Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Audi oficiálně představilo na autosalonu v Pekingu novou generaci modelu TT RS. Zájemci se mohou těšit na motor o výkonu 294 kW (400 k), samozřejmě na pohon všech kol a na akceleraci, která není příliš vzdálená tomu, co předvádí desetiválcová R8.

Nové Audi TT RS prozrazeno bez maskování

Nové Audi TT RS prozrazeno bez maskování

Audi TT RS dostalo pod kapotu přepracované provedení pětiválcového motoru o objemu 2,5 litru. Tato jednotka je lehčí, protože používá celohliníkový blok (-10 kg) a především nabízí dost zajímavé základní parametry. Nejvyšší výkon dosahuje na 294 kW (400 k), točivý moment vrcholí hodnotou 480 Nm. Standardem je sedmistupňová dvouspojková převodovka a pohon všech kol pracující s mezinápravovou spojkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi TT RS se představilo jako kupé a roadster. S pětiválcem o výkonu 400 koní, sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol půjde o velmi rychlý stroj

Nové Audi TT RS bude velmi rychlé. Provedení kupé zvládne vystartovat z nuly na 100 km/h už za 3,7 s, otevřená verze, která je trochu těžší, potřebuje podle oficiálních údajů 3,9 s. Podle spekulací by se dokonce časem měla objevit také ještě rychlejší verze Plus.

TT RS dostalo rovněž snížený podvozek a může mít případně adaptivní tlumiče s technologií Magnetic Ride. Základní verze stojí na devatenáctipalcových kolech a používá brzdy o velikosti 370 mm. Alternativou jsou kola o palec větší a karbon-keramické kotouče.

Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Co se designu týká, ten nejlépe ukáže fotogalerie čítající více než padesát obrázků. Nové TT RS dostalo agresivnější přední nárazník, výraznější prahy, zadní spoiler, velké koncovky výfuku a samozřejmě se na karoserii objevují písmenka RS.

V Evropě se tato novinka začne prodávat na podzim. Základní cena za kupé bude 66 400 eur, roadster vyjde na 69 200 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 866 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2011
Stav: 128 661 km
Cena: 660 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 99 405 km
Cena: 630 000 Kč
Audi A4 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 161 872 km
Cena: 274 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků