Nové BMW 4 Cabrio má české ceny. I s nebem nad hlavou můžete táhnout přívěs

Za cenu od 1.319.500 Kč si můžete koupit novou „čtyřku“ bez střechy. Náročnější řidiči si ale připraví minimálně o 113 tisíc víc.

BMW řady 4 bez střechy již zamířilo do českého konfigurátoru. Základní konfigurace 420i Cabrio vyjde na 1.319.500 Kč, oproti verzi kupé si tedy připlatíte necelých 200.000 Kč. Základní verze s výkonem 184 koní je opravdu jen na klidné korzování krajinou bez větších nároků na větší dynamiku.

Pokud do toho budete chtít ušetřit za palivo, můžete sáhnout i po vznětové verzi 420d o výkonu 140 kW s mild-hybridem za 1.378.000 Kč, u které se uvádí spotřeba 4,2 až 4,5 l/100 km. Na stovku se přitom dostane o šest desetin sekundy rychleji (7,6 s vs 8,2 s).

Nové BMW 128ti oficiálně: To nejlepší z M135i už i v předokolce se samosvorem

Nové BMW 128ti oficiálně: To nejlepší z M135i už i v předokolce se samosvorem

Pro náročnější řidiče je připravena zážehová motorizace 430i s dvoulitrem, který můžete znát z modelů 330i či Z4 sDrive30i. Má 258 koní a udělá zde stovku za 6,2 sekundy. Cena 1.432.600 Kč je při pohledu na základní konfiguraci více než přijatelná. U všech doposud zmíněných motorizacích lze vedle automatické převodovky zvolit i sportovní automatickou převodovku, za kterou připlatíte jen pár tisíc.

Okolo stovky tisíc korun pak můžete přidat do všech zmíněných modelů paket M Sport, který přidá třeba větší kola, agresivnější nárazníky či lepší světlomety. Agresivnější vizáž BMW vždy slušela. Ve standardu máte jinak nemetalický lak a 17palcová kola.

TEST BMW 840i xDrive Individual: Jen si tak ladně plout a mít své jisté

TEST BMW 840i xDrive Individual: Jen si tak ladně plout a mít své jisté

Za metalízu dáte minimálně 25.740 Kč, kola lze mít až 19palcová a jejich cena se v závislosti na zvoleném designu pohybuje do 83.640 Kč. Připlatit si můžete i za kožená sedadla a lepší obložení interiéru.

Na vrcholu nabídky nyní stojí verze M440i xDrive. Šestiválec s mild-hybridní technologií má výkon 275 kW (374 koní) a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za méně než pět sekund. Jak už ale název napovídá, dostanete pohon všech kol, zatímco předchozí motorizace jsou čisté zadokolky. Prozatím vrcholná verze vás bude stát nejméně 1.843.400 Kč.

Nová BMW M3 a M4 konečně oficiálně: Mají až 510 koní, v driftech vám pomůžou

Nová BMW M3 a M4 konečně oficiálně: Mají až 510 koní, v driftech vám pomůžou

Sportovní automatickou převodovku dostanete v ceně, stejně jako 18palcová kola. Jak už je u BMW tradiční, lze si svůj vůz obohatit o různé pakety. Například v paketu Business Class za cenu od 55.458 Kč (v závislosti na motorizaci) najdete vyhřívání předních sedadel, elektricky nastavitelné bederní opěrky, vzduchový límec, vyhřívání volantu, komfortní přístupový systém a větrnou clonu.

Jednotlivé položky lze objednat i samostatně. Zajímavá je pak i položka elektricky ovládaného tažného zařízení, schválené pro bržděné přívěsy až do hmotnosti 1800 kg (29.796 Kč). V paketu Innovation za minimálně 126.724 Kč už najdete třeba i laserové světlomety a head-up displej. To je prozatím vše, na cenu čisté M verze si budeme muset ještě počkat.

BMW řady 4 Cabrio: Technická data motorů dostupných k 10/2020
Motor 420i 430i M440i xDrive 420d
Zdvihový objem [cm3] 1998 1998 2998 1995
Válce/ventily 4/4 4/4 6/4 4/4
Pohon zadní zadní 4x4 zadní
Největší výkon [kW/min] 135/5000 190/5000 275/5500 140/4000
Točivý moment [N.m/min] 300/1350 400/1550 500/1900 400/1750
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 236 250 250 236
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,2 6,2 4,9 7,6
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,7-6,1 6,0-6,4 6,9-7,4 4,2-4,5
Provozní hmotnost [kg] 1765 1790 1965 1850
Základní cena [Kč] 1.319.500 1.432.600 1.843.400 1.378.000

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků