Nové BMW 1: jednička bude žít dál (spy photos)

V roce 2007 v Mnichově rozhodli o faceliftu pro BMW řady 1. Jak je známo, podobné kroky jsou jen dočasné a nyní již automobilka chystá novou generaci, která dorazí v roce 2011. Testovací muly zachycené v Německu nesou karoserii generace současné (E87) a nechybí jim již tradiční kamufláž, tak typická pro testovací prototypy BMW.

Zajímavostí je, že „jednička“ by měla být k dispozici i v jiných karosářských verzích, než na jaké jsme zvyklí nyní, konkrétně by se mělo do nabídky dostat i prodloužené provedení, které má vyhovovat požadavkům amerických zákazníků - zde se totiž klade velký důraz na vnitřní prostor.

Pohonné jednotky budou ve velké míře z produkce PSA - BMW a budou začínat u agregátu 1,4 litru, vrcholem pak bude třílitr s dvojitým přeplňováním. Ostrého „eMka“ se zřejmě opět nedočkáme, automobilka raději vsadí na čisté diesely a poprvé také hybridní verzi, ta by však měla dorazit později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW 1er se dočká nové generace

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků