To je sice pravda, ale nárůst ceny je doprovázen vyšší výbavou, za kterou se dřív připlácelo. Paradoxně teď vyjde verze 55 quattro při dovybavení na úroveň SQ8 dokonce o 150 000kč dráž, než třímotorová verze, takže limitující nebude cena, ale vyšší spotřeba a tedy kratší dojezd.
Bohužel, opět se tu projevuje nesmyslná a stupidní obchodní politika Audi s restrikcemi sedadel, barev čalounění a kombinací výbav. Takže zatímco ve fosilních SQ7/SQ8 můžete mít sportovní sedadla S v provedení s odvětráním a masáží, u Q8/SQ8 e-tron to nelze a konfigurátor vám místo nich nacpe komfortní sedadla. Ne že by byla špatná, ale nejde na ně dát jinou než fádní barvu kůže. Totéž platí o dřevu na palubce.
BMW tyhle veletoče nedělá, tam můžete kombinovat jak chcete.