Nové Audi S3 quattro bude mít 260 koní

Podle důvěryhodných informací bude mít nové Audi S3 pod kapotou známý čtyřválec 2,0 TFSI, ovšem naladěný na 191 kW, tedy 260 k; jde tedy o jasného rivala vozům jako BMW 130i (265 koní) nebo Volkswagen Golf R32 (250 koní). Rozdíl je však jasný: zatímco oba zmínění konkurenti jezdí na šest nepřeplňovaných válců, Audi S3 bude dopováno turbem. Ve výbavě najdete kromě optických doplňků, sníženého podvozku a 18" litých kol 225/40 v S-designu (sedm dvojitých paprsků) také xenonová světla Plus, CD přehrávač, světelný paket či multifunkční tříramenný volant potažený kůží. Za příplatek bude např. navigace nebo audiosystém Bose.

Cena se bude pohybovat někde na úrovni předchozí generace s motorem 1,8T 165 kW, tedy cca 1,25 mil. Kč. V nabídce bude celkem osm barev, černá, oranžová, červená, dva odstíny šedé, modrá, světlá a tmavá stříbrná.

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků