i20
22. července 2023 • 21:08

Nu takhle. Mame i20 a take i10. 'Dvacitka' je v jednolitru turbo (tady o dynamiku nouze vazne neni,). Pak i10. Kdo s tim atmosferickym jednolitrem nejel tak h.vno vi. Na tak lehke auto bez problemu staci a jede a nejede vubec spatne. Ja bral vetsi ctyrvalec a to ani ne tak kvuli vykonu, ale spise kvuli tomu jak hladce bezi a rychle reaguje. To auto jezdi moc hezky, podle meho ted nejlepsi male vozitko na kazdy den. A na rozdil od elektra se delsi cesty nezalekne. Onech cestovnich 120kmh na tempomatu tyhle drobecci zvladaji i na delsich cestach, overeno a overovano kazdej mesic (600km+ na keden zatah). Maly motor je mnohem mensi problem nez mala nadrz.O maly baterce ani nemluve. I s temi 36 litry benzinu ma ten muj prcek delsi dojezd nez ten nej dvaapultunovej elektronesmysl. O eko-lzich kterymi nas masiruji dnes a denne v mediich se nema pak vyznam vubec rozepisovat.

Jarda
20. července 2023 • 19:43

Kupovat ojetinu, když většina jich má stočený tachometr není také žádná výhra.

Dread
20. července 2023 • 22:25

Když nemáte / nechcete dát kupu peněz za nový......

petr r. (petrumr)
20. července 2023 • 16:48

pozastavil jsem se na tom, že se může přejít do turbomotorů, ježíš proč?

homer
21. července 2023 • 8:35

Ty nepoznáš rozdíl mezi atmosférou a přetlakem? Nejsi nakonec ženská?

i20
25. července 2023 • 6:21

Nu tak kdyz to vemu kolem a kolem, jsou dve moznosti:
a/ malej primovstrik s turbem, dejme tomu popularni jednolitr. Technologicky slozitejsi, navic nutnost filtru, precizniho vyvazeni, velkej setrvacnik, gumova reakce na plyn a mrtvy tah do 2000 otacek a casem zakarbonovani.
b/ jednoducha atmosfera, neprimovstrik, objem treba 1500. Je snad jasny ze reseni 'b' je proste vsech problemu reseni 'a'. Navic jednodussi, trvacnejsi a tudiz ekologictejsi. Nu ale pac potrebujem z toho vytriskat co nejvic, euro ovcan dostane na vyber: budto blbost 'a' nebo blbost 'a'. A hlavne az se to vysype, muze to jit eko na vrakac a nutno eko koupit novy. Pak to tak i s tim nasim vozovym parkem vypada.Muj i20 v jednolitru turbo spatne nejede, ale po meste a okreskach jezdim radeji na i10 v klasickem R4. Zadny podlevy, zadny duneni, co mu dam to bez remcani pobere. No a na odvoz neceho vetsiho pak mam feldu s kouli a vlecku. Tu i20 vladtne protahnu jednou dvakrat do mesice po dalnici, tam to jede a tam to taky patri.

i20
25. července 2023 • 6:23

Jeste abych doplnil Tou blbosti se rozumi pouziti uvedeneho reseni 'a' v kategorii malych prcku.

petr r. (petrumr)
21. července 2023 • 15:44

poznám, nejsem.

Tom
20. července 2023 • 19:05

A proc ne? Treba, ze to bude mit trochu lepsi dynamiku?

Adyk
20. července 2023 • 14:44

Taková auta kupuji na jízdu do práce a cestou domů nakoupím. K čemu by mi byl tempomat, infoteiment a podobné elektrofičury? Stačí obyčejné autoradio, centrál a manuální klima. Na dovolenou a výlety používám auto vyšší střední třídy a samozřejmě diesel.

Dread
20. července 2023 • 22:24

Tak pokud máte na auto vyšší střední třídy co není silná ojetina, tak opravdu nepotřebujete a nebude jezdit prckem do práce.

homer
21. července 2023 • 8:33
k8
20. července 2023 • 16:45

Ty krásno, to jsou názory...

smějící se bestie 2
20. července 2023 • 16:42

Tak jest !

pet
20. července 2023 • 10:16

proč by to někdo kupoval? k účelu, k jakému jsou tyto auta vyráběné, stačí ojetina do 100.000 s opravdovým motorem, a bude i důstojné velikosti

homer
20. července 2023 • 11:41

Ano někoho nebaví řešit závady, výměny, kontroly a krmit mechaniky který vojebou i vlastní rodinu.

Tak jest
20. července 2023 • 13:00

Za kupováním ojetin v řádů statisíců většinou stojí pouze zoufalost navýšit si sociální prestiž.

Tom
20. července 2023 • 13:16

Prosim tedy o doporuceni vozu velikosti S-Max s cenou do 250t kc.
A potrebuji neco, co ma stejne pohodlne a vyhrivane sedacky. O dalsi vybave nebudu mluvit, at je z ceho vybirat.

Honimir
21. července 2023 • 21:58

Smax/galaxy za 250 mají 10 let plus a přes 200kkm ...takže se každý rok mění tu brzdy, vstřikovače, rozvody, GO převodovky. Tak gratulace. Říkejte si dlouho, jak je to o moc lepší než Davia Jogger, kde za pět let jen měníte olej.

Dread
20. července 2023 • 22:21

Hmmmm ... co takhle s-max?

petr r. (petrumr)
20. července 2023 • 16:45

ajzbon? Vždyť máte režijku.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
20. července 2023 • 19:02
petr r. (petrumr)
21. července 2023 • 15:40

Chce to pročíst statistiku, ten kdo má forda se vrací vlakem a tam kde ruší objednavatel režijky, prodej fordů klesl na 0

20. července 2023 • 11:21

Třeba trvanlivost, klid, záruku? Neřešit každou chvíli servis a každých pár let novou ojetinu?

homer
20. července 2023 • 7:47

"Plnohodnotný hatchback na vesnice" to je jaká definice? Máme nějakou segregaci kde kdo může bydlet a čím jezdit?

WRC Fabia R2 Twincharger
20. července 2023 • 10:04

Tím je myšleno aby s tím vůbec šlo na táhlé rovině předjet traktor nebo kombajn když se třeba pospíchá (do porodnice, nebo do okresního kaufu pro máslo v akci):-D

i20
22. července 2023 • 21:35

S kterym autem nejde na tahly rovince predjet traktor nebo kombajn? Nu ja nevim: s Maluchem, Wartburgem, Feldou nebo taky s Ducatem pripadne E500 a furt je to same: zkontrolovat dopredu, pak dozadu, pak vsechno jeste jednou, blinkr a hura. Maslo nemaslo porodnice krakatice saratice porad ten stejnej postup. Co jede pomaleji to znudene predjedu. Proberu se na chvili pouze kdyz ten blb zacne schvalne zrychlovat (klasickej nesvar). S busem nebo kamionem si umysl branit v zapocatem predjizdeni kazdej takovej inteligent rozmysli spise nez kdy jej predjizdi hezka udrzovata felda v navy blue zejo.Zde jsem mel problem jedine jednou s temer petisetkonovym DAFem - kvuli sirce vozovky a nejisty krajnici, byl jsem tehdy hodne velky a hodne tezky :) To predjizdeni si moc dobre pamatuju a ano byl to traktor.

Vesely Karasek
20. července 2023 • 7:44

Ta cena je hooodne relativni.
Rok 1998, Skoda Felicia Combi 1.3 MPI 50 kW cca 300 000 Kc.
Bez ABS, bez airbagu, bez klimatizace, okna na klicku.
Kontrolni otazka: Kolik byl tenkrat prumerny plat a kolik je dnes?

Alf
20. července 2023 • 9:13

Ano, auta zlevňují, ale prachy se roztočí jinde, takže ve výsledku na auto moc nezbyde. Proto je třeba mít s.r.o. :-)

Doporučujeme

Články odjinud