BMW 2 Gran Coupé odhaleno únikem. S tímhle Mnichov táhne do boje proti všem

Úder pravdy  |  15. 10. 2019 19:50

Nový hezký lexus s nepovedeným interiérem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 10. 2019 20:51

Keby to bol Lexus, tak to vyzera elegantne a je to hybrid.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 10. 2019 07:48

Lexus a elegance exterieru? Hmm, no nastesti je design subjektivni...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 10. 2019 13:51

Design prave subjektivni neni. Druha vec je, jestli se konkretnimu cloveku libi nemo ne.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 10. 2019 14:45

Takze je subjektivni. Hodnotit se da max uzitnost atd...

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 10. 2019 14:47

Přesně tak. Dále také záleží na kulturní historii a z ní generující se vnímání představy obsahu pojmu elegantní. Za mě je "elegantní" z pozice evropského prostoru daleko vzdálené současné formě vizuálního přednesu, který představuje Lexus, nebo i současné BMW. Na druhou stranu Lexus je Japonsko, což je absolutně jiná kultura i mentalita, zatímco aktuální BMW je prostě jen fail.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 10. 2019 20:01

Tak nevědět či to je, tak řeknu hezká Kia. Něco jako Optima či Stinger.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  15. 10. 2019 21:01

Pekné auto.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 10. 2019 20:39

Radši budu jezdit Korejcem co vypadá jak Korejec než BMW co vypadá jak Korejec

Odpovědět  |   | 
Nic nic Nic  |  15. 10. 2019 20:59

Chce to více fotek.

Odpovědět  |   | 
Antonio  |  15. 10. 2019 21:19

Povedeny predek, povedeny zadek, zoufaly profil

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  15. 10. 2019 22:03

Design v podání Hoydonka je zoufalý .... zoufale asijský, neevropský, cirkusový a PŘEDEVŠÍM neodpovídající hodnotám a designovému jazyku značky. Nedivím se, že to Kabaň zabalil, tohle to jsou jen oči pro pláč. Zlatý Bangle, tohle je k politování.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 22:51

Ze by se Kaban ve Skodovce zrovna vytahl...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  15. 10. 2019 22:58

Kabaň se ve Škodovce opravdu vytáhl... Vytáhl celou značku!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 08:09

To fakt nebude Kabaněm a jeho designem.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  16. 10. 2019 09:08

Vážně? A čím? Co prodává? Design!!! Kabaň Škodovkuz vytáhl, to je fakt.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 11:24

Značku, u které 80 % tvoří firemní prodeje opravdu neprodává design. U Škody hraje prim servisní síť, ceny pro firemní odběratele a do jisté míry i tradice domácí značky.

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 10. 2019 14:52

Amen. Design není u Škody to nejsilnější. Na druhou stranu exteriéry má z koncernu nejvyváženější a vlastně i nejodvážnější, ale ty interiéry... Když už by člověk na toho Superba i kývl, tak otevře dveře a ….. ne v tomhle bych nechtěl sedět hodiny/dny jako v pracovním, a už vůbec ne, jako v soukromém.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 10. 2019 19:37

Na českém trhu realizuje Škoda auto cca 6,7% svého celosvětového prodeje... Další komentář je myslím zbytečný

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  16. 10. 2019 09:23

Kaban sa v skodovke vytahovat nemusel, pod jeho rukou vzniklo kedysi najrychlejsie auto na svete a tie skodovky to kreslil snad ked mal desiatu

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 10. 2019 06:05

Kde jsi přišel na to, že Kabaň to zabalil? Mi to celé připadá, že byl odejít, a ne z vlastní vůle.
Nedělej z něj něco, co není.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 08:10

Je otázkou, proč byl vlastně odejit. Na to, s jakou slávou ho vítali a přetahovali, zmizel pozoruhodně rychle, a vlastně ani nic neudělal. Což pro mne znamená, že vlastně nebyl žádným přínosem.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  16. 10. 2019 09:18

mpolan, člen představenstva vedení BMW, hodnotí práci pana Kabaně slovy že "vlastně nic neudělal" a že "nebyl žádným přínosem". Hezké, že členové vedení automobilek navštěvují zdejší web a dělí se s námi čtenáři o nejnovější informace z první ruky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 11:25

A pod čím je Kabaň podepsán? Co představil svým jménem u BMW? Na to, jak velké eso měl být, se po něm zcela slehla zem. Chápu, že přes své ego nemůžeš přenést realitu Kabaňova selhání, ale tím ji nezměníš.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  16. 10. 2019 12:03

Mé ego? Tak nejen člen představenstva BMW, ale mpolan je i psycholog, zajímavé. Co dál mi o mě řekneš?
Pan Kabaň pracoval pro BMW téměř rok a půl. Já pro BMW nepracuji, takže nemohu věrohodně vznášet jakákoliv tvrzení o jeho práci pro ně. Ty v BMW viditelně také nepracuješ, takže tvé tvrzení, že tam "vlastně nic neudělal" je dost liché. Určitě tam rok a půl neseděl na židli a netočil mlýnek.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 13:21

To se to krásně vybarvuješ, jen co je pravda... Mohl jsi rovnou napsat "vůbec tomu nerozumím", ušetřil bys spoustu času.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  16. 10. 2019 15:35

Jelikož jsi pouhý nevzdělaný troll, je s tebou další diskuze zbytečná

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 19:14

Chápu, že proti pravdě nic nezmůžeš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 08:13

Proč ne? Příď tedy opět trochu přestřelená, ale je to verze M, a předpokládám, že základ bude trochu lepší. Silueta má konečně správné proporce, ne nesmyslně přetažený předek a vše posazené příliš dozadu.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  16. 10. 2019 09:07

Ted si lžeš do kapsi, ten design je příšerný a základní modely budou vypadat ještě hůř .... tohle je definitivní a poslední hřebíček do rakve značky, kterou jsme v minulosti všichni milovali, ti kdo zůstali jsou úchylové, protože na tomhle se nemůže líbit člověku nic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 10. 2019 11:28

Děkuji za upozornění, že ovčan v této zemi nemá právo na svůj názor. Mně se zkrátka silueta a proporce toho auta líbí více, než extrémně dlouhé přídě s koly takřka pod světly a kabinou o metr a půl dále, jak u větších modelů. Vím, že je to věc daná koncepcí pohonu, ale to na vzhledové nevyváženosti nic nemění.
Zbytek tvého slintu je zjevně způsoben pouhou neznalostí mateřského jazyka a neschopností číst.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  16. 10. 2019 09:21

KONECNE!!! konkurent pre i30 fastaback

Odpovědět  |   | 
iPace  |  16. 10. 2019 12:11

ta uvodni fotka zezadu, kdybych si neprecet ze je to BMW, tak bych hadal spise nejakeho Asiasa, Lexus, Infinity, Honda, Kia a podobne

Odpovědět  |   | 
Lol  |  20. 10. 2019 07:03

Ten zadek je vyloženě škaredý, ale jinak to vypadá hezky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A