Diesel v Evropě definitivně konci v roce 2024, berme to jako výprodej skladu ... diesel od Audi je skvělý, i když benzin je lepší a jizdne naprosto podmanivý, ale zivte to. Mám 55 TFSI a jízda dokonalost, ale proste to není úplně auto na každodenní ježdění, i když to už není tak uzrane jako v minulosti.
Kulový.Baterií není a nebude dost. Vodik je daleko. Takže nákupní tašky budou samozřejmě na benzín a s minidojezdem i na elektrinu, ale CO2 modlu velké automobilky bez dieselu nemají šanci plnit. U aut na dlouhé přesuny se naopak podíl dieselu výrazně zvedne. Jiná cesta zatím není na obzoru.
Těžko to může být výprodej skladů, když tuto dieselovou V6 s el. kompresorem právě nyní vyvinuli. A v roce 2024 končí jak diesel tak benzín, protože limity CO2 spalovací motory nesplní, takže všechno bude plug-in nebo rovnou elektra. Konkrétně tento diesel je připravený na plugin hybrid.
To víš a teď tu o Karkulce. B-]
Mám starší audi b4 1.9 tdi, a nedivím se, že se vrací k naftě, to auto je bezproblémové, jezdím na něm přes 13let a stále jezdí a jezdí, nehledě nato, že jízdní vlastnosti jsou perfektní a nové auta stále ještě předjedu jak nic. Audi je a bude na vrcholu a kdo ho nemá jen blbě mele, protože závidí.
To je super. Jezdíš 13 let a to co vypouštíš za neskutečné sračky je ti jedno. Typický přístup. Právě chrochtáky z těchto let je ten největší sajrajt a sračka, co kdy na silnice vypustili. Mluvím o sazometech obecně, nicméně Wurstkoncern je v těchto sračkách bezkonkurenčně nejlepší. Opravdu. Věřte mi.:-DB-]
Nevěříme
Tak to si Vaši audýnku hlídejte jak oko v hlavě, protože takové spolehlivá auta již dáááávno nedělají.V rodině máme A4 combi 1,9 tdi r.v. 1999 a to auto je neskutečný držák.Teď ty prémie po 4 až 5.letech jdou cca do kopru, mám na mysli výměny - opravy.Jen se mrkněte na garance - insurance po záruce u pojišťoven, ty vydávají každý rok seznam závad, které mají pojištěno klienti (hlavně Velká Británie a některé další země EU) to jsou relevantní data, kdy pojišťovna stanovuje sazbu rizikovosti. Německé prémie a hlavně Audi na tom jsou velmi špatně.Jízdní vlastnosti Audi (stejně jako VW) jsou perfektní, ale impotentní a nezajímavé nic neříkající, to je obecně známé. Já tedy měl tu čest řídit SQ7 V8 TDI s elektr. kompresorem a řízení jak ochablý kokot po sexu i když přesný a precizní, ale zážitek kromě zvuku NIC...tedy zrychlení je famózní to jo :)
Doba Fabie RS 1.9TDI se vrací? Nespletli si v koncernu století? :-D
Nespletli.
No comment. B-]
Náskok díky technice. U Audi můžete mít jakýkoli motor jen když to bude 3.0 tdi. Už vím proč přešli na to debilní označování motorizací, jen tak můžou zamaskovat že nejsou schopni nabídnout víc než jeden agregát. V Mnichově a Stutgartu se musí smát až se za břicha popadají.
Meleš nesmysly, A5/S5/RS5 těch agregátů nabízí několik.
Tak nám o tom povyprávěj, kolik že to šestiválců Audi do A5, S5 a RS5 nabízí? Motor v RS5 je od Porsche, co tam máš dál?
Porsche žádný kloudný motor nemá.
Jeden dieselový a jeden benzínový, jistě dostatečné množství, třeba Jaguar do XE nenabízí žádný. No a že je od Porsche je jedině výhoda, špičkový motor a btw. vyvíjeli jej Porsche a Audi společně stejně jako nový V8 v rámci projektu KoVoMo.https://autoroad.cz/technika/72459-audi-a-por... ...
Audi až na úplné výjimky nejsou vozy pro nadšené řidiče. Technologicky špica, kvalita asi taky, jako symbol úspěchu ok...ale radost z řázení jejich 4x4 a těžké diesely to fakt ne. Takže se tomu vlastně ani moc nedivím...
Treba sa zviest a potom vynasat sudy. Viete o kolko je 3.0 diesel tazsi ako 2,9 benzin?To auto ma agility na rozdavanie. Viete preco tu nebudu moc v ponuke diesle?Lebo koncom roka vstupuje v platnost nova norma CO2 95mg/100km a tu 2,9 benzin neplni. Audi sa tak vyhne v Europe pokutam.
U A6 Allroad to byl ještě u 3.0 TSFI rozdíl 100kg ve prospěch benzínu, a to už je dost znát na čumáku.
Nenadávejte automobilce, nadavejte dementním europoslancům, kteří ji k tomu donutili absurdním hlasováním o limitech a pokutách za CO2. Audi má tři moznosti: vyrábět jen zdechliny, nebo výkon přesunout do dieselu, nebo platit vypálné.
Proč řešíš 2.9 benzín když se do S5 nedával? Motor od Porsche je pouze v modelech RS. CO2 95mg nesplňuje ani 1.0 TSI takže u V6 je to jen akademická debata.
Tak to se dost pleteš. Do nové S5 se dával V6 2,9l přeplňovaný turbodmychadlem.Předchozí S5 měla V6 3,0l s kompresorem a ta úplně první byla poháněna V8 (tuším, že 4,2l)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.