Také nové Audi S5 si u nás bude muset vystačit s naftou. Výkon vám ale chybět nebude

Sir CHerokee  |  17. 04. 2019 09:49

Audi až na úplné výjimky nejsou vozy pro nadšené řidiče. Technologicky špica, kvalita asi taky, jako symbol úspěchu ok...ale radost z řázení jejich 4x4 a těžké diesely to fakt ne. Takže se tomu vlastně ani moc nedivím...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  17. 04. 2019 12:11

Treba sa zviest a potom vynasat sudy. Viete o kolko je 3.0 diesel tazsi ako 2,9 benzin?
To auto ma agility na rozdavanie. Viete preco tu nebudu moc v ponuke diesle?Lebo koncom roka vstupuje v platnost nova norma CO2 95mg/100km a tu 2,9 benzin neplni. Audi sa tak vyhne v Europe pokutam.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  17. 04. 2019 12:57

Proč řešíš 2.9 benzín když se do S5 nedával? Motor od Porsche je pouze v modelech RS. CO2 95mg nesplňuje ani 1.0 TSI takže u V6 je to jen akademická debata.

Odpovědět  |   | 
Jirka_S  |  18. 04. 2019 13:59

Tak to se dost pleteš. Do nové S5 se dával V6 2,9l přeplňovaný turbodmychadlem.
Předchozí S5 měla V6 3,0l s kompresorem a ta úplně první byla poháněna V8 (tuším, že 4,2l)

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  17. 04. 2019 17:40

U A6 Allroad to byl ještě u 3.0 TSFI rozdíl 100kg ve prospěch benzínu, a to už je dost znát na čumáku.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  20. 04. 2019 06:57

Nenadávejte automobilce, nadavejte dementním europoslancům, kteří ji k tomu donutili absurdním hlasováním o limitech a pokutách za CO2. Audi má tři moznosti: vyrábět jen zdechliny, nebo výkon přesunout do dieselu, nebo platit vypálné.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  17. 04. 2019 12:29

Náskok díky technice. U Audi můžete mít jakýkoli motor jen když to bude 3.0 tdi. Už vím proč přešli na to debilní označování motorizací, jen tak můžou zamaskovat že nejsou schopni nabídnout víc než jeden agregát. V Mnichově a Stutgartu se musí smát až se za břicha popadají.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 04. 2019 13:32

Meleš nesmysly, A5/S5/RS5 těch agregátů nabízí několik.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  17. 04. 2019 16:42

Tak nám o tom povyprávěj, kolik že to šestiválců Audi do A5, S5 a RS5 nabízí? Motor v RS5 je od Porsche, co tam máš dál?

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 04. 2019 18:29

Jeden dieselový a jeden benzínový, jistě dostatečné množství, třeba Jaguar do XE nenabízí žádný. No a že je od Porsche je jedině výhoda, špičkový motor a btw. vyvíjeli jej Porsche a Audi společně stejně jako nový V8 v rámci projektu KoVoMo.
https://autoroad.cz/technika/72459-audi-a-por... ...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 04. 2019 18:41

Porsche žádný kloudný motor nemá.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  17. 04. 2019 12:31

No comment.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 04. 2019 12:41

Doba Fabie RS 1.9TDI se vrací? Nespletli si v koncernu století?

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  20. 04. 2019 06:58

Nespletli.

Odpovědět  |   | 
Majitel  |  17. 04. 2019 14:47

Mám starší audi b4 1.9 tdi, a nedivím se, že se vrací k naftě, to auto je bezproblémové, jezdím na něm přes 13let a stále jezdí a jezdí, nehledě nato, že jízdní vlastnosti jsou perfektní a nové auta stále ještě předjedu jak nic. Audi je a bude na vrcholu a kdo ho nemá jen blbě mele, protože závidí.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  17. 04. 2019 16:11

Tak to si Vaši audýnku hlídejte jak oko v hlavě, protože takové spolehlivá auta již dáááávno nedělají.
V rodině máme A4 combi 1,9 tdi r.v. 1999 a to auto je neskutečný držák.
Teď ty prémie po 4 až 5.letech jdou cca do kopru, mám na mysli výměny - opravy.
Jen se mrkněte na garance - insurance po záruce u pojišťoven, ty vydávají každý rok seznam závad, které mají pojištěno klienti (hlavně Velká Británie a některé další země EU) to jsou relevantní data, kdy pojišťovna stanovuje sazbu rizikovosti. Německé prémie a hlavně Audi na tom jsou velmi špatně.
Jízdní vlastnosti Audi (stejně jako VW) jsou perfektní, ale impotentní a nezajímavé nic neříkající, to je obecně známé. Já tedy měl tu čest řídit SQ7 V8 TDI s elektr. kompresorem a řízení jak ochablý kokot po sexu i když přesný a precizní, ale zážitek kromě zvuku NIC...tedy zrychlení je famózní to jo :)

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  18. 04. 2019 09:14

To je super. Jezdíš 13 let a to co vypouštíš za neskutečné sračky je ti jedno. Typický přístup. Právě chrochtáky z těchto let je ten největší sajrajt a sračka, co kdy na silnice vypustili. Mluvím o sazometech obecně, nicméně Wurstkoncern je v těchto sračkách bezkonkurenčně nejlepší. Opravdu. Věřte mi.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  20. 04. 2019 07:00

Nevěříme

Odpovědět  |   | 
Dony  |  17. 04. 2019 20:51

Diesel v Evropě definitivně konci v roce 2024, berme to jako výprodej skladu ... diesel od Audi je skvělý, i když benzin je lepší a jizdne naprosto podmanivý, ale zivte to. Mám 55 TFSI a jízda dokonalost, ale proste to není úplně auto na každodenní ježdění, i když to už není tak uzrane jako v minulosti.

Odpovědět  |   | 
Coufal  |  17. 04. 2019 22:03

Těžko to může být výprodej skladů, když tuto dieselovou V6 s el. kompresorem právě nyní vyvinuli. A v roce 2024 končí jak diesel tak benzín, protože limity CO2 spalovací motory nesplní, takže všechno bude plug-in nebo rovnou elektra. Konkrétně tento diesel je připravený na plugin hybrid.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  18. 04. 2019 09:34

To víš a teď tu o Karkulce.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  20. 04. 2019 07:05

Kulový.
Baterií není a nebude dost. Vodik je daleko. Takže nákupní tašky budou samozřejmě na benzín a s minidojezdem i na elektrinu, ale CO2 modlu velké automobilky bez dieselu nemají šanci plnit. U aut na dlouhé přesuny se naopak podíl dieselu výrazně zvedne. Jiná cesta zatím není na obzoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A