • 23:47

Za mě mínus pro čobola.

JohnST
14. listopadu • 1:33

Ano ale auto so spalovakon sa dotankuje za cca 4-5 min na to ste nejako pozabudol a elektroauta sa dobijaju hlavne v noci 6-8 hodin ,ked su vsetci doma a to problem bude. Cz den je to tiez problem pre cas doijania. Uz tu boli fotky z ameriky kde boli kolony pred nabijackami. V zime je to tiez problem nakolko kapacita baterii sa znizuje a tym padom aj dojazd. V dansku uz narazili na limity.B-]

Lojza
14. listopadu • 15:34

Žádnej problém v noci s dobijenim nebude. Už teď elektrárny snižují výkon cca o 40%, protože elektřinu v noci nikdo nechce.

vladik
12. listopadu • 14:46

v ČR je přes 4000 čerpacích stanic tj. k 20.000 stojanů bude určitě

Bill
12. listopadu • 0:48

obvyklé tankování 5-10 min, to asi není obvyklý čas u nabíječek

Pérák
12. listopadu • 12:37

No, já natankuju plnou do 2 minut, další minuta na pokladně. Takže za mě 3, ne 5 až 10.
Mimochodem fakt hooodně hnusný auto... :-(

E15
11. listopadu • 18:03

Aktuálně je kapacita minimálně pro milion elektromobilů. Takže kapacita sítě je to poslední, co elektromobilitu brzdí.

jan
11. listopadu • 19:26

No jo, ale na eletromobilitu bude potřeba kapacitu alespoň pro 7 milionů aut. Na začátek ale dobrý. Pokud tomu tak s tou kapacitou opravdu je.

Allamarein
11. listopadu • 19:38

Sedm miliónů elektromobilů se sotva kdy bude nabíjet naráz, takže opravdu není potřeba taková kapacita.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
11. listopadu • 19:53

mě baví, jak petrolheads ještě pořád nepochopili, jak a kdy se EV nabíjí a že to opravdu není systém vyjedu až do hladovýho oka a natankuju plnou..:-D

jozka
12. listopadu • 13:36

Me se libi, jak si elektroposuci zduvodnujou nutnost prizpusobeni se nedokonale technice jako vyhodu. Myslim, ze by si na tom psychologove posmakli.Ale jinak, kazdej preci vi, ze elektro se nabiji pres noc z vlastni solarni elektrarny, ne?

Nojono
12. listopadu • 20:08

nemusíte svou hloupost demonstrovat tak okatě.....
jiná technologie, jiné zvyky...

jozka
15. listopadu • 8:03

Aha, ona je to vec zvyku.. a ja myslel, ze je to vec potreby.Aneb jak se obloukem vratit ke konim. Taky potrebovali krmit denne.

jan
11. listopadu • 21:55

Tak to je dobrý, když je to vyřešené a bude se to moci dobíjet podle aktuálních potřeb. Stejně tak je je vyřešenej dostatek nabíjecích míst a vůbec je to dobrý. Akorát ty prodeje poněkud kulhají. To se ale časem poddá. Lidi budou kupovat elektromobily jak housky a petrolheads to ještě pořád nepochopili.

jenkolemjdoucí
11. listopadu • 16:14

A to je prosím nějaká čínská kopie BMW?

chacha
11. listopadu • 16:05

BMW s toho dělá už jen ten znak na kapotě a ta přední sedadla vypadají jako mučící nástroj inkvizice. Pohotovostní hmotnost tipuji na 2,5 t.

Rafael
11. listopadu • 15:59

Fuj! To jsem se lekl. To se bude mladým Asiatům moc líbit.

-
12. listopadu • 16:48

Čistý bobor

Jan K
11. listopadu • 21:29

Úkol zněl jasně :-)
Navrhnout nepřehlédnutelný vehikl s modrými plastovými doplňky a trčícím/levitujícím tabletem, ať sousedi v "yacht/golf" klubu vidí, že jsem do firmy koupil "eco/bio" a přesedl z X6, X7, které už mají na parkovišti všichni.

jogurt
12. listopadu • 10:16

Obávám se, že už X7 je něco tak megahnusného, že to všichni nemají....

E15
11. listopadu • 18:01

Automobilky nejsou neziskové dobročinné organizace. Mladý Asiat je určitě mnohem perspektivnějším zákazníkem než starý Evropan, takže není divu, že se designem přizpůsobují poptávce.

RR
11. listopadu • 20:26

Ano, souhlasim, a proto se kvuli asiatum vsichni zastrelime...:-O

Nojono
11. listopadu • 19:51

i to by mělo mít své meze

brk77
11. listopadu • 16:50

Asi tak. Když se mi načetla titulní stana a viděl jsem dominantní obrázek dnešního hlavního článku, tak má slova zněla doslova "ty p...".Možná v pořádku. Nejsem cílovka tohoto segmentu, nemám na auto téhle cenové kategorie, ale na druhou stranu se mi nestává často, aby se mi auto z tohoto segmentu alespoň nelíbilo, pokud si odmyslím úlety typu přestavět pickup na "luxusní limuzínu", jako tu bylo onehdy.

RR
11. listopadu • 16:32

No jo no, ti asiaté když mají malé p´ro musí mít aspoň velké ledviny :-D

abc
11. listopadu • 16:09

pre mna komentar mesiaca, a plne suhlasim :-D a ten volant "mnohouholnik"... este by to mohlo byt asymetricke po zvislej osi :) inac, nepripomina vam to (vzdialene) DS? aj zvonku, aj zvnutra

Rafael
11. listopadu • 16:22

Přesně, v prvním momentě vypadá volant, jak nepravidelní x-úhelník. Ten do výroby asi nepůjde. S tím by se moc dobře nezatáčelo. Na parkovišti mi vadí i zkosená spodní hrana. Interiér je podobný DS. Zřejmě jako první trefili nastávající trend.

TVL
11. listopadu • 15:57

Překvapivě mě víc než exteriér odpuzuje interiér. B-]

Nojono
11. listopadu • 19:50

jj, ten China-mainland design je opravdu odporný.

V. Havel Jr.
11. listopadu • 21:27

Neuřážej Čínu, tohle je designová degenerace z Německa.

šofér
11. listopadu • 15:46

100kw baterie, no, tak to bude vážit jak náklaďák, ne? Takže "C" řidíčák bude nutností :-D

Nojono
11. listopadu • 19:49

Audi e-tron má 95kWh a jako náklaďák neváží.

jogurt
11. listopadu • 20:01

však taky soudruzi z Audi a Mercedesu se po spatření tohoto ošklivého kačátka musí chlámat smíchy.

.
13. listopadu • 20:53

Když jsem se díval na první fotky v galerii, kde je vyfocen exterier, tak jsem si říkal bože humus humus, ale interier, to je úplně k zblití. Za tohle zaplatit 2-4mil. to bych musel být padlý na hlavu.

abc
11. listopadu • 16:11

ma to aj vyhodu, nezbadas zmenu medzi prazdnym (vodic) a plnym autom... furt je to plne nalozene :-D

Doporučujeme

Články odjinud