BMW 2 Gran Coupé odhaleno únikem. S tímhle Mnichov táhne do boje proti všem

34 komentářů

iPace
16. října • 12:11

ta uvodni fotka zezadu, kdybych si neprecet ze je to BMW, tak bych hadal spise nejakeho Asiasa, Lexus, Infinity, Honda, Kia a podobne

Lol
20. října • 7:03

Ten zadek je vyloženě škaredý, ale jinak to vypadá hezky.

kolkyno
16. října • 9:21

KONECNE!!! konkurent pre i30 fastaback :-D

mpolan
16. října • 8:13

Proč ne? Příď tedy opět trochu přestřelená, ale je to verze M, a předpokládám, že základ bude trochu lepší. Silueta má konečně správné proporce, ne nesmyslně přetažený předek a vše posazené příliš dozadu.

Rolf
16. října • 9:07

Ted si lžeš do kapsi, ten design je příšerný a základní modely budou vypadat ještě hůř .... tohle je definitivní a poslední hřebíček do rakve značky, kterou jsme v minulosti všichni milovali, ti kdo zůstali jsou úchylové, protože na tomhle se nemůže líbit člověku nic.

mpolan
16. října • 11:28

Děkuji za upozornění, že ovčan v této zemi nemá právo na svůj názor. Mně se zkrátka silueta a proporce toho auta líbí více, než extrémně dlouhé přídě s koly takřka pod světly a kabinou o metr a půl dále, jak u větších modelů. Vím, že je to věc daná koncepcí pohonu, ale to na vzhledové nevyváženosti nic nemění.
Zbytek tvého slintu je zjevně způsoben pouhou neznalostí mateřského jazyka a neschopností číst.

Rolf
15. října • 22:03

Design v podání Hoydonka je zoufalý .... zoufale asijský, neevropský, cirkusový a PŘEDEVŠÍM neodpovídající hodnotám a designovému jazyku značky. Nedivím se, že to Kabaň zabalil, tohle to jsou jen oči pro pláč. Zlatý Bangle, tohle je k politování.

Mirek
16. října • 6:05

Kde jsi přišel na to, že Kabaň to zabalil? Mi to celé připadá, že byl odejít, a ne z vlastní vůle.
Nedělej z něj něco, co není.

mpolan
16. října • 8:10

Je otázkou, proč byl vlastně odejit. Na to, s jakou slávou ho vítali a přetahovali, zmizel pozoruhodně rychle, a vlastně ani nic neudělal. Což pro mne znamená, že vlastně nebyl žádným přínosem.

pirate
16. října • 9:18

mpolan, člen představenstva vedení BMW, hodnotí práci pana Kabaně slovy že "vlastně nic neudělal" a že "nebyl žádným přínosem". Hezké, že členové vedení automobilek navštěvují zdejší web a dělí se s námi čtenáři o nejnovější informace z první ruky. :-D

mpolan
16. října • 11:25

A pod čím je Kabaň podepsán? Co představil svým jménem u BMW? Na to, jak velké eso měl být, se po něm zcela slehla zem. Chápu, že přes své ego nemůžeš přenést realitu Kabaňova selhání, ale tím ji nezměníš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pirate
16. října • 12:03

Mé ego? Tak nejen člen představenstva BMW, ale mpolan je i psycholog, zajímavé. Co dál mi o mě řekneš? :-D
Pan Kabaň pracoval pro BMW téměř rok a půl. Já pro BMW nepracuji, takže nemohu věrohodně vznášet jakákoliv tvrzení o jeho práci pro ně. Ty v BMW viditelně také nepracuješ, takže tvé tvrzení, že tam "vlastně nic neudělal" je dost liché. Určitě tam rok a půl neseděl na židli a netočil mlýnek.

mpolan
16. října • 13:21

To se to krásně vybarvuješ, jen co je pravda... :-) Mohl jsi rovnou napsat "vůbec tomu nerozumím", ušetřil bys spoustu času.

pirate
16. října • 15:35

Jelikož jsi pouhý nevzdělaný troll, je s tebou další diskuze zbytečná :-D

mpolan
16. října • 19:14

Chápu, že proti pravdě nic nezmůžeš.

bzzz
15. října • 22:51

Ze by se Kaban ve Skodovce zrovna vytahl...

kolkyno
16. října • 9:23

Kaban sa v skodovke vytahovat nemusel, pod jeho rukou vzniklo kedysi najrychlejsie auto na svete a tie skodovky to kreslil snad ked mal desiatu

OTTO
15. října • 22:58

Kabaň se ve Škodovce opravdu vytáhl... Vytáhl celou značku!

mpolan
16. října • 8:09

To fakt nebude Kabaněm a jeho designem.

Rolf
16. října • 9:08

Vážně? A čím? Co prodává? Design!!! Kabaň Škodovkuz vytáhl, to je fakt.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
16. října • 11:24

Značku, u které 80 % tvoří firemní prodeje opravdu neprodává design. U Škody hraje prim servisní síť, ceny pro firemní odběratele a do jisté míry i tradice domácí značky.

OTTO
16. října • 19:37

Na českém trhu realizuje Škoda auto cca 6,7% svého celosvětového prodeje... Další komentář je myslím zbytečný ;-)

JK
16. října • 14:52

Amen. Design není u Škody to nejsilnější. Na druhou stranu exteriéry má z koncernu nejvyváženější a vlastně i nejodvážnější, ale ty interiéry... Když už by člověk na toho Superba i kývl, tak otevře dveře a ….. ne v tomhle bych nechtěl sedět hodiny/dny jako v pracovním, a už vůbec ne, jako v soukromém.

Antonio
15. října • 21:19

Povedeny predek, povedeny zadek, zoufaly profil

Nic nic Nic
15. října • 20:59

Chce to více fotek.

Neurotic
15. října • 20:39

Radši budu jezdit Korejcem co vypadá jak Korejec než BMW co vypadá jak KorejecB-]

...
15. října • 20:01

Tak nevědět či to je, tak řeknu hezká Kia. Něco jako Optima či Stinger.

Jano
15. října • 21:01

Pekné auto.

Úder pravdy
15. října • 19:50

Nový hezký lexus s nepovedeným interiérem. :-)

Joe Doe
15. října • 20:51

Keby to bol Lexus, tak to vyzera elegantne a je to hybrid.

Tom
16. října • 7:48

Lexus a elegance exterieru? Hmm, no nastesti je design subjektivni...

bzzz
16. října • 13:51

Design prave subjektivni neni. Druha vec je, jestli se konkretnimu cloveku libi nemo ne.

JK
16. října • 14:47

Přesně tak. Dále také záleží na kulturní historii a z ní generující se vnímání představy obsahu pojmu elegantní. Za mě je "elegantní" z pozice evropského prostoru daleko vzdálené současné formě vizuálního přednesu, který představuje Lexus, nebo i současné BMW. Na druhou stranu Lexus je Japonsko, což je absolutně jiná kultura i mentalita, zatímco aktuální BMW je prostě jen fail.

Tom
16. října • 14:45

Takze je subjektivni. Hodnotit se da max uzitnost atd...

Doporučujeme

Články odjinud