Nové Audi TT: žádná revoluce, spíše evoluce (spy photos)

Nová generace Audi TT je na spadnutí, stará je na světě už dost dlouho na to, aby se okoukala a její prodeje klesaly. A to i přesto, že technika poskočila o kousek dále, v nabídce jsou nyní vylepšené podvozky, nové převodovky a lepší motory. Nová generace bude - s největší pravděpodobností - vycházet z modelu A3, dostane tedy klasický koncernový podvozek nižší střední třídy s rozvorem 2 578 mm, nezávislé zavěšení zadních kol a pohon všech kol quattro s Haldexem druhé generace; samozřejmě pro vybrané modely. Ani motory by nám neměly přinést žádné překvapení, počítáme s 2.0 FSI 110 kW, 2.0TFSI 147 kW a 3.2 V6 FSI 184/188 kW. Nafta není v současné generaci zastoupena, ale kdoví – možná se v příští modelu objeví.

Vzhled novinky není nijak revoluční, skutečně jde pouze o evoluci designu. Nové TT je delší, má větší přední převis, jinak stavěná boční okna, zrcátka posunutá trochu dopředu, odlišnou přední masku – hlavní linie však zůstaly zachovány. Na obrázcích je vidět, že některé detaily jsou umně maskované.

Ceny současné generace TT začínají těsně pod milionem korun a těžko lze předpokládat, že vůz, který má konkurovat BMW Z4, bude v nové generaci levnější.


Foto © Automedia

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků