Tak proti předfaceliftovému E-tronu S je to dost výrazné a technicky těžko zdůvodnitelné zdražení. Chápu, že srovnali cenu s BMW, ale je to u obou cena jen na papíře. Slevy budou značné, od 20% výš. U obou.
To je sice pravda, ale nárůst ceny je doprovázen vyšší výbavou, za kterou se dřív připlácelo. Paradoxně teď vyjde verze 55 quattro při dovybavení na úroveň SQ8 dokonce o 150 000kč dráž, než třímotorová verze, takže limitující nebude cena, ale vyšší spotřeba a tedy kratší dojezd.Bohužel, opět se tu projevuje nesmyslná a stupidní obchodní politika Audi s restrikcemi sedadel, barev čalounění a kombinací výbav. Takže zatímco ve fosilních SQ7/SQ8 můžete mít sportovní sedadla S v provedení s odvětráním a masáží, u Q8/SQ8 e-tron to nelze a konfigurátor vám místo nich nacpe komfortní sedadla. Ne že by byla špatná, ale nejde na ně dát jinou než fádní barvu kůže. Totéž platí o dřevu na palubce.BMW tyhle veletoče nedělá, tam můžete kombinovat jak chcete.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.