Nové Audi S8 oficiálně: Mild-hybridní V8 kombinuje s chytrým podvozkem

Danny  |  02. 07. 2019 11:13

Nový dominátor luxusní třídy přijíždí aneb velká německá trojka má opět nového krále. Je jím S8, nádherný kus auta ... u Audi je naprosto fantastické jak dlouho je její design stále aktuální. Paráda.

Odpovědět  |   | 
ňák  |  02. 07. 2019 13:08

zvenku, zevnitř to "čistotou" interiéru bez tlačítek přehnali ...

Odpovědět  |   | 
//  |  02. 07. 2019 14:47

jj, to raději Panameru Turbo..

Odpovědět  |   | 
ZF  |  02. 07. 2019 15:34

Před lety bylo zlo mít hodně tlačítek. Dnes na to se slzou v oku plno lidí vzpomíná. Ach jaká to ironie.

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 07. 2019 16:33

A este dať doňho mechy z dvoch áut ,kvôli rozlišnej výške na pravej a ľavej strane ako u A4 dokonalosť sama hanba. /pružiny/

Odpovědět  |   | 
..  |  02. 07. 2019 19:12

Počkal bych na S8 plus, tam bude teprve ten správný výkon 680 hp.

Odpovědět  |   | 
/*  |  02. 07. 2019 12:15

V12 to je ten motor..

Odpovědět  |   | 
Danny  |  02. 07. 2019 12:58

To je otázka názoru ... kroutak 800 ... pecka

Odpovědět  |   | 
ňák  |  02. 07. 2019 13:10

pán asi hodně rád nafťáky anebo už je elektrickej? hlavně ať to táhne vocpodu

Odpovědět  |   | 
Dotaz  |  02. 07. 2019 15:48

Proč by jsi měl v luxusní limuzíně čekat na otáčky motoru?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  02. 07. 2019 13:23

To je pravda no, ale ten S 63 AMG má krouťák 900 N.m a S 65 AMG má 1000 N.m.. Podvozek je opět jen to, co už mercedes delší dobu nabízí. Nevidím nic, v čem bych si měl vybrat zrovna S8. Celkově mi přijde, že AUDI nějak hodně zaspalo dobu co se týče motorů. Nabízet nejsilnější benzín 340 koní? jediný 6 válec benzín? a nejsilnější nafta 286? teď přidali "S6", která má 350. Když se podívám ke konkurenci tak, jak BMW - odstupňovaný 540i 6 válec, 550I 8. válec, 530d, 540d, 550d, rovněž mercedes 350d, 400d, 450, 43 amg,53 amg, 63 amg.....

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 07. 2019 11:03

To je sice pravda, ale v reálu je to jedno ... MB skočil na cirkusáckou image a čínskou klientelu, jejich vozy nejsou špatné, ale jízdně naprosto bídné, jediný opravdu schopný MB na řízení je MB Céčko 63 AMG, to je kladivo s neskutečnými reakcemi, zbytek až na krásný GT-AMG jsou řidičsky ospalé a i zpracování ve spodní části palubní desky je doslova vágní ... vše povrzává a křupe. Audi je jiné ... působí hodnotně v samotném zárodku a vůz budete vlastnit dlouho, protože vám konkurence přijde prostě zastaralá. BMW má stále nejlepší motory a převodovky, ale designem je to od deseti k pěti, stárně nejrychleji ... bohužel.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  03. 07. 2019 17:28

To je samozřejmě velmi subjektivní. Někdo zase může říct, že jsou vozy Audi designově nudné a v interiéru jsou sice kvalitně zpracovány, ale nepůsobí luxusně, protože jsou zkrátka až příliš obyčejné.
Na druhé straně otázka motorů, jak ji popisuji nahoře, je neoddiskutovatelná. Audi prostě hrubě nestíhá konkurenci.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2019 18:14

Ty jsi srandovní, Audi má benzínové V10, W12, V8, naftovou V8 a zanedlouho vyjede hybridní V8 a nestíhá konkurenci. V čem proboha?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  03. 07. 2019 20:12

Ostatní to pochopili. Který z těchto motoru je dostupný v “normálních” vozech pro běžnou populaci? O těch tu je řeč, pokud chci tradiční vyšší střední (A6,A7) Audi mi už roky nabízí jen V6 diesel kolem 280 koni a 340 Benzin, take it or leave it. Ze nabízí i v10 v supersportech je drtivé většině kupců uplne jedno... myslím, ze prodeje mluví jednoznačně. Ono se i té A8 prodá něco mezi 1/2 a 1/3 S třídy

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 07. 2019 23:12

Tak v Německu jasně dominuje Audi a konkurence MB a BMW je tvrdě za ní, Čína a USA však hovoří jasně ... vkus zákaznáíků je jiný. Design interiéru Audi je velmi luxusní a ctí školu Bauhaus, proto je design Audi nejprogresivnější z celé velké trojky, BMW je designově skutečně nejošklivější a jeho nesourodý design se projeví v čase, uvidíte sám .... poslední veliký vyzionář u BMW byl Bangle, který dělal opravdu osobitý a nadčasový design, Hoydonk je břídil ... ty vozy jsou hrubě nedotažené. Co se však nepovedlo v designu zachránili motoráři, kteří jsou stále lepší než u Audi a MB, přesto rozdíl pocítí jen opravdový znalec. Komfortem a univerzálností Audi drtí zbytek a dobu .... určitě nezaspala ... uvidíte během tří let prození pozic. :)

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 07. 2019 09:06

Nesmysly, A6/A7 zavedlo omezení benzínu až nyní, kdy S6 je jenom v naftě, ovšem týká se to jenom Evropy, na ostatních kontinentech jsou benzínové verze k dispozici. Navíc se stačí podívat na prodeje, v Evropě se benzín tak jako tak neprodává bez ohledu jestli je nebo není v nabídce. Mimochodem největší podíl naftových motorů na prodejích v EU má Volvo a BMW, Audi i Mercedes prodává dieselů také hodně ale podíl benzínů mají větší než BMW.
https://www.statista.com/statistics/425324/eu-car-... ...
A k celkovým prodejům, ano Audi je třetí za Mercedesem a BMW, ovšem odstupy nejsou nijak dramatické. Takže z historického pohledu jasná prohra Mercedesu, kdysi dominantní značka, které BMW po příchodu na trh ukradlo skoro polovinu prodejů a následně oběma těmto značkám Audi ukradlo skoro třetinu trhu.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  04. 07. 2019 11:54

Krásný překrucování faktů, hotova hodina demagogie. Řekl jsem, ze Audi A8, o které je článek, se prodá někde mezi 1/3 a 1/2 S třídy. Nerozumím vůbec argumentům USA a China. Mluvím čistě o Evropě a zde v prvním kvartálu roku 2019 Audi A8 polovina prodejů s třídy ( 3.269 vs 1620) a za kompletní rok 2018 jen 1/3 (14.373 vs 5.791). Pokud se pak chceme bavit o USA, tak za druhy kvartál roiu 2018 zde S třída 8.425 a 1.misto, zatímco A8 až 8.misto a pouhých 576 prodaných vozů. Nerozumím ani argumentů Německem. Mercedes 2 místo. 319 tisíc prodaných vozů, BMW 3. Místo - 265 tisíc, 4.audi 255 tisíc. Na další vymyšlené nesmysly už neodpovidam, díky

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 18:43

Takze uz ani S8 nema to hrozne DSG. Zeby uz aj VW group dostaval rozum?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 07. 2019 18:58

Blábolíš, S8 nikdy neměla DSG.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 07. 2019 07:55

Da sa to povedat aj slusnejsie, asi mas ale pravdu, v jednej z debat tu spominal niekto ze S8 ma DSG a myslim ze dal aj odkaz na stranku. Teraz som nic take nenasiel.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  02. 07. 2019 21:17

DSG, kup si Teslu s DSG

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 236 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A