je to krasa...ale sedan je hezci
Ja diesely muzu ... 320 uz jede dost slusne a kdyby to lidi nechteli a hlavne nekupovali tak by to tam nedavali ... takze o tom co je dost dobry pro 3 kupecko nerozhodujou chytry na webu ale lidi ktery prijdou do kramu a vytopej nemaly peniz . To samy plati o tom jestli design je OK nebo neni. Podle prodeju BMW asi je.
please help - 335i ma teda dvoustupnove preplnovani jako diesel v 535d (twinturbo) a nebo klasicke jednostupnove, ale kazda trojice valcu ma jedno turbo (biturbo) ??
1. je to řadovej motor.....2.je to postupne přeplňování....malý turbo cpe asi do 2000ot. pak spolu a větší potom...
ne, ty dve Turba jsou paralelne. jedno pro tri valce. Jsou tim padem mensi a rychleji se roztaceji
Nádhera, není co dodat.
preco ma 335i o 10 litrov mensi kufor ? to je twinturbo v kufri ?
Kvůli těm mocným newtonmetrům bude větší diferenciál na 100%
To by pak i musela mít menší kufr i verze s 3l dieslem, ten ma kroutak jeste vetsi - 500 vs. 400 Nm
To me taky napadlo Ale neni to rim, ze to treba bude standardne 4x4? Asi ne... Tak asi jen dovazujou to tezky turbo vpredu... No, to asi taky ne. Tak nevim
Az na to ze je to zadek, cimz nema 4x4 na objem kufru zadny vliv, jinak zajimava uvaha....Jeste by to mohla byt vetsi rezerva....Nebo vyztuzenejsi kastle....Uvidime. Toto se jeste jiste vyjasni.
nový BMW nemaj rezervu;) podle ěm to bude ta nádrž nebo nějaká dodatečná výstuha
nebo treba 335i bude mit baterku v kufru ale ostatni v motorovem prostoru, kvuli vyvazeni, nebo imistu. Treba moje 330i ma baterku v kufru a matky 318i v motoru.
Co treba vetsi nadrz ?
ta sa vacsinou zvacsuje pod auto...15/20litorv sa tam strati
Od modelu 1 až po 7 jsou to po strance designu obludy...
Vidíš, a já si to vůbec nemyslím. Jednička je šik; trojka mě dostala a jsem asi jediný člověk, který její zadní lampy neoznačí za korejské jen kvůli tomu (přeci to nebudu dělat jen proto, že vím o existenci jednoho nedůležitého Daewoo Lanos sedan, které mělo světla trochu podobného tvaru) a připadají mu jen evolucí těch z předchozí generace; pětka je nádherná ze všech pohledů a je tak dotažená do dokonalosti, že nepotřebuje a ještě dlouho nebude potřebovat facelift; šestka je kapitola sama pro sebe, bez výhrad, je to charismatický vůz a kdykoliv ho potkám, rád se otočím a kochám, dokud nezmizí z dohledu; sedmička - ano, přiznávám, že jsem si hodně dlouho zvykal na zadní partie, i když jako celek se mi od začátku líbila a jako jeden z mála jsem po ní neplivl jako ostatní, navíc teď po faceliftu jí to sluší. Ještě jsem zapomněl na Z4 a Z4 coupé - taky líbí a dost. Kupé sice o vlásek míň než roadster, ale líbí. Pro někoho obludárium, pro někoho top v automobilovém designu. Co člověk, to názor. Je samozřejmě spousta dalších hezkých aut, ale BMW je mi symp. vším - design, technika, motory.. Co se líbí tobě? Peugeot nebo Renault?
lampy.to snad dělali vožralí
vypada to pekne, koukam, ze konecne zmizely korejsky/japonsky svetla....sice to stale neni BMW, ale uz je to na lepsi ceste....jeste je ten zadek v pomeru ke zbytku auta takovy moc malo masivni, vypada takovy lehky a drobny....ale jinak pekny, snad zase najdou cestu...
Vidis a me se to libi snad min nez sedan Nevyraznej volvopredek, divnej zadek... Uvidime jak to bude vypadat nazivo.
taky se mi sedan libi mnohem vic :) korejska svetla jsou sice divna, ale zavodni verze (a snad to bude za priplatek) ma zadni svetla u blinkru cira se zatmavenim a vypada to mnohem lip :) \viz [url]http://i.eurosport.com/2006/04/01/266354.jpg[/url]vubec ta zavodni verze vypada uplne paradne.. mit na to prachy, tak si to bmw koupim a necham si to udelat v tomhle stylu :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.