Nové BMW řady 3 Touring oficiálně: Větší kufr, až 374 koní a osobní asistent

...  |  12. 06. 2019 07:54

Snad to bude mít lepší podvozek než F30. Přední světla ala Peugeot se mi moc nelíbí. Jen jsem čekal základ 1,5 ....

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 06. 2019 08:36

Konečně někdo pochopil, že downsizing je velký nesmysl na úkor životnosti motoru, vhodný pouze tak do města. V autě této velikosti a hmotnosti minimálně dvoulitr s turbem.

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  12. 06. 2019 09:41

Ale ono cilem nebyl downsizing, ale emisni limity. Downsizing byl jen prostredek (troche diskutabilni) jak jich dosahnout. Nic to nemeni ale na tom, ze auta s malymi motory vzhledem k jejich velikosti nemam prilis rad. Ale zalezi jak jsou nebo musi byt kostrukteri peclivy a co bylo zadanim. Znam male motory co funguji a znam velke motory co nic moc. Dneska clovek musi pockat, jake jsou s danym modelem zkusenosti a pak se rozhodnout. Dopredu to bezny smrtelnik nema moc sanci uhodnout. Zejmena u novinek.

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 06. 2019 12:09

spíše si myslím, že až přijde nižší benzínová motorizace, bude to právě ta 1,5. Ale zatím nabídka dobrá. 320i by klidně jako základ mohli nechat.

Odpovědět  |   | 
milde  |  12. 06. 2019 09:03

Pěkný, líbí se mi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  12. 06. 2019 10:00

Nevím proč jim to nejde, ale BMW prostě neumí udělat "pohledný" kombík. Hezčí siluetu má snad i Superb. Ať hledám, jak hledám, tak prostě nemají jediný kombík, který by byl ke koukání (vím, že kombíky mají jinou funkci, ale za peníze, kde se BMW pohybuje, by to pro mě bylo dost silně demotivační - že je to prostě takové nehezké).

Odpovědět  |   | 
Danny  |  13. 06. 2019 12:59

Tuctový ... bohužel BMW po odchodu Bangla se nachází nikoliv v prodejní, ale designové klinické smrti. Ty příšerně špatne jízdní vlastnosti jsou jen pomyslnou teckou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 36 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro