Nové BMW 2 Gran Coupé oficiálně: V základu s tříválcem, vrchol má 306 koní

Kevlarius  |  16. 10. 2019 09:48

Přiznám se, že masky těch nových BMW mě připadají děsně nedůstojné, taková kolotočářská móda.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 10. 2019 10:16

Počkej, až uvidíš nasvícené ledvinky, to bude teprve ta pravá krása.

Odpovědět  |   | 
lol  |  16. 10. 2019 16:15

A počkej až budou velký jako gril Audi nebo Lexusu.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 10. 2019 17:51

Trefa. Grc na ktorý si ľudia zvykli.

Odpovědět  |   | 
maska helmic  |  16. 10. 2019 10:24

Nejakou tu nenucenou dustojnou eleganci, ktera byvala v dobach davno minulych BMW vlastni, tam clovek dnes vazne hleda jen stezi. Osobne mi to neprijde az tak kolotocarske jako korejska auta, ale spise jako pokus o "transformerizaci" a tim navozeni high-tech dojmu. Ja sam na to jeste nemam utvoreny nazor. Mozna se proste jen jedna o snahu podporit cenovou politiku designem, protoze hodne lidi je ochotnych za high-tech hracicky sahnout hloubeji do kapsy, viz cena a design iPhone.

Pokud bude interier vychazet ze soucasne 3er Reihe, videl bych to - tedy samozrejme, ze jen sam za sebe, jako sladeni jak exterieru tak tez interieru s tim vyse zminenym high-tech dojmem.

Ac sam nemam zcela jasno, zda se mi to takto libi, ci nikoliv, rad bych vyzdvihl snahu tvurcu prave o to sladeni celkoveho dojmu auta. Povazuji za prijemne, kdyz objekty v mem svete pusobi jednoznacne a primocare, takze vim na cem jsem a nemusim se zaobirat snahou o interpretaci a pochopeni ruzne schizoidnich veci.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  16. 10. 2019 10:29

Já bych řekl, že pro nová korejská ta kolotočářská móda už neplatí. Např. Hyundai Tucson mě připadá designově dost povedený a důstojně vypadající.

Odpovědět  |   | 
maska helmic  |  16. 10. 2019 10:42

Muze byt. Kazdy at si vybere sam, co se mu libi.

Odpovědět  |   | 
Filip  |  16. 10. 2019 11:05

Popravdě Tuscon (jakkoliv se mi to auto nelíbí) vypádá víc evropsky než bmw 8 a tohle.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  16. 10. 2019 20:50

Fakt se jako najde ignorant který si koupí BMW s tříhrnkem?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 21:13

Fakt se najde nějaký ignorant, který si koupí BMW 5 se čtyřválcem?
Asi takovou váhu má tvůj plácanec.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 10. 2019 12:27

O čo horšie ,ako v CLA.

Odpovědět  |   | 
francouz  |  16. 10. 2019 10:32

To on si nekdo jeste tohle kupuje? Trivalcove grankupee, to bude trhak.

Odpovědět  |   | 
xaver  |  16. 10. 2019 10:35

pro mě zajímavý, že dvojka kupé stojí cca o 50 táců míň než trojka sedan, když grand kupé bude dražší než dvoudvéřák, tak vlastně bude stát jako trojka sedan ... proč to kupovat? chci bmw sedan, ale nevejde se mi do garáže ?

Odpovědět  |   | 
maska helmic  |  16. 10. 2019 10:48

Rekl bych, ze BMW se zavisti zira na prodeje MB A-Klasse. Take by si rado, receno slovy Vladimira Zelezneho, ukrojilo svuj dil trzniho kolace.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  16. 10. 2019 13:12

No letos jim to kůli modelové výměně moc nejede, ale minulá léta měly s MB A porovnatelný (evropa), i když MB byl od roku 2015 lehce lepší. Zas taková závist to nebude.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  16. 10. 2019 13:07

Myslím že 2 grancoupe bude levnější než 2 coupe. Není důvod aby to bylo naopak.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 10. 2019 16:53

ale 2 grancoupe sa neda porovnavat v nicom s 2 coupe je to uplne nieco ine .. vsak 2 grancoupe ma wrong wheel drive a 2 coupe je bmwcko

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 10. 2019 17:48

Píš zrozumiteľne ,či predvádzaš svoju kockatú angličtinu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 10. 2019 19:33

skoda, ze si to nepochopil.. proste lacna koncepcia predneho pohonu nepatri do bmw .. alebo nech to daju za polovicu ked ten pohon, rozlozenie vahy a jazdne vlastnosti su horsie ...

Odpovědět  |   | 
 |  16. 10. 2019 15:34

Další ukázka toho, ze se BMW ocitlo v totální designové krizi. To auto vypadá jak krypl. Jediná záchrana pro značku je tisíce věrných ovcí, kteří si to koupi jen proto, ze je to BMW, i když to vypadá jak KIA Forte, smutné kam to značka, kterou jsme všichni obdivovali dopracovala, prodeje neprodeje, tohle je hnus.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 10. 2019 17:46

Bože tak ho už vyved z tej krízy genius.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  16. 10. 2019 18:08

Tak se nevztekej, pravda je po náš všechny bolestivá, že BMW dělá posledních 5 let prostě hnusný auta, která na MB a Audi prostě co do designu nemají je fakt. Ještě, že ty motory a převodovky stále umějí, alespon něco. Jízdně už je to taky bída, nečitelné podvozky, gumové a nepřesné řízení ... řvu a křičím, protože mne to vážně s...e!!!!

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 10. 2019 19:34

v tomto co ma priecne ulozeny motor a predny pohon uz prevodovky ZF nebudu

Odpovědět  |   | 
Jim  |  16. 10. 2019 17:38

Tak BMW s přimhouřením oka začíná u M235i xDrive. Předohraby a tříhnky tam nepatří.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 10. 2019 18:09

Správný a hrdý bavorský vdoleček nemá xdrive, předohrab a tříhrnek. Tomu říkají skalní fandové značky "pravé bmw".

Odpovědět  |   | 
Q.  |  16. 10. 2019 19:44

Další paskvil v řadě Gran Coupé. Tady by se hodila ta Smith & Weasson co dává jeden US dealer Fordu, tady by se dealeři BMW měli inspirovat aby nový majitel mohl tu zrůdu okamžitě odstřelit.
https://www.auto.cz/americky-dealer-fordu-ma-... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2019 00:00

Trenyrky, Becherovku a popelnicek

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

včera | Jan Mička | 37 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry