ta uvodni fotka zezadu, kdybych si neprecet ze je to BMW, tak bych hadal spise nejakeho Asiasa, Lexus, Infinity, Honda, Kia a podobne
Ten zadek je vyloženě škaredý, ale jinak to vypadá hezky.
KONECNE!!! konkurent pre i30 fastaback :-D
Proč ne? Příď tedy opět trochu přestřelená, ale je to verze M, a předpokládám, že základ bude trochu lepší. Silueta má konečně správné proporce, ne nesmyslně přetažený předek a vše posazené příliš dozadu.
Ted si lžeš do kapsi, ten design je příšerný a základní modely budou vypadat ještě hůř .... tohle je definitivní a poslední hřebíček do rakve značky, kterou jsme v minulosti všichni milovali, ti kdo zůstali jsou úchylové, protože na tomhle se nemůže líbit člověku nic.
Děkuji za upozornění, že ovčan v této zemi nemá právo na svůj názor. Mně se zkrátka silueta a proporce toho auta líbí více, než extrémně dlouhé přídě s koly takřka pod světly a kabinou o metr a půl dále, jak u větších modelů. Vím, že je to věc daná koncepcí pohonu, ale to na vzhledové nevyváženosti nic nemění.Zbytek tvého slintu je zjevně způsoben pouhou neznalostí mateřského jazyka a neschopností číst.
Design v podání Hoydonka je zoufalý .... zoufale asijský, neevropský, cirkusový a PŘEDEVŠÍM neodpovídající hodnotám a designovému jazyku značky. Nedivím se, že to Kabaň zabalil, tohle to jsou jen oči pro pláč. Zlatý Bangle, tohle je k politování.
Kde jsi přišel na to, že Kabaň to zabalil? Mi to celé připadá, že byl odejít, a ne z vlastní vůle.Nedělej z něj něco, co není.
Je otázkou, proč byl vlastně odejit. Na to, s jakou slávou ho vítali a přetahovali, zmizel pozoruhodně rychle, a vlastně ani nic neudělal. Což pro mne znamená, že vlastně nebyl žádným přínosem.
mpolan, člen představenstva vedení BMW, hodnotí práci pana Kabaně slovy že "vlastně nic neudělal" a že "nebyl žádným přínosem". Hezké, že členové vedení automobilek navštěvují zdejší web a dělí se s námi čtenáři o nejnovější informace z první ruky. :-D
A pod čím je Kabaň podepsán? Co představil svým jménem u BMW? Na to, jak velké eso měl být, se po něm zcela slehla zem. Chápu, že přes své ego nemůžeš přenést realitu Kabaňova selhání, ale tím ji nezměníš.
Mé ego? Tak nejen člen představenstva BMW, ale mpolan je i psycholog, zajímavé. Co dál mi o mě řekneš? :-DPan Kabaň pracoval pro BMW téměř rok a půl. Já pro BMW nepracuji, takže nemohu věrohodně vznášet jakákoliv tvrzení o jeho práci pro ně. Ty v BMW viditelně také nepracuješ, takže tvé tvrzení, že tam "vlastně nic neudělal" je dost liché. Určitě tam rok a půl neseděl na židli a netočil mlýnek.
To se to krásně vybarvuješ, jen co je pravda... :-) Mohl jsi rovnou napsat "vůbec tomu nerozumím", ušetřil bys spoustu času.
Jelikož jsi pouhý nevzdělaný troll, je s tebou další diskuze zbytečná :-D
Chápu, že proti pravdě nic nezmůžeš.
Ze by se Kaban ve Skodovce zrovna vytahl...
Kaban sa v skodovke vytahovat nemusel, pod jeho rukou vzniklo kedysi najrychlejsie auto na svete a tie skodovky to kreslil snad ked mal desiatu
Kabaň se ve Škodovce opravdu vytáhl... Vytáhl celou značku!
To fakt nebude Kabaněm a jeho designem.
Vážně? A čím? Co prodává? Design!!! Kabaň Škodovkuz vytáhl, to je fakt.
Značku, u které 80 % tvoří firemní prodeje opravdu neprodává design. U Škody hraje prim servisní síť, ceny pro firemní odběratele a do jisté míry i tradice domácí značky.
Na českém trhu realizuje Škoda auto cca 6,7% svého celosvětového prodeje... Další komentář je myslím zbytečný ;-)
Amen. Design není u Škody to nejsilnější. Na druhou stranu exteriéry má z koncernu nejvyváženější a vlastně i nejodvážnější, ale ty interiéry... Když už by člověk na toho Superba i kývl, tak otevře dveře a ….. ne v tomhle bych nechtěl sedět hodiny/dny jako v pracovním, a už vůbec ne, jako v soukromém.
Povedeny predek, povedeny zadek, zoufaly profil
Chce to více fotek.
Radši budu jezdit Korejcem co vypadá jak Korejec než BMW co vypadá jak KorejecB-]
Tak nevědět či to je, tak řeknu hezká Kia. Něco jako Optima či Stinger.
Pekné auto.
Nový hezký lexus s nepovedeným interiérem. :-)
Keby to bol Lexus, tak to vyzera elegantne a je to hybrid.
Lexus a elegance exterieru? Hmm, no nastesti je design subjektivni...
Design prave subjektivni neni. Druha vec je, jestli se konkretnimu cloveku libi nemo ne.
Přesně tak. Dále také záleží na kulturní historii a z ní generující se vnímání představy obsahu pojmu elegantní. Za mě je "elegantní" z pozice evropského prostoru daleko vzdálené současné formě vizuálního přednesu, který představuje Lexus, nebo i současné BMW. Na druhou stranu Lexus je Japonsko, což je absolutně jiná kultura i mentalita, zatímco aktuální BMW je prostě jen fail.
Takze je subjektivni. Hodnotit se da max uzitnost atd...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.