Nové BMW 3 má české ceny. Základ stojí lehce přes milion, má 190 koní

Ginter  |  07. 11. 2018 08:28

Opět předražená "BÍDA", kterou si za 10 let koupí kdejaký smeták se zlatým řetězem a bude "KING" na silnici.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 11. 2018 09:17

To bejvavalo. Tyhle ludry uz za 10let budou rozpadly a rozhodne jezdit nebudou :D

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 11. 2018 09:43

A co je správná kára?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 11. 2018 09:51

Á, pán je filozof.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  07. 11. 2018 17:29

To těžko, tenhle krám totiž nepůjde opravit až se rozbije a navíc se rozbije dřív jak ten starej, který má smeták ted

Odpovědět  |   | 
-x-  |  07. 11. 2018 09:20

Jen samé ušmudlané čtyřválce? Šestiválce nebudou?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 11. 2018 09:53

Má je konkurence, tak si myslím, že budou, ale tak od 2 mega v nějaký slušný výbavě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 11. 2018 10:20

Nic proti, ale mít v základu prémiové střední třídy v roce 2019 manuální klimatizaci, když i blbý Golf má už x let v základu automatickou... Jinak proti tomu holobytu nic nemám, ale tohle už je trochu přes čáru....

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 11. 2018 10:43

E15: Otázka je, jestli má ve 21. století smysl řešit něco jako "prémiovost". Přesně z toho důvodu o kterém píšeš. Přesně z toho důvodu, že 2/3 výrobků německé D3 nemá s prémiovostí absolutně nic společného. Nazývat tak automobilku jako celek je jednoduše nesmysl. Když už, tak je to mainstreamová automobilka vyrábějící několik konkrétních prémiových modelů, tečka. Zbytek je pouhá marketingová masáž pro hejly.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 11. 2018 10:57

souhlas !! a ktomu ty 4 válce při představení...to je málo

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 11. 2018 11:56

pod prémiovostí si pořád představuju takové ty záležitosti, co nejsou vidět na první pohled, ale dělají auto o fous lepším - lépe odhlučněná okna, lépe pracující (a odhlučněný) podvozek, lépe odhlučněný motor (byť už ne nutně jiný motor - viz sdílení mezi Dacií a Mercedesem).

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 11. 2018 13:28

E15: Nechci to rozpitvávat a nechci brát někomu iluze, ale nepřešel třeba Mercedes u nového A z víceprvku na lešenářskou trubku? Já jen aby to nakonec v reálu neskončilo jen a pouze u té představy. To je zrovna jedna taková fičura, která není, jak píšeš, na první pohled vidět a bohužel dělá auto ne lepším, ale horším. A o 3válci se snad ani nemá cenu bavit, to je u "prémie" fail roku.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  07. 11. 2018 14:17

Naprosto s Vami souhlasim. Nicmene ptejme se tez na to, zda by mela realnou sanci nemecka D3 uzivit se ciste premiovou produkci. Osobne se domnivam, ze ne. Pokud chce D3 prezit - a to v podobe, v jake existuje doposud - zrejme se musi prizpusobit trhu a vyrabet to, co se prodava v objemech. Zmensit produkci a jit do vyjimecneho luxusu s velikymi ziskovymi marzemi zrejme prilis smyslu nema, potazmo kdyz uz kazda skupina z D3 luxusni znacku ma.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 21:00

Kdy prosim nemecka D3 delala ciste premii?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  08. 11. 2018 22:08

ALLROAD . Plnohodnotná automatická klíma sa volá CLIMATRONIC, CLIMATIC je manuálna.Tým je vybavený základ. Nezavádzaj. Syn doviezol novú A4 Allroad a už vnej klepú dolné úchyty bespečnostných pásov a ďalšie chyby. B. Bystrica.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:31

*naftová varianta 320d s přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 140 kW (190 koní) a točivém momentu 400 Nm, standardně kombinovaným s manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol. *
-------------------------------------------------------
Inak povedane, jedina volba.

Odpovědět  |   | 
Vojta  |  08. 11. 2018 07:23

190 koní nebo kw? Váš nadpis nesedí s tabulkou.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  08. 11. 2018 10:59

tozpýžty syseďýž navedeňý

Odpovědět  |   | 
Jack  |  11. 11. 2018 11:08

140kW = 190koní

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A