Nové Audi S8 oficiálně: Mild-hybridní V8 kombinuje s chytrým podvozkem

Danny  |  02. 07. 2019 11:13

Nový dominátor luxusní třídy přijíždí aneb velká německá trojka má opět nového krále. Je jím S8, nádherný kus auta ... u Audi je naprosto fantastické jak dlouho je její design stále aktuální. Paráda.

Odpovědět  |   | 
ňák  |  02. 07. 2019 13:08

zvenku, zevnitř to "čistotou" interiéru bez tlačítek přehnali ...

Odpovědět  |   | 
//  |  02. 07. 2019 14:47

jj, to raději Panameru Turbo..

Odpovědět  |   | 
ZF  |  02. 07. 2019 15:34

Před lety bylo zlo mít hodně tlačítek. Dnes na to se slzou v oku plno lidí vzpomíná. Ach jaká to ironie.

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 07. 2019 16:33

A este dať doňho mechy z dvoch áut ,kvôli rozlišnej výške na pravej a ľavej strane ako u A4 dokonalosť sama hanba. /pružiny/

Odpovědět  |   | 
..  |  02. 07. 2019 19:12

Počkal bych na S8 plus, tam bude teprve ten správný výkon 680 hp.

Odpovědět  |   | 
/*  |  02. 07. 2019 12:15

V12 to je ten motor..

Odpovědět  |   | 
Danny  |  02. 07. 2019 12:58

To je otázka názoru ... kroutak 800 ... pecka

Odpovědět  |   | 
ňák  |  02. 07. 2019 13:10

pán asi hodně rád nafťáky anebo už je elektrickej? hlavně ať to táhne vocpodu

Odpovědět  |   | 
Dotaz  |  02. 07. 2019 15:48

Proč by jsi měl v luxusní limuzíně čekat na otáčky motoru?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  02. 07. 2019 13:23

To je pravda no, ale ten S 63 AMG má krouťák 900 N.m a S 65 AMG má 1000 N.m.. Podvozek je opět jen to, co už mercedes delší dobu nabízí. Nevidím nic, v čem bych si měl vybrat zrovna S8. Celkově mi přijde, že AUDI nějak hodně zaspalo dobu co se týče motorů. Nabízet nejsilnější benzín 340 koní? jediný 6 válec benzín? a nejsilnější nafta 286? teď přidali "S6", která má 350. Když se podívám ke konkurenci tak, jak BMW - odstupňovaný 540i 6 válec, 550I 8. válec, 530d, 540d, 550d, rovněž mercedes 350d, 400d, 450, 43 amg,53 amg, 63 amg.....

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 07. 2019 11:03

To je sice pravda, ale v reálu je to jedno ... MB skočil na cirkusáckou image a čínskou klientelu, jejich vozy nejsou špatné, ale jízdně naprosto bídné, jediný opravdu schopný MB na řízení je MB Céčko 63 AMG, to je kladivo s neskutečnými reakcemi, zbytek až na krásný GT-AMG jsou řidičsky ospalé a i zpracování ve spodní části palubní desky je doslova vágní ... vše povrzává a křupe. Audi je jiné ... působí hodnotně v samotném zárodku a vůz budete vlastnit dlouho, protože vám konkurence přijde prostě zastaralá. BMW má stále nejlepší motory a převodovky, ale designem je to od deseti k pěti, stárně nejrychleji ... bohužel.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  03. 07. 2019 17:28

To je samozřejmě velmi subjektivní. Někdo zase může říct, že jsou vozy Audi designově nudné a v interiéru jsou sice kvalitně zpracovány, ale nepůsobí luxusně, protože jsou zkrátka až příliš obyčejné.
Na druhé straně otázka motorů, jak ji popisuji nahoře, je neoddiskutovatelná. Audi prostě hrubě nestíhá konkurenci.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2019 18:14

Ty jsi srandovní, Audi má benzínové V10, W12, V8, naftovou V8 a zanedlouho vyjede hybridní V8 a nestíhá konkurenci. V čem proboha?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  03. 07. 2019 20:12

Ostatní to pochopili. Který z těchto motoru je dostupný v “normálních” vozech pro běžnou populaci? O těch tu je řeč, pokud chci tradiční vyšší střední (A6,A7) Audi mi už roky nabízí jen V6 diesel kolem 280 koni a 340 Benzin, take it or leave it. Ze nabízí i v10 v supersportech je drtivé většině kupců uplne jedno... myslím, ze prodeje mluví jednoznačně. Ono se i té A8 prodá něco mezi 1/2 a 1/3 S třídy

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 07. 2019 23:12

Tak v Německu jasně dominuje Audi a konkurence MB a BMW je tvrdě za ní, Čína a USA však hovoří jasně ... vkus zákaznáíků je jiný. Design interiéru Audi je velmi luxusní a ctí školu Bauhaus, proto je design Audi nejprogresivnější z celé velké trojky, BMW je designově skutečně nejošklivější a jeho nesourodý design se projeví v čase, uvidíte sám .... poslední veliký vyzionář u BMW byl Bangle, který dělal opravdu osobitý a nadčasový design, Hoydonk je břídil ... ty vozy jsou hrubě nedotažené. Co se však nepovedlo v designu zachránili motoráři, kteří jsou stále lepší než u Audi a MB, přesto rozdíl pocítí jen opravdový znalec. Komfortem a univerzálností Audi drtí zbytek a dobu .... určitě nezaspala ... uvidíte během tří let prození pozic. :)

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 07. 2019 09:06

Nesmysly, A6/A7 zavedlo omezení benzínu až nyní, kdy S6 je jenom v naftě, ovšem týká se to jenom Evropy, na ostatních kontinentech jsou benzínové verze k dispozici. Navíc se stačí podívat na prodeje, v Evropě se benzín tak jako tak neprodává bez ohledu jestli je nebo není v nabídce. Mimochodem největší podíl naftových motorů na prodejích v EU má Volvo a BMW, Audi i Mercedes prodává dieselů také hodně ale podíl benzínů mají větší než BMW.
https://www.statista.com/statistics/425324/eu-car-... ...
A k celkovým prodejům, ano Audi je třetí za Mercedesem a BMW, ovšem odstupy nejsou nijak dramatické. Takže z historického pohledu jasná prohra Mercedesu, kdysi dominantní značka, které BMW po příchodu na trh ukradlo skoro polovinu prodejů a následně oběma těmto značkám Audi ukradlo skoro třetinu trhu.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  04. 07. 2019 11:54

Krásný překrucování faktů, hotova hodina demagogie. Řekl jsem, ze Audi A8, o které je článek, se prodá někde mezi 1/3 a 1/2 S třídy. Nerozumím vůbec argumentům USA a China. Mluvím čistě o Evropě a zde v prvním kvartálu roku 2019 Audi A8 polovina prodejů s třídy ( 3.269 vs 1620) a za kompletní rok 2018 jen 1/3 (14.373 vs 5.791). Pokud se pak chceme bavit o USA, tak za druhy kvartál roiu 2018 zde S třída 8.425 a 1.misto, zatímco A8 až 8.misto a pouhých 576 prodaných vozů. Nerozumím ani argumentů Německem. Mercedes 2 místo. 319 tisíc prodaných vozů, BMW 3. Místo - 265 tisíc, 4.audi 255 tisíc. Na další vymyšlené nesmysly už neodpovidam, díky

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 18:43

Takze uz ani S8 nema to hrozne DSG. Zeby uz aj VW group dostaval rozum?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 07. 2019 18:58

Blábolíš, S8 nikdy neměla DSG.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 07. 2019 07:55

Da sa to povedat aj slusnejsie, asi mas ale pravdu, v jednej z debat tu spominal niekto ze S8 ma DSG a myslim ze dal aj odkaz na stranku. Teraz som nic take nenasiel.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  02. 07. 2019 21:17

DSG, kup si Teslu s DSG

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A