Modernizované Audi S3 je za dveřmi. Zdroj: Audi

Modernizované Audi S3 je za dveřmi. | Zdroj: Audi

Aktuálně prochází posledními jízdními testy a nápadně na sebe upozorňuje barevnou kamufláží. Zdroj: Audi

Aktuálně prochází posledními jízdními testy a nápadně na sebe upozorňuje barevnou kamufláží. | Zdroj: Audi

To znamená, že automobilka ještě o designu mluvit nechce, ale ohledně technické stránky vyložila karty plně na stůl. Zdroj: Audi

To znamená, že automobilka ještě o designu mluvit nechce, ale ohledně technické stránky vyložila karty plně na stůl. | Zdroj: Audi

Nový modelový ročník zůstává věrný dvoulitrovému čtyřválci TFSI s navýšeným výkonem na 333 k a 420 N.m, které jsou dostupné mezi 2 100 až 5 500 ot./min. Zdroj: Audi

Nový modelový ročník zůstává věrný dvoulitrovému čtyřválci TFSI s navýšeným výkonem na 333 k a 420 N.m, které jsou dostupné mezi 2 100 až 5 500 ot./min. | Zdroj: Audi

Dosud nejrychlejší S3 akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a dosáhne tradičně omezené maximální rychlosti 250 km/h. Zdroj: Audi

Dosud nejrychlejší S3 akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a dosáhne tradičně omezené maximální rychlosti 250 km/h. | Zdroj: Audi

Zvýšil se i volnoběh na 1300 ot./min. Zdroj: Audi

Zvýšil se i volnoběh na 1300 ot./min. | Zdroj: Audi

Za nárůstem výkonu stojí nové naladění turbodmychadla, které zůstává v nízké zátěži roztočené a spolu s přeladěnou škrticí klapkou poskytuje rychlejší reakce. Zdroj: Audi

Za nárůstem výkonu stojí nové naladění turbodmychadla, které zůstává v nízké zátěži roztočené a spolu s přeladěnou škrticí klapkou poskytuje rychlejší reakce. | Zdroj: Audi

Sedmistupňová převodovka S tronic řadí o polovinu rychleji a automaticky se přizpůsobí dravějšímu stylu jízdy v běžném režimu D. Zdroj: Audi

Sedmistupňová převodovka S tronic řadí o polovinu rychleji a automaticky se přizpůsobí dravějšímu stylu jízdy v běžném režimu D. | Zdroj: Audi

Na sportovní zážitek zláká variabilní rozdělovač točivého momentu mezi zadní kola, který spolu s kontrolou trakce dává zádi v režimu dynamic plus více života, ale zároveň má její skluz pod kontrolou. Zdroj: Audi

Na sportovní zážitek zláká variabilní rozdělovač točivého momentu mezi zadní kola, který spolu s kontrolou trakce dává zádi v režimu dynamic plus více života, ale zároveň má její skluz pod kontrolou. | Zdroj: Audi

Elektronické řízení stabilizace ještě citlivěji přibrzďuje kola na vnitřku zatáčky, čímž přidává vozu stabilitu. Zdroj: Audi

Elektronické řízení stabilizace ještě citlivěji přibrzďuje kola na vnitřku zatáčky, čímž přidává vozu stabilitu. | Zdroj: Audi

Když jsme u jistoty za volantem, přední náprava McPherson má díky novým ložiskům zvětšený negativní odklon kol a progresivní řízení dostalo upravenou charakteristiku. Zdroj: Audi

Když jsme u jistoty za volantem, přední náprava McPherson má díky novým ložiskům zvětšený negativní odklon kol a progresivní řízení dostalo upravenou charakteristiku. | Zdroj: Audi

Nárůstu výkonu a dravosti se přizpůsobily také brzdy přední nápravy. Zdroj: Audi

Nárůstu výkonu a dravosti se přizpůsobily také brzdy přední nápravy. | Zdroj: Audi

Ocelové kotouče mají průměr 357 mm a zvětšenou tloušťku na 34 mm. Zdroj: Audi

Ocelové kotouče mají průměr 357 mm a zvětšenou tloušťku na 34 mm. | Zdroj: Audi

Zakusují se do nich dvoupístkové třmeny s většími destičkami. Zdroj: Audi

Zakusují se do nich dvoupístkové třmeny s většími destičkami. | Zdroj: Audi

Z výroby odjíždí S3 na 19palcových kolech obutých do pneumatik Falken v rozměru 235/35. Zdroj: Audi

Z výroby odjíždí S3 na 19palcových kolech obutých do pneumatik Falken v rozměru 235/35. | Zdroj: Audi

ejich směs přispívá k větší přilnavosti v zatáčkách a během brzdění. ​ Zdroj: Audi

ejich směs přispívá k větší přilnavosti v zatáčkách a během brzdění. ​ | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Audi S3 2025 Zdroj: Audi

Audi S3 2025 | Zdroj: Audi

Aktuálně prochází posledními jízdními testy a nápadně na sebe upozorňuje barevnou kamufláží. Zdroj: Audi
To znamená, že automobilka ještě o designu mluvit nechce, ale ohledně technické stránky vyložila karty plně na stůl. Zdroj: Audi
Nový modelový ročník zůstává věrný dvoulitrovému čtyřválci TFSI s navýšeným výkonem na 333 k a 420 N.m, které jsou dostupné mezi 2 100 až 5 500 ot./min. Zdroj: Audi
Dosud nejrychlejší S3 akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a dosáhne tradičně omezené maximální rychlosti 250 km/h. Zdroj: Audi
23
Fotogalerie

Nové Audi S3 prozrazuje technické detaily. Dostane 333 koní a velmi hravý zadek!

Audi S3 se stává technicky ještě dokonalejší. Všechny změny jdou na ruku dravosti a větší stabilitě.

Modernizované Audi S3 je za dveřmi. Aktuálně prochází posledními jízdními testy a nápadně na sebe upozorňuje barevnou kamufláží. To znamená, že automobilka ještě o designu mluvit nechce, ale ohledně technické stránky vyložila karty plně na stůl.

Nový modelový ročník zůstává věrný dvoulitrovému čtyřválci TFSI s navýšeným výkonem na 333 k a 420 N.m, které jsou dostupné mezi 2100 až 5500 ot./min. Dosud nejrychlejší S3 akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a dosáhne tradičně omezené maximální rychlosti 250 km/h. Za nárůstem výkonu stojí nové naladění turbodmychadla, které zůstává v nízké zátěži roztočené a spolu s přeladěnou škrticí klapkou poskytuje rychlejší reakce. Zvýšil se i volnoběh na 1300 ot./min.

Sedmistupňová převodovka S tronic řadí o polovinu rychleji a automaticky se přizpůsobí dravějšímu stylu jízdy v běžném režimu D. Na sportovní zážitek zláká variabilní rozdělovač točivého momentu mezi zadní kola, který spolu s kontrolou trakce dává zádi v režimu dynamic plus více života, ale zároveň má její skluz pod kontrolou. Elektronické řízení stabilizace ještě citlivěji přibrzďuje kola na vnitřku zatáčky, čímž přidává vozu stabilitu.

Když jsme u jistoty za volantem, přední náprava McPherson má díky novým ložiskům zvětšený negativní odklon kol a progresivní řízení dostalo upravenou charakteristiku. Nárůstu výkonu a dravosti se přizpůsobily také brzdy přední nápravy. Ocelové kotouče mají průměr 357 mm a zvětšenou tloušťku na 34 mm. Zakusují se do nich dvoupístkové třmeny s většími destičkami.

Z výroby odjíždí Audi S3 na 19palcových kolech obutých do pneumatik Falken v rozměru 235/35. Jejich směs přispívá k větší přilnavosti v zatáčkách a během brzdění. ​

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud