Nu takhle. Mame i20 a take i10. 'Dvacitka' je v jednolitru turbo (tady o dynamiku nouze vazne neni,). Pak i10. Kdo s tim atmosferickym jednolitrem nejel tak h.vno vi. Na tak lehke auto bez problemu staci a jede a nejede vubec spatne. Ja bral vetsi ctyrvalec a to ani ne tak kvuli vykonu, ale spise kvuli tomu jak hladce bezi a rychle reaguje. To auto jezdi moc hezky, podle meho ted nejlepsi male vozitko na kazdy den. A na rozdil od elektra se delsi cesty nezalekne. Onech cestovnich 120kmh na tempomatu tyhle drobecci zvladaji i na delsich cestach, overeno a overovano kazdej mesic (600km+ na keden zatah). Maly motor je mnohem mensi problem nez mala nadrz.O maly baterce ani nemluve. I s temi 36 litry benzinu ma ten muj prcek delsi dojezd nez ten nej dvaapultunovej elektronesmysl. O eko-lzich kterymi nas masiruji dnes a denne v mediich se nema pak vyznam vubec rozepisovat.
Kupovat ojetinu, když většina jich má stočený tachometr není také žádná výhra.
Když nemáte / nechcete dát kupu peněz za nový......
pozastavil jsem se na tom, že se může přejít do turbomotorů, ježíš proč?
Ty nepoznáš rozdíl mezi atmosférou a přetlakem? Nejsi nakonec ženská?
Nu tak kdyz to vemu kolem a kolem, jsou dve moznosti:a/ malej primovstrik s turbem, dejme tomu popularni jednolitr. Technologicky slozitejsi, navic nutnost filtru, precizniho vyvazeni, velkej setrvacnik, gumova reakce na plyn a mrtvy tah do 2000 otacek a casem zakarbonovani.b/ jednoducha atmosfera, neprimovstrik, objem treba 1500. Je snad jasny ze reseni 'b' je proste vsech problemu reseni 'a'. Navic jednodussi, trvacnejsi a tudiz ekologictejsi. Nu ale pac potrebujem z toho vytriskat co nejvic, euro ovcan dostane na vyber: budto blbost 'a' nebo blbost 'a'. A hlavne az se to vysype, muze to jit eko na vrakac a nutno eko koupit novy. Pak to tak i s tim nasim vozovym parkem vypada.Muj i20 v jednolitru turbo spatne nejede, ale po meste a okreskach jezdim radeji na i10 v klasickem R4. Zadny podlevy, zadny duneni, co mu dam to bez remcani pobere. No a na odvoz neceho vetsiho pak mam feldu s kouli a vlecku. Tu i20 vladtne protahnu jednou dvakrat do mesice po dalnici, tam to jede a tam to taky patri.
Jeste abych doplnil Tou blbosti se rozumi pouziti uvedeneho reseni 'a' v kategorii malych prcku.
poznám, nejsem.
A proc ne? Treba, ze to bude mit trochu lepsi dynamiku?
Taková auta kupuji na jízdu do práce a cestou domů nakoupím. K čemu by mi byl tempomat, infoteiment a podobné elektrofičury? Stačí obyčejné autoradio, centrál a manuální klima. Na dovolenou a výlety používám auto vyšší střední třídy a samozřejmě diesel.
Tak pokud máte na auto vyšší střední třídy co není silná ojetina, tak opravdu nepotřebujete a nebude jezdit prckem do práce.
Náklady?
Ty krásno, to jsou názory...
Tak jest !
proč by to někdo kupoval? k účelu, k jakému jsou tyto auta vyráběné, stačí ojetina do 100.000 s opravdovým motorem, a bude i důstojné velikosti
Ano někoho nebaví řešit závady, výměny, kontroly a krmit mechaniky který vojebou i vlastní rodinu.
Za kupováním ojetin v řádů statisíců většinou stojí pouze zoufalost navýšit si sociální prestiž.
Prosim tedy o doporuceni vozu velikosti S-Max s cenou do 250t kc.A potrebuji neco, co ma stejne pohodlne a vyhrivane sedacky. O dalsi vybave nebudu mluvit, at je z ceho vybirat.
Smax/galaxy za 250 mají 10 let plus a přes 200kkm ...takže se každý rok mění tu brzdy, vstřikovače, rozvody, GO převodovky. Tak gratulace. Říkejte si dlouho, jak je to o moc lepší než Davia Jogger, kde za pět let jen měníte olej.
Hmmmm ... co takhle s-max?
ajzbon? Vždyť máte režijku.....
???
Chce to pročíst statistiku, ten kdo má forda se vrací vlakem a tam kde ruší objednavatel režijky, prodej fordů klesl na 0
Třeba trvanlivost, klid, záruku? Neřešit každou chvíli servis a každých pár let novou ojetinu?
"Plnohodnotný hatchback na vesnice" to je jaká definice? Máme nějakou segregaci kde kdo může bydlet a čím jezdit?
Tím je myšleno aby s tím vůbec šlo na táhlé rovině předjet traktor nebo kombajn když se třeba pospíchá (do porodnice, nebo do okresního kaufu pro máslo v akci):-D
S kterym autem nejde na tahly rovince predjet traktor nebo kombajn? Nu ja nevim: s Maluchem, Wartburgem, Feldou nebo taky s Ducatem pripadne E500 a furt je to same: zkontrolovat dopredu, pak dozadu, pak vsechno jeste jednou, blinkr a hura. Maslo nemaslo porodnice krakatice saratice porad ten stejnej postup. Co jede pomaleji to znudene predjedu. Proberu se na chvili pouze kdyz ten blb zacne schvalne zrychlovat (klasickej nesvar). S busem nebo kamionem si umysl branit v zapocatem predjizdeni kazdej takovej inteligent rozmysli spise nez kdy jej predjizdi hezka udrzovata felda v navy blue zejo.Zde jsem mel problem jedine jednou s temer petisetkonovym DAFem - kvuli sirce vozovky a nejisty krajnici, byl jsem tehdy hodne velky a hodne tezky :) To predjizdeni si moc dobre pamatuju a ano byl to traktor.
Ta cena je hooodne relativni.Rok 1998, Skoda Felicia Combi 1.3 MPI 50 kW cca 300 000 Kc. Bez ABS, bez airbagu, bez klimatizace, okna na klicku.Kontrolni otazka: Kolik byl tenkrat prumerny plat a kolik je dnes?
Ano, auta zlevňují, ale prachy se roztočí jinde, takže ve výsledku na auto moc nezbyde. Proto je třeba mít s.r.o. :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.