Nové Audi S6 zná svou českou cenu

Do konce prázdnin dorazí na český trh nejvýkonnější audina v šestkové řadě, model S6. Už nyní jej ale můžete předobjednávat, sedan pořídite za 2 549 000 Kč. Pod kapotou má vůz desetiválec o výkonu 320 kW/435 k, se kterým dokáže zrychlit na 100 km/h za 5,2 sekundy. Nejvyšší točivý moment 540 Nm je k dispozici v rozmezí 3 000 až 4 000 ot., přičemž již od 2 500 ot. je točivý moment větší než 500 Nm, a to až do 5 500 ot. Motor 5.2 V10 je vybaven systémem přímého vstřikování benzinu do válců FSI, což dovoluje použití vysokého kompresního poměru až 12,5:1.

Přes diferenciál Torsen jsou poháněna všechna kola v poměru 40:60. Na povrchu s proměnnou adhezí dokáže ale mezinápravový diferenciál posílat točivý moment ke kolům s lepší trakcí – v extrémních situacích tak může až 85 % výkonu mířit ke kolům zadní nápravy, nebo naopak až 65 % dopředu. Pohon doplňuje elektronická závěra diferenciálu EDS a ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S6
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků