Nové Audi S8 oficiálně: Mild-hybridní V8 kombinuje s chytrým podvozkem

Danny  |  02. 07. 2019 11:13

Nový dominátor luxusní třídy přijíždí aneb velká německá trojka má opět nového krále. Je jím S8, nádherný kus auta ... u Audi je naprosto fantastické jak dlouho je její design stále aktuální. Paráda.

Odpovědět  |   | 
ňák  |  02. 07. 2019 13:08

zvenku, zevnitř to "čistotou" interiéru bez tlačítek přehnali ...

Odpovědět  |   | 
//  |  02. 07. 2019 14:47

jj, to raději Panameru Turbo..

Odpovědět  |   | 
ZF  |  02. 07. 2019 15:34

Před lety bylo zlo mít hodně tlačítek. Dnes na to se slzou v oku plno lidí vzpomíná. Ach jaká to ironie.

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 07. 2019 16:33

A este dať doňho mechy z dvoch áut ,kvôli rozlišnej výške na pravej a ľavej strane ako u A4 dokonalosť sama hanba. /pružiny/

Odpovědět  |   | 
..  |  02. 07. 2019 19:12

Počkal bych na S8 plus, tam bude teprve ten správný výkon 680 hp.

Odpovědět  |   | 
/*  |  02. 07. 2019 12:15

V12 to je ten motor..

Odpovědět  |   | 
Danny  |  02. 07. 2019 12:58

To je otázka názoru ... kroutak 800 ... pecka

Odpovědět  |   | 
ňák  |  02. 07. 2019 13:10

pán asi hodně rád nafťáky anebo už je elektrickej? hlavně ať to táhne vocpodu

Odpovědět  |   | 
Dotaz  |  02. 07. 2019 15:48

Proč by jsi měl v luxusní limuzíně čekat na otáčky motoru?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  02. 07. 2019 13:23

To je pravda no, ale ten S 63 AMG má krouťák 900 N.m a S 65 AMG má 1000 N.m.. Podvozek je opět jen to, co už mercedes delší dobu nabízí. Nevidím nic, v čem bych si měl vybrat zrovna S8. Celkově mi přijde, že AUDI nějak hodně zaspalo dobu co se týče motorů. Nabízet nejsilnější benzín 340 koní? jediný 6 válec benzín? a nejsilnější nafta 286? teď přidali "S6", která má 350. Když se podívám ke konkurenci tak, jak BMW - odstupňovaný 540i 6 válec, 550I 8. válec, 530d, 540d, 550d, rovněž mercedes 350d, 400d, 450, 43 amg,53 amg, 63 amg.....

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 07. 2019 11:03

To je sice pravda, ale v reálu je to jedno ... MB skočil na cirkusáckou image a čínskou klientelu, jejich vozy nejsou špatné, ale jízdně naprosto bídné, jediný opravdu schopný MB na řízení je MB Céčko 63 AMG, to je kladivo s neskutečnými reakcemi, zbytek až na krásný GT-AMG jsou řidičsky ospalé a i zpracování ve spodní části palubní desky je doslova vágní ... vše povrzává a křupe. Audi je jiné ... působí hodnotně v samotném zárodku a vůz budete vlastnit dlouho, protože vám konkurence přijde prostě zastaralá. BMW má stále nejlepší motory a převodovky, ale designem je to od deseti k pěti, stárně nejrychleji ... bohužel.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  03. 07. 2019 17:28

To je samozřejmě velmi subjektivní. Někdo zase může říct, že jsou vozy Audi designově nudné a v interiéru jsou sice kvalitně zpracovány, ale nepůsobí luxusně, protože jsou zkrátka až příliš obyčejné.
Na druhé straně otázka motorů, jak ji popisuji nahoře, je neoddiskutovatelná. Audi prostě hrubě nestíhá konkurenci.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2019 18:14

Ty jsi srandovní, Audi má benzínové V10, W12, V8, naftovou V8 a zanedlouho vyjede hybridní V8 a nestíhá konkurenci. V čem proboha?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  03. 07. 2019 20:12

Ostatní to pochopili. Který z těchto motoru je dostupný v “normálních” vozech pro běžnou populaci? O těch tu je řeč, pokud chci tradiční vyšší střední (A6,A7) Audi mi už roky nabízí jen V6 diesel kolem 280 koni a 340 Benzin, take it or leave it. Ze nabízí i v10 v supersportech je drtivé většině kupců uplne jedno... myslím, ze prodeje mluví jednoznačně. Ono se i té A8 prodá něco mezi 1/2 a 1/3 S třídy

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 07. 2019 23:12

Tak v Německu jasně dominuje Audi a konkurence MB a BMW je tvrdě za ní, Čína a USA však hovoří jasně ... vkus zákaznáíků je jiný. Design interiéru Audi je velmi luxusní a ctí školu Bauhaus, proto je design Audi nejprogresivnější z celé velké trojky, BMW je designově skutečně nejošklivější a jeho nesourodý design se projeví v čase, uvidíte sám .... poslední veliký vyzionář u BMW byl Bangle, který dělal opravdu osobitý a nadčasový design, Hoydonk je břídil ... ty vozy jsou hrubě nedotažené. Co se však nepovedlo v designu zachránili motoráři, kteří jsou stále lepší než u Audi a MB, přesto rozdíl pocítí jen opravdový znalec. Komfortem a univerzálností Audi drtí zbytek a dobu .... určitě nezaspala ... uvidíte během tří let prození pozic. :)

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 07. 2019 09:06

Nesmysly, A6/A7 zavedlo omezení benzínu až nyní, kdy S6 je jenom v naftě, ovšem týká se to jenom Evropy, na ostatních kontinentech jsou benzínové verze k dispozici. Navíc se stačí podívat na prodeje, v Evropě se benzín tak jako tak neprodává bez ohledu jestli je nebo není v nabídce. Mimochodem největší podíl naftových motorů na prodejích v EU má Volvo a BMW, Audi i Mercedes prodává dieselů také hodně ale podíl benzínů mají větší než BMW.
https://www.statista.com/statistics/425324/eu-car-... ...
A k celkovým prodejům, ano Audi je třetí za Mercedesem a BMW, ovšem odstupy nejsou nijak dramatické. Takže z historického pohledu jasná prohra Mercedesu, kdysi dominantní značka, které BMW po příchodu na trh ukradlo skoro polovinu prodejů a následně oběma těmto značkám Audi ukradlo skoro třetinu trhu.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  04. 07. 2019 11:54

Krásný překrucování faktů, hotova hodina demagogie. Řekl jsem, ze Audi A8, o které je článek, se prodá někde mezi 1/3 a 1/2 S třídy. Nerozumím vůbec argumentům USA a China. Mluvím čistě o Evropě a zde v prvním kvartálu roku 2019 Audi A8 polovina prodejů s třídy ( 3.269 vs 1620) a za kompletní rok 2018 jen 1/3 (14.373 vs 5.791). Pokud se pak chceme bavit o USA, tak za druhy kvartál roiu 2018 zde S třída 8.425 a 1.misto, zatímco A8 až 8.misto a pouhých 576 prodaných vozů. Nerozumím ani argumentů Německem. Mercedes 2 místo. 319 tisíc prodaných vozů, BMW 3. Místo - 265 tisíc, 4.audi 255 tisíc. Na další vymyšlené nesmysly už neodpovidam, díky

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 18:43

Takze uz ani S8 nema to hrozne DSG. Zeby uz aj VW group dostaval rozum?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 07. 2019 18:58

Blábolíš, S8 nikdy neměla DSG.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 07. 2019 07:55

Da sa to povedat aj slusnejsie, asi mas ale pravdu, v jednej z debat tu spominal niekto ze S8 ma DSG a myslim ze dal aj odkaz na stranku. Teraz som nic take nenasiel.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  02. 07. 2019 21:17

DSG, kup si Teslu s DSG

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A