Nové BMW 4 odhaleno únikem. Ohromné ledvinky se ukazují naplno, líbí se vám?

Kosanovič  |  01. 06. 2020 09:08

Diskuze o rozporuplném designu? Minimálně v Evropě žádné nebudou, píchle prase s rypákem nahoru nebo prdel 60 leté cikánky se těžko někomu mohou líbit. Možná zajímavé pro Číňany.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  01. 06. 2020 13:07

Lide kteri kupuji nova BMW budou kupovat i novou 4 jen typci s dvacetiletym vrakem budou psat kraviny o velkych ledvinkach

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 06. 2020 14:36

To je dobrá blbost, co jsi napsal. I kdybych měl peníze na nové BMW, tak ten design prostě je součástí finálního rozhodnutí.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  01. 06. 2020 23:08

To každopádně, stejně tak jako nabídka motorizací, spolehlivost, kvalita zpracování, interiér, ergonomie, dealerská a servisní síť, image a pro mnohé i cena. Nakonec se každý kupec rozhodne podle vlastních preferencí.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 06. 2020 15:11

Tohle je nejčastější obhajoba ošklivých věcí - nemáš na ně, tak se ti nelíbí. To je totální nesmysl. BMW aktuálně prochází "nejošklivějším" obdobím ve své historii. To je fakt i bez kapitálu. Znám ve svém okolí vrtulkáře, kteří si mazlí minulou pětku, protože současná se jim nelíbí a začínají s povzdechem koukat ke konkurenci. NEbo sedmička - od Bangela dodnes nevznikla jediná hezká. Sorry jako, ale tak to prostě je. BMW se přestalo dělat elegantní šmrncovní limuzíny pro lidi, co mají rádi řízení a začali dělat předimenzované neforemné ošklivosti, kde zážitek z řízení dávno zmizel.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  01. 06. 2020 17:59

Přesně tak. Jsem zrovna ten případ co začíná pokukovat jinam.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  01. 06. 2020 14:28

Ať si to má ledvinky klidně i na kapotě... Tohle už neuchvátí, nijak extra to nevybočuje proti Asijské konkurenci...stejně jako Xka.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 06. 2020 09:11

Mi se to líbí, stejně jako se mi líbila obří maska Audi když ji před 20ti lety zvětšili. Hlavně jsou asi rok na webu videa prototypů, které mají produkční karosérii a 80% dílů produkčních, a tam už jsem si na design udělal názor a tohle ho potvrzuje. Jsou tam i videa pětidveřové verze. (Třeba YT Supercarblondie)

Odpovědět  |   | 

BOBR MOTOR WERK :D

Odpovědět  |   | 
Roman  |  01. 06. 2020 09:44

Světla dobrý, ledvinky moc ne, zejména když jde přes ně SPZka.

Odpovědět  |   | 

v americe nepůjde přes ně ta RZ.

Odpovědět  |   | 
Nelíbí  |  01. 06. 2020 21:29

V usa si připlatíš a nemusíš mít přední značku. U majotelů drahých vozů celkem běžné. Právě jsem si říkal, že bez spz to bude ještě větší hnus. Stejně tak, ty velké reklamní podložky pod spz, to se sem taky nebude hodit. Vlastně je to čumák úplně na hovno.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 06. 2020 07:40

Reklamní podložku si nikdo dávat nemusí. Problém je spíše v těch našich cedulích než v masce. Jsou velké a hnusné na každém autě, relikt minulého století. Není důvod, aby nestačila alternativa ve formě samolepky a proč ne i v menší nebo v inverzní verzi.

Odpovědět  |   | 

správně, mám dvě auta a na žádným to nemám.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  01. 06. 2020 09:46

ne

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 06. 2020 09:56

Obří maska není hezká na Audi a není hezká ani na BMW.
Jo, když Peugeot dělal velké masky, to bylo keců o tlamách a podobně... ale jak to představí prémiové značky, tak najednou odsouzení žádné, protože tam se přeci musí jen a pouze chválit...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 06. 2020 23:54

Nevím jestli jsi umíš číst, protože tady v diskuzi moc chvály nevidím.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 06. 2020 23:56

A já, koukám, už s přicházejícím spánkem začínám motat slovosled a udržet myšlenku do napsání celé věty...

Odpovědět  |   | 
lol  |  01. 06. 2020 10:07

Tak auto pěkné i ty světla pěkné. Nicméně to to kompletně zabili tou maskou, takže ne. Nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  01. 06. 2020 10:39

Nie, nepáčia sa mi tie ľadviny.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  01. 06. 2020 10:39

presne nejak tak si predstavujem stylovy radiator do kuchyni

Odpovědět  |   | 
Havran  |  01. 06. 2020 10:58

No nevím jestli je kus postříbřeného plastu něco na co bych se toužil dívat v kuchyni.

Odpovědět  |   | 
Wencl  |  01. 06. 2020 10:54

Hnus

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  01. 06. 2020 11:59

krasojízda hnusu v podání BMW pokračuje ....

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  01. 06. 2020 13:13

Takže po Audi a Mercedesu už má velkou držku i BMW. Teď už zbývá jen aby v Mnichově ještě aplikovali fejkový výfuku a pak se všichni tři mohou svorně obejmout kolem ramen a jít tak kde slunce nesvítí. Ale ty kola se mi líbí.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  01. 06. 2020 13:32

Koukám že většina joudů z kdejaké Lhoty tady sype popel na hlavu inženýrům a designérům. Hoši,kdyby se nic nezměnilo,tak řvete jak tuři,že je to nuda. A když má někdo koule do toho designu říznout,tak řvete jak tuři,že je to hnus. Chce to trochu vysmejčit v hlavě, být objektivní a odfiltrovat Lojzy co plivou jen z principu z důvodu nízké bonity. Za rok si řekneme jak je auto úspěšné v porovnání s předchozími generacemi. Stay healthy!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 06. 2020 14:41

Opět bonita, peníze a jiné žvásty. Jak můžeš posoudit, zda diskutující mají na nové BMW nebo nemají. Už jsem to psal několikrát, ale znám tady několik lidí, kteří se vyjadřují v diskuzich. S jedním z nich jsem jel v sobotu road trip high octane klubu. Jeho auta mají cenovky dost přes pět milionů. Pokud se tady vyjádří k tomu hnusu, tak ho taky nazves “nízkou bonitou”? A navíc, každý má přece právo na názor. Máme my s nízkou bonitou chválit další preslap BMW, jen proto, aby nás nikdo nenazýval tímto způsobem?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 06. 2020 19:34

Pokud BMW již nějaký čas razilo tuhle zrůdnost místo masky, tak celkem chápu, že se tam Jozef Kabaň neuchytil. Asi se vedení nelíbilo, že má rozum.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  03. 06. 2020 02:10

Kaban sa v BMW jasne vyjadril a nezhodol sa s tym zhulenym Adriana van Hooydokom. Samy holandania maju proti nemu ako krajanovi vyhrady ze kurvy dizajn BMW.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 06. 2020 13:41

Já jsem na BMW vyrůstal!! Poslední krásné BMW vyjelo před nástupem pana Bangela a pak se v tom plácali,ale jak vidím konečně se chytili!! Zapřísáhlým fandům BMW se to líbit nebude ale oni by stejně chtěli aby se vyráběly je E30 a E46-ky!! Dobu nezastaví a že vypadá jinak?! No konečně,protože se nedalo rozeznat které je které 😂!!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 06. 2020 13:49

Ano, teď vypadá jinak. Jenže pak dostanou stejný design masky všechna ostatní BMW a bude vypadat zase úplně stejně. Tak jako u Audi, kde vyrábí jeden design v pěti velikostech.
Je to sice odlišné, ale není to hezké.

Odpovědět  |   | 
Sypač  |  01. 06. 2020 14:18

Vypadá to jak prasečí rypák ta maska

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  01. 06. 2020 15:12

Pokud je to finální podoba, tak za mě jsou ledvinky už moc. Jak mi nevadí mírně botoxové rty nebo silikonová prsa, tak to ale musí být jemně. Čeho je moc, toho je příliš, i ledvinek.

Odpovědět  |   | 
anna1i  |  01. 06. 2020 15:37

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 06. 2020 15:50

Já bych ty obří ledviny klidně skousl, kdyby byl celek zajímavej, ale prostě tohle je napůl nuda a napůl totální asie. Není to elegantí prémie ani omylem. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 06. 2020 16:52

Když audi udělalo masku s pavézou na A8 v roce 2003/2004, tak bavorským teplajzníkům spadla brada. Nemohli to pajcnout hned, to by bylo moc okaté a nesežrali by to ani jejich věrní a nejvěrnější zákazníci. Museli počkat až to jednak pajcnou jiné značky.... korejské, japonské, francouzské i německé, které taky chtějí vypadat jako audi a teprve po dlouhých 17 letech uznali vdolečci, že nazrál čas, aby to pajcli taky a vypadalo to vcelku nenápadně, jakože na to přišli sami. Takže i vdolečci se zařadili do tlupy s designem "jako audi". A je vidět, že fanoši to sežrali i s navijákem. Ono se tím taky provalilo to, že se nejedná o žádné ledvinky, ale je to otisk pozadí řeporyjského starosty, když shodí gatě. BMW je holt značka teploušů a marketingoví odborníci v bmw cílí na 8% zákazníků..... a to je opravdu hodně dobrá strategie. Tak hodně úspěchů soudruzi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 06. 2020 22:58

Těsně vedle. Pokud myslíš "teplouše" ne jen jako nadávku, ale prostě lidi, co rádi stejný, tak těm se nová BMW určitě nezamlouvají. Jsou více orientováni na "hezké a stylové", když to takhle povrchně zaobalím a tím současné BMW prostě není. Naopak se snaží tvářit spíš jako auto pro východního privatizéra, či vlastníka posilovny, kde jedou víc "vitamíny", než činky. Kdyby to byl otisk pozadí řeporyjského starosty, tak to má alespoň nějakou hodnotu, takhle je to prostě jen ošklivý.

Odpovědět  |   | 
Břeťa  |  01. 06. 2020 18:10

Pan Zelí exceluje😀To radši tuto novou čtyřku pro teplé soudruhy (Vaše slova) než kopírovat od skomírajícího audi,které se potácí v registracích někde lehce nad nulou a ještě má stigma dieselgate,které se negativně a nevratně podepsalo na degeneraci celého automotive...

Odpovědět  |   | 
Jim  |  01. 06. 2020 18:20

Předek megahnus, velebnosti! Po čtyřech generacích s BMW končím.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 06. 2020 19:09

Ty jo Zelí teda jede !! No jsem sice teplej, mám BMW,ale většina mých 4% kamarádů jezdí v Audi a nebo by ji chtěla raději ! Ne nadarmo bylo Audi TT desetkrát za sebou gayautem roku !!

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  01. 06. 2020 19:19

To nic nemění na tom, že lidé co dříve BMW milovali jako ikonickou značku (patřil jsem k nim) od ní dnes odchází s nevolností k žaludku ke konkurenci, protože ten design už nemohli vydýchat. BMW má zároveň jednu obrovskou přednost ... žije z podstaty. Sílá brandu BMW je obrovská as některým lidem to prostě stačí. Mám Audi a jsem megaspokojený, protože to je opravdu krásné auto, které i fantasticky jezdí. Lichte válí. Hoydonk pohřbívá.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 06. 2020 19:52

Ja jsem odešel k Audi, protože už mi bylo líto toho času po různých servisech. Teď proste jen jezdím. To je moje realita, u někoho jiného to muže zcela opačně. Asi jsem měl 3x po sobě smůlu na špatný kus a 3x po sobě štěstí na dobrý kus.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  01. 06. 2020 20:31

Copak se stalo s 330e, nakonec zklamala?

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  02. 06. 2020 09:12

Přesně dva dny po uplynutí oficiální záruky kompletně odešel systém nabíjení auta. Prostě to hodilo hlášku, že je to kriticky poškozené a ať okamžitě vyhledání servis. Měnila se kompletní cesta od nabíjecího konektoru až po baterie včetně procesorů a řídící elektroniky. Oprava stála 151 tisíc korun. Naštěstí jsem ji nahradil, protože po zkušenostech kupuji ke každému BMW co nejdelší možnou záruku.

https://drive.google.com/drive/folders/1-0fT6zhmds... ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 06. 2020 10:12

Jen zvědavost, kolik jsi toho najel? Dva roky záruky jsou jedna věc, ale spíš by mě zajímaly ty kilometry, jak je ta elektronika dimenzovaná.

Odpovědět  |   | 
Hasič (ten původní)  |  01. 06. 2020 21:38

Ahoj Radku, připojuji se k dotazu ohledně problémů a servisů tvých BMW. Po prečtení blogu o A3 1.4TFSI jsem si kladl otázku, proč jsi si vlastně ta další BMW kupoval? I když o M3, pokud na ni člověk má , rozhodují asi více emoce, než rozum... O svojí 520D jsi v tomto období nepsal moc pozitivně, přestože ve starším blogu o BMW 520D, případně pak videoblogu kritika na tento vůz téměř nezazněla. O M3 jsi pak na tomto serveru v diskusi uvedl, že "přišlo" o motor, což asi musela být raketa za opravu a teď píšeš ,že i s třetím bavorakem (zřejmě 330e) máš problémy. Nechceš ty své blogy o těchto autech doplnit o své zkušenosti(kolik jsi s nimi najel km, kolik bylo poruch,jak je servis opravil, případně +-částka za opravu) tak jako jsi to udělal například u Audi SQ7 po ujetí 100.000 km, kde jsi shrnul náklady na ujetí 1km? Diky

Odpovědět  |   | 
Lol  |  01. 06. 2020 20:29

Jo jo, jedno je krásnější než druhé. Nejlépe v padesáti odstínech šedi a mraky fejkových průduchů. Navíc je to od nepaměti etalot řidičských zážitků.

Odpovědět  |   | 

a mě se to líbí a jestli se to někomu kazí, tak je to rukama a když se to pokazí, tak se to opraví a když ta oprava se nevydaří, tak je to zase rukama.

Odpovědět  |   | 
AAAmotorka  |  01. 06. 2020 20:56

Nasupené prase se může líbit jen jinému praseti, které jezdí jako to prase co zabilo rodinu v Octavii u Černožic.

Odpovědět  |   | 
Sly  |  01. 06. 2020 22:46

Opravdu senzacni unik, ta brozura je volne na showroomech uz tyden. Mimochodem design ctverky absolutně fantasticjej. Ze zacatku jsem si nebyl jisty. Ted uz jsem.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 06. 2020 07:44

Mně ty ledviny nevadí. Hlavně, že jsou 2 a ne 1 maxiledvina.Vůbec si myslím, že maska má být v místě, kde je chladič a to je tady zřejmě splněno.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  02. 06. 2020 08:58

Tie obrie ľadviny dodávajú bmwečku zpredu tvár zajačieho pysku. Vyzerajú ako dva veľké zuby trčiace zajacovi z huby.
Toto sa vôbec nepodarilo.

Odpovědět  |   | 
Virgin  |  02. 06. 2020 08:58

No to tady právě splněno není. Chladič je vždy pod horní hranou světel, ale tady ledvinky vyjíždí výrazně nad tuto hranu a to kazí celý dojem z auta, protože to vytváří efekt zvednutého prasečího rypáku, kdy oči/světla jsou níže než rypák. Velikost těch ledvin mě neruší, ale měly by být o 10cm níže aby tlačily předek k zemi a ne jej naopak vytrčily do výšky. Zvláště u kupé to vypadá komicky.

Odpovědět  |   | 
zákon  |  02. 06. 2020 12:00

pro čechy to moc nebude. jezdí přece jenom pomaleji a dík omezené rychlosti a poměrně slabé kupní síle je ten vůz pouze pro malou skupinku kteří stejně jeho výkon nevyužijí. navíc bmw a ostatní premiové značky mají v česku krátkou tradici. rozhodující bude německý trh kde se vůz plně uplatní a na export usa s čínou, kde ale sice jezdí podobně jako češi s hnojem, ale kupují protože na to mají. pro čr je ideální škodovka v nejslabší verzi.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  03. 06. 2020 16:10

No ze by měla 440i nějaký extrémní výkon.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků
TEST Ford Mustang 5.0 GT Convertible: Můžu si ho nechat až do října?

Ford Mustang 5.0 GT Convertible

Ford Mustang GT Convertible v modré barvě by byl ideálním společníkem třeba v Miami. Dnes už si ho ale můžete koupit v Čechách. Jak tu bude fungovat?

19.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 48 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A