Nové Audi S6 zná svou českou cenu

Do konce prázdnin dorazí na český trh nejvýkonnější audina v šestkové řadě, model S6. Už nyní jej ale můžete předobjednávat, sedan pořídite za 2 549 000 Kč. Pod kapotou má vůz desetiválec o výkonu 320 kW/435 k, se kterým dokáže zrychlit na 100 km/h za 5,2 sekundy. Nejvyšší točivý moment 540 Nm je k dispozici v rozmezí 3 000 až 4 000 ot., přičemž již od 2 500 ot. je točivý moment větší než 500 Nm, a to až do 5 500 ot. Motor 5.2 V10 je vybaven systémem přímého vstřikování benzinu do válců FSI, což dovoluje použití vysokého kompresního poměru až 12,5:1.

Přes diferenciál Torsen jsou poháněna všechna kola v poměru 40:60. Na povrchu s proměnnou adhezí dokáže ale mezinápravový diferenciál posílat točivý moment ke kolům s lepší trakcí – v extrémních situacích tak může až 85 % výkonu mířit ke kolům zadní nápravy, nebo naopak až 65 % dopředu. Pohon doplňuje elektronická závěra diferenciálu EDS a ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S6
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků