Nové Audi TT: žádná revoluce, spíše evoluce (spy photos)

Nová generace Audi TT je na spadnutí, stará je na světě už dost dlouho na to, aby se okoukala a její prodeje klesaly. A to i přesto, že technika poskočila o kousek dále, v nabídce jsou nyní vylepšené podvozky, nové převodovky a lepší motory. Nová generace bude - s největší pravděpodobností - vycházet z modelu A3, dostane tedy klasický koncernový podvozek nižší střední třídy s rozvorem 2 578 mm, nezávislé zavěšení zadních kol a pohon všech kol quattro s Haldexem druhé generace; samozřejmě pro vybrané modely. Ani motory by nám neměly přinést žádné překvapení, počítáme s 2.0 FSI 110 kW, 2.0TFSI 147 kW a 3.2 V6 FSI 184/188 kW. Nafta není v současné generaci zastoupena, ale kdoví – možná se v příští modelu objeví.

Vzhled novinky není nijak revoluční, skutečně jde pouze o evoluci designu. Nové TT je delší, má větší přední převis, jinak stavěná boční okna, zrcátka posunutá trochu dopředu, odlišnou přední masku – hlavní linie však zůstaly zachovány. Na obrázcích je vidět, že některé detaily jsou umně maskované.

Ceny současné generace TT začínají těsně pod milionem korun a těžko lze předpokládat, že vůz, který má konkurovat BMW Z4, bude v nové generaci levnější.


Foto © Automedia

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků