Nové BMW 3 má české ceny. Základ stojí lehce přes milion, má 190 koní

Ginter  |  07. 11. 2018 08:28

Opět předražená "BÍDA", kterou si za 10 let koupí kdejaký smeták se zlatým řetězem a bude "KING" na silnici.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 11. 2018 09:17

To bejvavalo. Tyhle ludry uz za 10let budou rozpadly a rozhodne jezdit nebudou :D

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 11. 2018 09:43

A co je správná kára?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 11. 2018 09:51

Á, pán je filozof.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  07. 11. 2018 17:29

To těžko, tenhle krám totiž nepůjde opravit až se rozbije a navíc se rozbije dřív jak ten starej, který má smeták ted

Odpovědět  |   | 
-x-  |  07. 11. 2018 09:20

Jen samé ušmudlané čtyřválce? Šestiválce nebudou?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 11. 2018 09:53

Má je konkurence, tak si myslím, že budou, ale tak od 2 mega v nějaký slušný výbavě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 11. 2018 10:20

Nic proti, ale mít v základu prémiové střední třídy v roce 2019 manuální klimatizaci, když i blbý Golf má už x let v základu automatickou... Jinak proti tomu holobytu nic nemám, ale tohle už je trochu přes čáru....

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 11. 2018 10:43

E15: Otázka je, jestli má ve 21. století smysl řešit něco jako "prémiovost". Přesně z toho důvodu o kterém píšeš. Přesně z toho důvodu, že 2/3 výrobků německé D3 nemá s prémiovostí absolutně nic společného. Nazývat tak automobilku jako celek je jednoduše nesmysl. Když už, tak je to mainstreamová automobilka vyrábějící několik konkrétních prémiových modelů, tečka. Zbytek je pouhá marketingová masáž pro hejly.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 11. 2018 10:57

souhlas !! a ktomu ty 4 válce při představení...to je málo

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 11. 2018 11:56

pod prémiovostí si pořád představuju takové ty záležitosti, co nejsou vidět na první pohled, ale dělají auto o fous lepším - lépe odhlučněná okna, lépe pracující (a odhlučněný) podvozek, lépe odhlučněný motor (byť už ne nutně jiný motor - viz sdílení mezi Dacií a Mercedesem).

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 11. 2018 13:28

E15: Nechci to rozpitvávat a nechci brát někomu iluze, ale nepřešel třeba Mercedes u nového A z víceprvku na lešenářskou trubku? Já jen aby to nakonec v reálu neskončilo jen a pouze u té představy. To je zrovna jedna taková fičura, která není, jak píšeš, na první pohled vidět a bohužel dělá auto ne lepším, ale horším. A o 3válci se snad ani nemá cenu bavit, to je u "prémie" fail roku.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  07. 11. 2018 14:17

Naprosto s Vami souhlasim. Nicmene ptejme se tez na to, zda by mela realnou sanci nemecka D3 uzivit se ciste premiovou produkci. Osobne se domnivam, ze ne. Pokud chce D3 prezit - a to v podobe, v jake existuje doposud - zrejme se musi prizpusobit trhu a vyrabet to, co se prodava v objemech. Zmensit produkci a jit do vyjimecneho luxusu s velikymi ziskovymi marzemi zrejme prilis smyslu nema, potazmo kdyz uz kazda skupina z D3 luxusni znacku ma.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 21:00

Kdy prosim nemecka D3 delala ciste premii?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  08. 11. 2018 22:08

ALLROAD . Plnohodnotná automatická klíma sa volá CLIMATRONIC, CLIMATIC je manuálna.Tým je vybavený základ. Nezavádzaj. Syn doviezol novú A4 Allroad a už vnej klepú dolné úchyty bespečnostných pásov a ďalšie chyby. B. Bystrica.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:31

*naftová varianta 320d s přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 140 kW (190 koní) a točivém momentu 400 Nm, standardně kombinovaným s manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol. *
-------------------------------------------------------
Inak povedane, jedina volba.

Odpovědět  |   | 
Vojta  |  08. 11. 2018 07:23

190 koní nebo kw? Váš nadpis nesedí s tabulkou.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  08. 11. 2018 10:59

tozpýžty syseďýž navedeňý

Odpovědět  |   | 
Jack  |  11. 11. 2018 11:08

140kW = 190koní

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A
Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku. Bude mít novinka úspěch?

Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku…

Předprodej nové Zafiry Life na našem trhu začne zhruba za měsíc. Dnes jsme si prohlédli vůbec první exemplář, který dorazil do České republiky.

15.  5.  2019 | | 30 N/A