Nové Audi S4 vyjíždí s osmiválcem

Nové Audi S4 vyjíždí s osmiválcem

Stejně jako RS6 je sportovní verze A6, je Audi S4 sportovní úprava nové A4; a stejně jako RS6 i S4 se bude nabízet jako sedan a kombi.

Jaké jsou hlavní přednosti S4? Především je to osmiválcový benzíňák o objemu 4,2 litru s výkonem 253 kW; stará S4 měla „jen“ šestiválec s výkonem 195 kW. Točivý moment osmiválce bude 410 Nm při 3500 otáčkách a s těmito parametry zrychlí S4 z nuly na sto za 5,6 sekundy, spotřeba činí 13,4 litru a maximálka je omezena na 250 km/h. Převodovka bude pouze šestistupňová manuální a motor přes ni bude pohánět všechna čtyři kola. Mimochodem, tento motor má A8.

Ačkoliv mezi S4 a A4 není mnoho vnějších rozdílů, nějaké odlišnosti přece jen najdete. S4 bude mít 18palcová kola či odlišné spoilery. Zkrátka S4 není tak výrazné jako RS6, ale to je ostatně patrné už z názvu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků