Nové Audi SQ5 dostane elektrický kompresor a výkon 370 koní

Nové Audi SQ5 dostane elektrický kompresor a výkon 370 koní

Před časem představené Audi SQ7 je prvním modelem, který přinesl do sériové výroby elektrický kompresor. Už dlouho dopředu bylo jasné, že tato technická novinka nebude výsadou pouze tohoto SUV, takže není překvapením, že podle nejnovějších informací se stejná věc nastěhuje pod kapotu dalšího automobilu. Konkrétně půjde o Audi SQ5. 

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

S informacemi přišel britský Autocar, kterému je potvrdil šéf vývoje motorů Audi Oliver Hoffman. Podle něj může mít naftový šestiválec v SQ5 klidně 291 kW (396 k), ale kvůli zachování ovladatelnosti nakonec takto vysoký výkon Audi zatím nenabídne. Dost možná kromě jiného také proto, aby zůstal prostor pro verzi SQ5 Plus

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Nové Audi SQ5 vybavené elektrickým kompresorem nakonec nabídne 272 kW (370 k) a samozřejmě také výrazně lepší odezvu na plyn. Jenom připomeneme, že minulý rok ve Frankfurtu představené Audi SQ5 Plus nabízí ze svého dvakrát přeplňovaného šestiválce 250 kW (340 k) a 700 Nm. 

Kromě elektrického kompresoru kombinovaného s naftovým šestiválcem by měla připravovaná novinka dostat také aktivní stabilizátory. Podle dostupných informací dorazí nové Audi SQ5 příští rok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků