Nové Audi S8 oficiálně: Mild-hybridní V8 kombinuje s chytrým podvozkem

22 komentářů

Art Vandelay
2. července • 18:43

Takze uz ani S8 nema to hrozne DSG. Zeby uz aj VW group dostaval rozum?

Lojza
2. července • 21:17

DSG, kup si Teslu s DSG:-P

.
2. července • 18:58

Blábolíš, S8 nikdy neměla DSG.

Art Vandelay
3. července • 7:55

Da sa to povedat aj slusnejsie, asi mas ale pravdu, v jednej z debat tu spominal niekto ze S8 ma DSG a myslim ze dal aj odkaz na stranku. Teraz som nic take nenasiel.

/*
2. července • 12:15

V12 to je ten motor..

Danny
2. července • 12:58

To je otázka názoru ... kroutak 800 ... pecka

Luise
2. července • 13:23

To je pravda no, ale ten S 63 AMG má krouťák 900 N.m a S 65 AMG má 1000 N.m.. Podvozek je opět jen to, co už mercedes delší dobu nabízí. Nevidím nic, v čem bych si měl vybrat zrovna S8. Celkově mi přijde, že AUDI nějak hodně zaspalo dobu co se týče motorů. Nabízet nejsilnější benzín 340 koní? jediný 6 válec benzín? a nejsilnější nafta 286? teď přidali "S6", která má 350. Když se podívám ke konkurenci tak, jak BMW - odstupňovaný 540i 6 válec, 550I 8. válec, 530d, 540d, 550d, rovněž mercedes 350d, 400d, 450, 43 amg,53 amg, 63 amg.....

Danny
3. července • 11:03

To je sice pravda, ale v reálu je to jedno ... MB skočil na cirkusáckou image a čínskou klientelu, jejich vozy nejsou špatné, ale jízdně naprosto bídné, jediný opravdu schopný MB na řízení je MB Céčko 63 AMG, to je kladivo s neskutečnými reakcemi, zbytek až na krásný GT-AMG jsou řidičsky ospalé a i zpracování ve spodní části palubní desky je doslova vágní ... vše povrzává a křupe. Audi je jiné ... působí hodnotně v samotném zárodku a vůz budete vlastnit dlouho, protože vám konkurence přijde prostě zastaralá. BMW má stále nejlepší motory a převodovky, ale designem je to od deseti k pěti, stárně nejrychleji ... bohužel.

Luise
3. července • 17:28

To je samozřejmě velmi subjektivní. Někdo zase může říct, že jsou vozy Audi designově nudné a v interiéru jsou sice kvalitně zpracovány, ale nepůsobí luxusně, protože jsou zkrátka až příliš obyčejné.
Na druhé straně otázka motorů, jak ji popisuji nahoře, je neoddiskutovatelná. Audi prostě hrubě nestíhá konkurenci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
3. července • 18:14

Ty jsi srandovní, Audi má benzínové V10, W12, V8, naftovou V8 a zanedlouho vyjede hybridní V8 a nestíhá konkurenci. V čem proboha?

Luise
3. července • 20:12

Ostatní to pochopili. Který z těchto motoru je dostupný v “normálních” vozech pro běžnou populaci? O těch tu je řeč, pokud chci tradiční vyšší střední (A6,A7) Audi mi už roky nabízí jen V6 diesel kolem 280 koni a 340 Benzin, take it or leave it. Ze nabízí i v10 v supersportech je drtivé většině kupců uplne jedno... myslím, ze prodeje mluví jednoznačně. Ono se i té A8 prodá něco mezi 1/2 a 1/3 S třídy

.
4. července • 9:06

Nesmysly, A6/A7 zavedlo omezení benzínu až nyní, kdy S6 je jenom v naftě, ovšem týká se to jenom Evropy, na ostatních kontinentech jsou benzínové verze k dispozici. Navíc se stačí podívat na prodeje, v Evropě se benzín tak jako tak neprodává bez ohledu jestli je nebo není v nabídce. Mimochodem největší podíl naftových motorů na prodejích v EU má Volvo a BMW, Audi i Mercedes prodává dieselů také hodně ale podíl benzínů mají větší než BMW.
https://www.statista.com/statistics/425324/eu-car-... ...
A k celkovým prodejům, ano Audi je třetí za Mercedesem a BMW, ovšem odstupy nejsou nijak dramatické. Takže z historického pohledu jasná prohra Mercedesu, kdysi dominantní značka, které BMW po příchodu na trh ukradlo skoro polovinu prodejů a následně oběma těmto značkám Audi ukradlo skoro třetinu trhu.

Luise
4. července • 11:54

Krásný překrucování faktů, hotova hodina demagogie. Řekl jsem, ze Audi A8, o které je článek, se prodá někde mezi 1/3 a 1/2 S třídy. Nerozumím vůbec argumentům USA a China. Mluvím čistě o Evropě a zde v prvním kvartálu roku 2019 Audi A8 polovina prodejů s třídy ( 3.269 vs 1620) a za kompletní rok 2018 jen 1/3 (14.373 vs 5.791). Pokud se pak chceme bavit o USA, tak za druhy kvartál roiu 2018 zde S třída 8.425 a 1.misto, zatímco A8 až 8.misto a pouhých 576 prodaných vozů. Nerozumím ani argumentů Německem. Mercedes 2 místo. 319 tisíc prodaných vozů, BMW 3. Místo - 265 tisíc, 4.audi 255 tisíc. Na další vymyšlené nesmysly už neodpovidam, díky

Danny
3. července • 23:12

Tak v Německu jasně dominuje Audi a konkurence MB a BMW je tvrdě za ní, Čína a USA však hovoří jasně ... vkus zákaznáíků je jiný. Design interiéru Audi je velmi luxusní a ctí školu Bauhaus, proto je design Audi nejprogresivnější z celé velké trojky, BMW je designově skutečně nejošklivější a jeho nesourodý design se projeví v čase, uvidíte sám .... poslední veliký vyzionář u BMW byl Bangle, který dělal opravdu osobitý a nadčasový design, Hoydonk je břídil ... ty vozy jsou hrubě nedotažené. Co se však nepovedlo v designu zachránili motoráři, kteří jsou stále lepší než u Audi a MB, přesto rozdíl pocítí jen opravdový znalec. Komfortem a univerzálností Audi drtí zbytek a dobu .... určitě nezaspala ... uvidíte během tří let prození pozic. :)

ňák
2. července • 13:10

pán asi hodně rád nafťáky anebo už je elektrickej? hlavně ať to táhne vocpodu

Dotaz
2. července • 15:48

Proč by jsi měl v luxusní limuzíně čekat na otáčky motoru?

Danny
2. července • 11:13

Nový dominátor luxusní třídy přijíždí aneb velká německá trojka má opět nového krále. Je jím S8, nádherný kus auta ... u Audi je naprosto fantastické jak dlouho je její design stále aktuální. Paráda.

..
2. července • 19:12

Počkal bych na S8 plus, tam bude teprve ten správný výkon 680 hp.

jano
2. července • 16:33

A este dať doňho mechy z dvoch áut ,kvôli rozlišnej výške na pravej a ľavej strane ako u A4 dokonalosť sama hanba. /pružiny/

ňák
2. července • 13:08

zvenku, zevnitř to "čistotou" interiéru bez tlačítek přehnali ...

ZF
2. července • 15:34

Před lety bylo zlo mít hodně tlačítek. Dnes na to se slzou v oku plno lidí vzpomíná. Ach jaká to ironie. :-D

//
2. července • 14:47

jj, to raději Panameru Turbo..

Doporučujeme

Články odjinud