Vojta
8. listopadu 2018 • 7:23

190 koní nebo kw? Váš nadpis nesedí s tabulkou.

Jack
11. listopadu 2018 • 11:08

140kW = 190koní

Osel z Jetele
8. listopadu 2018 • 10:59

tozpýžty syseďýž navedeňý

Anti-automat
7. listopadu 2018 • 17:31

*naftová varianta 320d s přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 140 kW (190 koní) a točivém momentu 400 Nm, standardně kombinovaným s manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol. *
-------------------------------------------------------
Inak povedane, jedina volba.

E15
7. listopadu 2018 • 10:20

Nic proti, ale mít v základu prémiové střední třídy v roce 2019 manuální klimatizaci, když i blbý Golf má už x let v základu automatickou... Jinak proti tomu holobytu nic nemám, ale tohle už je trochu přes čáru....

Jano
8. listopadu 2018 • 22:08

ALLROAD . Plnohodnotná automatická klíma sa volá CLIMATRONIC, CLIMATIC je manuálna.Tým je vybavený základ. Nezavádzaj. Syn doviezol novú A4 Allroad a už vnej klepú dolné úchyty bespečnostných pásov a ďalšie chyby. B. Bystrica.

Shimi
7. listopadu 2018 • 10:43

E15: Otázka je, jestli má ve 21. století smysl řešit něco jako "prémiovost". Přesně z toho důvodu o kterém píšeš. Přesně z toho důvodu, že 2/3 výrobků německé D3 nemá s prémiovostí absolutně nic společného. Nazývat tak automobilku jako celek je jednoduše nesmysl. Když už, tak je to mainstreamová automobilka vyrábějící několik konkrétních prémiových modelů, tečka. Zbytek je pouhá marketingová masáž pro hejly.

E15
7. listopadu 2018 • 11:56

pod prémiovostí si pořád představuju takové ty záležitosti, co nejsou vidět na první pohled, ale dělají auto o fous lepším - lépe odhlučněná okna, lépe pracující (a odhlučněný) podvozek, lépe odhlučněný motor (byť už ne nutně jiný motor - viz sdílení mezi Dacií a Mercedesem).

Shimi
7. listopadu 2018 • 13:28

E15: Nechci to rozpitvávat a nechci brát někomu iluze, ale nepřešel třeba Mercedes u nového A z víceprvku na lešenářskou trubku? Já jen aby to nakonec v reálu neskončilo jen a pouze u té představy. ;-) To je zrovna jedna taková fičura, která není, jak píšeš, na první pohled vidět a bohužel dělá auto ne lepším, ale horším. A o 3válci se snad ani nemá cenu bavit, to je u "prémie" fail roku.

Kunigunda Schwanzhof
7. listopadu 2018 • 14:17

Naprosto s Vami souhlasim. Nicmene ptejme se tez na to, zda by mela realnou sanci nemecka D3 uzivit se ciste premiovou produkci. Osobne se domnivam, ze ne. Pokud chce D3 prezit - a to v podobe, v jake existuje doposud - zrejme se musi prizpusobit trhu a vyrabet to, co se prodava v objemech. Zmensit produkci a jit do vyjimecneho luxusu s velikymi ziskovymi marzemi zrejme prilis smyslu nema, potazmo kdyz uz kazda skupina z D3 luxusni znacku ma.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. listopadu 2018 • 21:00

Kdy prosim nemecka D3 delala ciste premii?

Jiří
7. listopadu 2018 • 10:57

souhlas !! a ktomu ty 4 válce při představení...to je málo

-x-
7. listopadu 2018 • 9:20

Jen samé ušmudlané čtyřválce? Šestiválce nebudou?

Ginter
7. listopadu 2018 • 9:53

Má je konkurence, tak si myslím, že budou, ale tak od 2 mega v nějaký slušný výbavě.

Ginter
7. listopadu 2018 • 8:28

Opět předražená "BÍDA", kterou si za 10 let koupí kdejaký smeták se zlatým řetězem a bude "KING" na silnici.

Neurotic
7. listopadu 2018 • 17:29

To těžko, tenhle krám totiž nepůjde opravit až se rozbije a navíc se rozbije dřív jak ten starej, který má smeták ted:-D

Kankunen
7. listopadu 2018 • 9:43

A co je správná kára?

Ginter
7. listopadu 2018 • 9:51

Á, pán je filozof.

Petr
7. listopadu 2018 • 9:17

To bejvavalo. Tyhle ludry uz za 10let budou rozpadly a rozhodne jezdit nebudou :D

Doporučujeme

Články odjinud