To je moc divné auto. Kdyby mělo v předních blatnících 2 čínské vlajky tak to vypadá jak vládní vozidlo s interiérem mojí babičky v retro obýváku. A to ještě řídí černoška, no to je auto pro koho? Mladý to chtít nebudu a starý aby na to dali vysvětlivky co je to za značku.
Jen nevim, proč tomu BMW dělají bobří zuby.
Zrůdnější čumák jsem neviděl. Té bobr nebo co? B-]
Vzrušující, ukázali ošklivý koncept který budou vyrábět až za 2 roky čili 10 let po i3, který stále nesahá ani po kotníky. :-DB-]
Vžďyť to vypadá jako nepovedená čínská kopie baworáku. To nemůžou myslet vážně. Jestli to takhle půjde dál, tak se brzo dočkáme i růžového elektrického family crossoveru od Ferrari :-/
Doufám, že u BMW-Individual z toho udělají auto. Kulaty volant, motor V8 :-)
Nojo, klasicka diskuze u elektromobilu. Vsechno je "blbe", je to k nicemu, hlavne to v diskuzi hned poplivat atd... same hejtovani. Zkuste nekteri treba nebyt takovy zabednenci a kouknout se na to z druhe strany, nebo treba vic "technologicky". Treba uznat v dobrem, kam se posunul za poslednich 5-10 dojezd tech aut, kam se posunula vystavba nabijecek, jak rychle se to auto uz dokaze nabit atd... kde to bude za dalsich deset let...Netvrdim jestli je to dobra cesta nebo ne, to nevim. Za me je elektroauto super (jezdli jsem s nim), bohuzel vadi mi nejvic ty baterky, to je obrovska zatez pro prirodu, a to nedokazu prekousnout. Jinak ty usmevne povidacky jako ze potrebujem nekolik elektraren (opravdu nepotrebujem), nebo jak to nemuzou nabijet lide co jsou v panelaku (opravdu v panelaku to nikdo nabijet nebude, proc taky), to uz snad ani nema cenu komentovat....
Uplne vidim jak na to koukaj na boardu, chvilku je ticho a pak se ozve nejakej hujer:Tohodle urcite prodame hodne, krasny to je...Tvl proberte se
cena? 60.000 eur? ok
Dizajn je hrozný. Na tom aute sa mi nepáči prakticky nič. Ani interiér, ani exteriér, ani proporcie. Nič. To už aj Ssangyongy vyzerajú lepšie.V BMW si mali Kabaňa nechať. Takúto šeredku by určite do sveta nepustil.
Elektrojelita, než se zmodernizuje sít aby umožnila dobíjení tak už se budeme přemistovat teleportem :-D (ted jsem na jednom místě řešil posílení jističe a voala cez nedá silnější jistič po sít by lehla popelem tak s takovou bude ta henteelektroklumpen mobilita vážně fičák :-D )
Všude budou blekouty a stará po tobě bude chtít sex. Hrůzná představa. :-D:-D:-DB-]
Za mě cajk: technicky/technologicky špička a design kontroverzní (jistě nebyl záměr to celé odfláknout a jen modifikovat na čistou elektřinu třeba X5,v případě iX se hodně investovalo).Auto o kterém se bude mluvit...
Nie ze sa bude mluvit. Ono sa uz o nom mluvi a nie moc pozitivne.
By mne zajímalo, kde soudruzi v Mnichově udělali chybu. Který marketingový stratég došel s tím, že elektrické auto musí být opravdu hnusné.
Doba je zlá. V Ingolstadtu se zbavují dobrých motorů a v Mnichově přijatelného designu.
Interiér v podstatě vzhledově velice příjemný. Nic náročného, nic vyloženě přečančaného, jednoduchá a příjemná elegance. To se mi líbí.Exteriér... tam už to zvládám méně. Přední část se prostě podřizuje tomu, co nastolila čtyřková řada. Ale nelíbí se mi ani bachratá záď, která opticky táhne auto zádí k zemi.
Ještě, že jsem dost starej na to , že umřu se svým šestiválcem, doufám, že ne v něm 😊
To bude brzo, hrob už je vykopanej. Vyčisti si zuby ať ti nesmrdí z huby. B-]
:-O Že si nedaj pokoj s tím prasečím výrazem, to by se dalo ještě čekat, ale co se stalo s interiérem? Volant se jim snad zdrcnul při výrobě, protože snad není možné že by něco takového vzniklo úmyslně...Některé automobilky pořád nepochopily, že pokud mají elektrická auta prodávat, musí být praktická a hlavně vypadat jako normální auta. Tohle bude snad jen malosériovka pro pár exhibicionistů co chtějí šokovat. Pokud to tedy není záměr...
Dost dobry pro zakazniky z rude Ciny.
Dost hnusný pro zakazniky z rude Ciny.
Nein
Já líbím moc toto automobil! Bravo BMW B-]
Vypadá to zepředu jak geisha po výkonu;)))))
Vypadá to zepředu jak geisha zezadu po výkonu zezadu :)))
;-))))))))
Tady vidím velký špatný! :-D
Absolutní pecka !!B-]
Ok, tak vedle tohlhe to vypadá, že M4 měla ještě nějakého designera na odchodu. Tohle už zadali přes noc do číny a šli na pivo. Co v tom Mnichově kluci hulej? Vždyť je to hnusný z každýho úhlu. Disproporční. Nevkusný. Proč?:-O
Bo BMW
"Nabíjet chce BMW stejnosměrným proudem o výkonu až 200 kW."... bylo by zajímavé sledovat, co to udělá s rozvodnou sítí, když se připojí k takovým nabíječkám třeba 1000 aut, což není až tak moc, vzhledem k hustotě provozu a počtu aut na silnicích. Takových 200 MW odběru elektřiny už něco znamená...
Nový dukovanský blok by měl mít výkon 1200 MW. Těch 6000 aut by mohl ten jeden blok zvládnout. Kolik elektromobilů bude jezdit? Po Praze jich bude časem jezdit určitě o dost víc. Ale nebudou se snad nabíjet najednou. Doufám, že to mají dobře vymyšlené ti naši inteligenti odpovídající za ekologii, za rozvoj elektromobility a za kapacity elektrorozvodné sítě. Byla by sranda za pár let řešit přidělování časů na nabíjení nebo se handrkovat ohledně nějakých pořadníků u nabíječek. Nebo bude mít doma každý druhý svoji benzinovou elektrocentrálu spojenou s rychlonabíječkou kvůli nezávislosti?
Ty mudrlant, vieš koľko spaľovákov môže naraz tankovať v Českej republike? O moc viac ako tých tvojich spomínaných 6000 to nebude. Na Slovensku je necelých 900 čerpacích staníc, v ČR to môže byť do 2000. Na každom dajme tomu v priemere 6 stojanov - to je zhruba 12 000 stojanov. Keď dáme nejakú rezervu, tak je to 20 000 stojanov.V ČR jazdí možno 6 000 000 áut. Ako je možné, že toľkým miliónom áut stačí len 20 000 stojanov? To predsa nemôže stačiť!Pritom len malá časť motoristov bude auto dobíjať na rýchlonabíjačkách. Už len kvôli vysokej cene.
Za mě mínus pro čobola.
Ano ale auto so spalovakon sa dotankuje za cca 4-5 min na to ste nejako pozabudol a elektroauta sa dobijaju hlavne v noci 6-8 hodin ,ked su vsetci doma a to problem bude. Cz den je to tiez problem pre cas doijania. Uz tu boli fotky z ameriky kde boli kolony pred nabijackami. V zime je to tiez problem nakolko kapacita baterii sa znizuje a tym padom aj dojazd. V dansku uz narazili na limity.B-]
Žádnej problém v noci s dobijenim nebude. Už teď elektrárny snižují výkon cca o 40%, protože elektřinu v noci nikdo nechce.
v ČR je přes 4000 čerpacích stanic tj. k 20.000 stojanů bude určitě
obvyklé tankování 5-10 min, to asi není obvyklý čas u nabíječek
No, já natankuju plnou do 2 minut, další minuta na pokladně. Takže za mě 3, ne 5 až 10.Mimochodem fakt hooodně hnusný auto... :-(
Aktuálně je kapacita minimálně pro milion elektromobilů. Takže kapacita sítě je to poslední, co elektromobilitu brzdí.
No jo, ale na eletromobilitu bude potřeba kapacitu alespoň pro 7 milionů aut. Na začátek ale dobrý. Pokud tomu tak s tou kapacitou opravdu je.
Sedm miliónů elektromobilů se sotva kdy bude nabíjet naráz, takže opravdu není potřeba taková kapacita.
mě baví, jak petrolheads ještě pořád nepochopili, jak a kdy se EV nabíjí a že to opravdu není systém vyjedu až do hladovýho oka a natankuju plnou..:-D
Me se libi, jak si elektroposuci zduvodnujou nutnost prizpusobeni se nedokonale technice jako vyhodu. Myslim, ze by si na tom psychologove posmakli.Ale jinak, kazdej preci vi, ze elektro se nabiji pres noc z vlastni solarni elektrarny, ne?
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nabije... ...
nemusíte svou hloupost demonstrovat tak okatě.....jiná technologie, jiné zvyky...
Aha, ona je to vec zvyku.. a ja myslel, ze je to vec potreby.Aneb jak se obloukem vratit ke konim. Taky potrebovali krmit denne.
Tak to je dobrý, když je to vyřešené a bude se to moci dobíjet podle aktuálních potřeb. Stejně tak je je vyřešenej dostatek nabíjecích míst a vůbec je to dobrý. Akorát ty prodeje poněkud kulhají. To se ale časem poddá. Lidi budou kupovat elektromobily jak housky a petrolheads to ještě pořád nepochopili.
A to je prosím nějaká čínská kopie BMW?
BMW s toho dělá už jen ten znak na kapotě a ta přední sedadla vypadají jako mučící nástroj inkvizice. Pohotovostní hmotnost tipuji na 2,5 t.
Fuj! To jsem se lekl. To se bude mladým Asiatům moc líbit.
Čistý bobor
Úkol zněl jasně :-) Navrhnout nepřehlédnutelný vehikl s modrými plastovými doplňky a trčícím/levitujícím tabletem, ať sousedi v "yacht/golf" klubu vidí, že jsem do firmy koupil "eco/bio" a přesedl z X6, X7, které už mají na parkovišti všichni.
Obávám se, že už X7 je něco tak megahnusného, že to všichni nemají....
Automobilky nejsou neziskové dobročinné organizace. Mladý Asiat je určitě mnohem perspektivnějším zákazníkem než starý Evropan, takže není divu, že se designem přizpůsobují poptávce.
Ano, souhlasim, a proto se kvuli asiatum vsichni zastrelime...:-O
i to by mělo mít své meze
Asi tak. Když se mi načetla titulní stana a viděl jsem dominantní obrázek dnešního hlavního článku, tak má slova zněla doslova "ty p...".Možná v pořádku. Nejsem cílovka tohoto segmentu, nemám na auto téhle cenové kategorie, ale na druhou stranu se mi nestává často, aby se mi auto z tohoto segmentu alespoň nelíbilo, pokud si odmyslím úlety typu přestavět pickup na "luxusní limuzínu", jako tu bylo onehdy.
No jo no, ti asiaté když mají malé p´ro musí mít aspoň velké ledviny :-D
pre mna komentar mesiaca, a plne suhlasim :-D a ten volant "mnohouholnik"... este by to mohlo byt asymetricke po zvislej osi :) inac, nepripomina vam to (vzdialene) DS? aj zvonku, aj zvnutra
Přesně, v prvním momentě vypadá volant, jak nepravidelní x-úhelník. Ten do výroby asi nepůjde. S tím by se moc dobře nezatáčelo. Na parkovišti mi vadí i zkosená spodní hrana. Interiér je podobný DS. Zřejmě jako první trefili nastávající trend.
Překvapivě mě víc než exteriér odpuzuje interiér. B-]
jj, ten China-mainland design je opravdu odporný.
Neuřážej Čínu, tohle je designová degenerace z Německa.
100kw baterie, no, tak to bude vážit jak náklaďák, ne? Takže "C" řidíčák bude nutností :-D
Audi e-tron má 95kWh a jako náklaďák neváží.
však taky soudruzi z Audi a Mercedesu se po spatření tohoto ošklivého kačátka musí chlámat smíchy.
Když jsem se díval na první fotky v galerii, kde je vyfocen exterier, tak jsem si říkal bože humus humus, ale interier, to je úplně k zblití. Za tohle zaplatit 2-4mil. to bych musel být padlý na hlavu.
ma to aj vyhodu, nezbadas zmenu medzi prazdnym (vodic) a plnym autom... furt je to plne nalozene :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.