Nové BMW 6 přijde nejprve ve verzi Cabrio, pak teprve jako Coupe

Docela nedávno jsme vám přinesli špionážní snímek nového BMW 6 v provedení Cabrio, který byl očividně pořízen při focení do oficiálního katalogu modelu. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, pokud bychom za sebou měli premiéru kupé a na představení kabrioletu jsme čekali. Jenže kupé se zatím představilo jen jako koncept a kabriolet se zdál být v nedohlednu. A proč by BMW fotilo katalog Cabria o nějaký rok dříve, než může být reálně představeno?

Vše se ale nyní vysvětlilo. Podle jednoho z dobře informovaných zaměstnanců BMW se totiž nová „šestka” představí nejprve jako kabriolet a kupé jej bude následovat později. Informoval o tom holandský Autoweek. Je to zvláštní cesta, ale u BMW to není nic až tak nového. Třeba modely Z3 a předchozí generace Z4 se vždy nejprve představily jako roadstery a poté až jako kupé.

Podle stejného zdroje se má nový šestkový kabriolet představit již v prvním kvartálu roku 2011, což by znamenalo premiéru na autosalonu v Detroitu v lednu, nebo v Ženevě v březnu. Realitu ukáže až čas, tato informace ale s ohledem na dřívější události dává smysl.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové BMW 6 Cabrio na syrovém snímku z focení katalogu a jeho upravená verze Autobildu  Foto: E90 Post, Autobild

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků