Nové Bentley Continental už má závodní variantu GT3

Nový Continental v seriálu nahrazuje předchůdce stejné kategorie.

Bentley předvedlo zbrusu nový Continental GT teprve v srpnu letošního roku. Bentley Motorsport se teď pochlubilo prvními snímky nového závodního speciálu GT3 pro. Pokud vás klasická verze určená pro silnici nenadchne, tento nadupaný sportovní kousek vás rozhodně dostane. 

První generace Continentalu GT3 má za sebou úspěšné závodní působení. Od druhé generace se tak hodně očekává. Novinka má být připravena naskočit do závodního kolotoče v roce 2018.

Tohle je Bentley Bentayga do zásuvky. Zachyceno při testech na Nordschleife!

Tohle je Bentley Bentayga do zásuvky. Zachyceno při testech na Nordschleife!

Závodní speciál již započal dlouhé šestiměsíční testování. Probíhat má například ve Velké Británii, Francii či Portugalsku. Zahrnuje také simulaci odolnosti při plné 24hodinové zátěži. "Výsledky testů jsou zatím slibné. Nové vozidlo Continental GT se ukázalo být skvělým výchozím bodem pro vývoj nového závodního vozu," řekl Brian Gush, ředitel Bentley Motorsport.

Vývoj nového vozu vedly inženýři společnosti Bentley Motorsport společně s designéry a techniky firmy M-Sport. Prvním krokem bylo snížení hmotnosti. To se povedlo hlavně díky využití hliníkové konstrukce dostat na 1.300 kg. Pod kapotou se skrývá osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly má výkon více než 550 koňských sil. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků