Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

4 komentáře

Karel
25. dubna • 10:18

Dynamika jako stará R8, to je slušné na auto za pár šupů.

Sir CHerokee
25. dubna • 11:18

No nevím, jestli s cenovkou přes 2 mega je to "za pár šupů". A pořád je to jen foukaný 5 válec s designově pro holku nebo gaye (tomu odpovídá i automat a pohon 4x4). Na druhé straně větší motor než Cayman :-| , kterému ještě aspoň zůstala volba manuálu a pohon zadních kol.

sokar
25. dubna • 21:14

Parametry jsou dobrý motor se mi taky líbí, ale cena už ne. S příplatkama jsme někde u 2,2M a to je rybníček mustangu shelby 350, camara ZL1 , Corvette C7, dodge challenger a prostě mnohem lepších aut.
Kdyby stálo tak 1,3 tak i tak bych radši bral mustanga 5.0, protože design, servisní náklady a hlavně jízdní projev je prostě jinde. S mým zetkem jsem si myslel jaký mám dělo jenže poslední dobou jsou v kurzu rychlý hothatche s turbenýma dvoulitrama. No tak mě sem tam někdo na semaforech dá. Naposledy A45 AMG , jenže jízdní projev, charakter auta, možnost slyšet ten objem je k nezaplacení. No a V8 je prostě TOP. S tím nelze srovnávat žádný honěný čtyřválce či pětiválce.

Sir CHerokee
26. dubna • 7:34

S tím se nedá než souhlasit. Kdo vyzkouší, pochopí. Jiní sledují kolonky 0 - 100 a to je podle nich rozhodující parametr pro hodnocení vozu. A pak jdou a vylepí si v pokoji plakátek. :-P

Doporučujeme

Články odjinud