Nové Audi TT: žádná revoluce, spíše evoluce (spy photos)

Nová generace Audi TT je na spadnutí, stará je na světě už dost dlouho na to, aby se okoukala a její prodeje klesaly. A to i přesto, že technika poskočila o kousek dále, v nabídce jsou nyní vylepšené podvozky, nové převodovky a lepší motory. Nová generace bude - s největší pravděpodobností - vycházet z modelu A3, dostane tedy klasický koncernový podvozek nižší střední třídy s rozvorem 2 578 mm, nezávislé zavěšení zadních kol a pohon všech kol quattro s Haldexem druhé generace; samozřejmě pro vybrané modely. Ani motory by nám neměly přinést žádné překvapení, počítáme s 2.0 FSI 110 kW, 2.0TFSI 147 kW a 3.2 V6 FSI 184/188 kW. Nafta není v současné generaci zastoupena, ale kdoví – možná se v příští modelu objeví.

Vzhled novinky není nijak revoluční, skutečně jde pouze o evoluci designu. Nové TT je delší, má větší přední převis, jinak stavěná boční okna, zrcátka posunutá trochu dopředu, odlišnou přední masku – hlavní linie však zůstaly zachovány. Na obrázcích je vidět, že některé detaily jsou umně maskované.

Ceny současné generace TT začínají těsně pod milionem korun a těžko lze předpokládat, že vůz, který má konkurovat BMW Z4, bude v nové generaci levnější.


Foto © Automedia

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků