Po  srpnové premiéře  se Audi S3 dostalo do českého konfigurátoru v obou karosářských verzích - sportback a limuzína. Za kratší model zaplatíte minimálně  1.268.900 Kč , za delší potom  28 tisíc korun  připlatíte. V obou případech dostanete 18palcová kola, hliníkovou optiku v interiéru, sportovní sedadla, přední LED světlomety a zadní svítilny nebo decentní zadní křídlo. Zdroj: Audi

Po srpnové premiéře se Audi S3 dostalo do českého konfigurátoru v obou karosářských verzích - sportback a limuzína. Za kratší model zaplatíte minimálně 1.268.900 Kč, za delší potom 28 tisíc korun připlatíte. V obou případech dostanete 18palcová kola, hliníkovou optiku v interiéru, sportovní sedadla, přední LED světlomety a zadní svítilny nebo decentní zadní křídlo. | Zdroj: Audi

Bez příplatku dostanete pouze základní bílou barvu, metalíza je za 24.700 Kč. Za 19palcová kola se připlácí minimálně 29.400 Kč. Uvnitř si můžete připlatit třeba za sedadla potažená Alcantarou. Digitální přístrojový štít, velký infotainment a dvouzónovou digitální klimatizaci připlácet nemusíte. Zdroj: Audi

Bez příplatku dostanete pouze základní bílou barvu, metalíza je za 24.700 Kč. Za 19palcová kola se připlácí minimálně 29.400 Kč. Uvnitř si můžete připlatit třeba za sedadla potažená Alcantarou. Digitální přístrojový štít, velký infotainment a dvouzónovou digitální klimatizaci připlácet nemusíte. | Zdroj: Audi

Pobyt na palubě si ale můžete vylepšit bezdrátovým nabíjením telefonu, rozhraním infotainmentu pro chytré telefony, lepším audiem, navigací MMI plus, elektricky nastavitelnými sedadly vpředu, head-up displejem, paketem asistenčních systémů či panoramatickým střešním oknem. Dostat se  přes milion a půl  za finální kousek je prostě hračka. Zdroj: Audi

Pobyt na palubě si ale můžete vylepšit bezdrátovým nabíjením telefonu, rozhraním infotainmentu pro chytré telefony, lepším audiem, navigací MMI plus, elektricky nastavitelnými sedadly vpředu, head-up displejem, paketem asistenčních systémů či panoramatickým střešním oknem. Dostat se přes milion a půl za finální kousek je prostě hračka. | Zdroj: Audi

Standardně dostanete sportovní podvozek snížený o 15 milimetrů, za adaptivní řešení se připlácí. Lepší je ve standardu i brzdová soustava s kotouči s vnitřním chlazením. Samozřejmostí je pak agresivnější vzhled s velkými nasávacími otvory v předním nárazníku či s černou maskou Singleframe. Zdroj: Audi

Standardně dostanete sportovní podvozek snížený o 15 milimetrů, za adaptivní řešení se připlácí. Lepší je ve standardu i brzdová soustava s kotouči s vnitřním chlazením. Samozřejmostí je pak agresivnější vzhled s velkými nasávacími otvory v předním nárazníku či s černou maskou Singleframe. | Zdroj: Audi

O pohon se v Audi S3 stará vždy přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI naladěný na 228 kW (310 koní), se kterým obě karosářské verze zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a dosáhnou elektricky omezené maximální rychlosti 250 km/h. Sílu přenáší na všechna čtyři kola automatická převodovka S tronic. Zdroj: Audi

O pohon se v Audi S3 stará vždy přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI naladěný na 228 kW (310 koní), se kterým obě karosářské verze zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a dosáhnou elektricky omezené maximální rychlosti 250 km/h. Sílu přenáší na všechna čtyři kola automatická převodovka S tronic. | Zdroj: Audi

I přesto, že základní model sdílí základy se  Škodou Octavia IV  a  VW Golf VIII , je tedy ostrá verze zaměřená na prémiové konkurenty, mezi které se řadí třeba  BMW M135i xDrive , čemuž ostatně odpovídá i cena. Konkurent z Mnichova startuje na částce  1.203.800 Kč.  Zdroj: Audi

I přesto, že základní model sdílí základy se Škodou Octavia IV a VW Golf VIII, je tedy ostrá verze zaměřená na prémiové konkurenty, mezi které se řadí třeba BMW M135i xDrive, čemuž ostatně odpovídá i cena. Konkurent z Mnichova startuje na částce 1.203.800 Kč. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Letos v březnu se nám ukázala  nová generace hatchbacku Audi A3 Sportback , o něco později přijela i  elegantnější Limuzína , nedávno jsme už  mohli nový Sportback projet ... Zdroj: Audi

Letos v březnu se nám ukázala nová generace hatchbacku Audi A3 Sportback, o něco později přijela i elegantnější Limuzína, nedávno jsme už mohli nový Sportback projet... | Zdroj: Audi

...a teď Audi pokračuje v očekávaném doplňování nabídky rovněž o ostré verze obou modelů. Přivítejte nové Audi S3 Sportback a S3 Limuzína. Zdroj: Audi

...a teď Audi pokračuje v očekávaném doplňování nabídky rovněž o ostré verze obou modelů. Přivítejte nové Audi S3 Sportback a S3 Limuzína. | Zdroj: Audi

Přiostření nového S3 je zřetelné na první pohled s agresivnějším předním nárazníkem s většími otvory přívodu vzduchu, nižšími prahy a velkým zadním difuzorem ve spojení se čtyřmi koncovkami výfuku. Zdroj: Audi

Přiostření nového S3 je zřetelné na první pohled s agresivnějším předním nárazníkem s většími otvory přívodu vzduchu, nižšími prahy a velkým zadním difuzorem ve spojení se čtyřmi koncovkami výfuku. | Zdroj: Audi

Všemu kontrastují černé doplňky. Vrcholné Matrix LED světlomety dostává S3 za příplatek. Zdroj: Audi

Všemu kontrastují černé doplňky. Vrcholné Matrix LED světlomety dostává S3 za příplatek. | Zdroj: Audi

Novinka také sedí o něco blíže k zemi. Standardně totiž dostává nová S3 sportovní podvozek snižující světlou výšku o 15 mm, přičemž volitelně lze auto vybavit i elektronicky řízenými tlumiči. Zdroj: Audi

Novinka také sedí o něco blíže k zemi. Standardně totiž dostává nová S3 sportovní podvozek snižující světlou výšku o 15 mm, přičemž volitelně lze auto vybavit i elektronicky řízenými tlumiči. | Zdroj: Audi

Nechybí pak sériově lepší brzdová soustava s kotouči s vnitřním chlazením, systém progresivního řízení a 18palcová kola (volitelně 19palcová). Zdroj: Audi

Nechybí pak sériově lepší brzdová soustava s kotouči s vnitřním chlazením, systém progresivního řízení a 18palcová kola (volitelně 19palcová). | Zdroj: Audi

Srdcem menších „eskových“ modelů je přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI naladěný na 228 kW (310 k) a točivý moment 400 N.m. Hnací sílu přenáší na vozovku sedmistupňová převodovka S tronic a pohon všech kol quattro. Zdroj: Audi

Srdcem menších „eskových“ modelů je přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI naladěný na 228 kW (310 k) a točivý moment 400 N.m. Hnací sílu přenáší na vozovku sedmistupňová převodovka S tronic a pohon všech kol quattro. | Zdroj: Audi

Oba modely zrychlí z nuly na 100 km/h za 4,8 sekundy. Maximálně dosáhnou elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Zdroj: Audi

Oba modely zrychlí z nuly na 100 km/h za 4,8 sekundy. Maximálně dosáhnou elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. | Zdroj: Audi

V interiéru se S3 vyznačuje sportovními sedačkami, které mají čalounění vyrobené z velké části z recyklovaných PET lahví, obložením z hliníku nebo karbonu a rovněž kontrastním prošíváním. Zdroj: Audi

V interiéru se S3 vyznačuje sportovními sedačkami, které mají čalounění vyrobené z velké části z recyklovaných PET lahví, obložením z hliníku nebo karbonu a rovněž kontrastním prošíváním. | Zdroj: Audi

Standardem je digitální přístrojový štít o velikosti 10,25 palce v kombinaci s 10,1palcovým dotykovým infotainmentem. Zdroj: Audi

Standardem je digitální přístrojový štít o velikosti 10,25 palce v kombinaci s 10,1palcovým dotykovým infotainmentem. | Zdroj: Audi

První vozy zamíří k prodejcům na počátku října. České ceny však ještě neznáme. Při uvedení na trh bude dostupná limitovaná zaváděcí verze Edition one. Zdroj: Audi

První vozy zamíří k prodejcům na počátku října. České ceny však ještě neznáme. Při uvedení na trh bude dostupná limitovaná zaváděcí verze Edition one. | Zdroj: Audi

Dostane lakování v odstínu žluté Python (Sportback) nebo červené Tango (Limuzína), zmíněná větší 19palcová kola a rovněž sedačky čalouněné kůží Nappa se žlutým prošíváním. Zdroj: Audi

Dostane lakování v odstínu žluté Python (Sportback) nebo červené Tango (Limuzína), zmíněná větší 19palcová kola a rovněž sedačky čalouněné kůží Nappa se žlutým prošíváním. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Bez příplatku dostanete pouze základní bílou barvu, metalíza je za 24.700 Kč. Za 19palcová kola se připlácí minimálně 29.400 Kč. Uvnitř si můžete připlatit třeba za sedadla potažená Alcantarou. Digitální přístrojový štít, velký infotainment a dvouzónovou digitální klimatizaci připlácet nemusíte. Zdroj: Audi
Pobyt na palubě si ale můžete vylepšit bezdrátovým nabíjením telefonu, rozhraním infotainmentu pro chytré telefony, lepším audiem, navigací MMI plus, elektricky nastavitelnými sedadly vpředu, head-up displejem, paketem asistenčních systémů či panoramatickým střešním oknem. Dostat se  přes milion a půl  za finální kousek je prostě hračka. Zdroj: Audi
Standardně dostanete sportovní podvozek snížený o 15 milimetrů, za adaptivní řešení se připlácí. Lepší je ve standardu i brzdová soustava s kotouči s vnitřním chlazením. Samozřejmostí je pak agresivnější vzhled s velkými nasávacími otvory v předním nárazníku či s černou maskou Singleframe. Zdroj: Audi
O pohon se v Audi S3 stará vždy přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI naladěný na 228 kW (310 koní), se kterým obě karosářské verze zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a dosáhnou elektricky omezené maximální rychlosti 250 km/h. Sílu přenáší na všechna čtyři kola automatická převodovka S tronic. Zdroj: Audi
50
Fotogalerie

Nové Audi S3 má české ceny. Jak si stojí proti ostatním kompaktním dravcům?

Audi S3 je další ostrý hatchback se silným motorem a pohonem všech kol. Jednou z jeho výhod je i možnost elegantnější karoserie, která míří proti Mercedesu-AMG A 35 4MATIC sedan.

Po srpnové premiéře se Audi S3 dostalo do českého konfigurátoru v obou karosářských verzích - sportback a limuzína. Za kratší model zaplatíte minimálně 1.268.900 Kč, za delší potom 28 tisíc korun připlatíte. V obou případech dostanete 18palcová kola, hliníkovou optiku v interiéru, sportovní sedadla, přední LED světlomety a zadní svítilny nebo decentní zadní křídlo.

Bez příplatku dostanete jen bílou barvu, metalíza je za 24.700 Kč. Za 19palcová kola se připlácí minimálně 29.400 Kč. Uvnitř si můžete připlatit třeba za sedadla potažená Alcantarou, za digitální přístrojový štít, velký infotainment či dvouzónovou automatickou klimatizaci připlácet nemusíte.

Pobyt na palubě si ale můžete vylepšit bezdrátovým nabíjením telefonu, rozhraním infotainmentu pro chytré telefony, lepším audiem, navigací MMI plus, elektricky nastavitelnými sedadly vpředu, head-up displejem, paketem asistenčních systémů či panoramatickým střešním oknem. Dostat se přes milion a půl za finální kousek je prostě hračka.

Standardně dostanete sportovní podvozek snížený o 15 milimetrů, za adaptivní řešení se připlácí. Lepší je ve standardu i brzdová soustava s kotouči s vnitřním chlazením. Samozřejmostí je pak agresivnější vzhled s velkými nasávacími otvory v předním nárazníku či s černou maskou Singleframe.

O pohon se v Audi S3 stará přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI naladěný na 228 kW (310 koní), se kterým obě karosářské verze zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a dosáhnou elektricky omezené maximální rychlosti 250 km/h. Sílu přenáší na všechna čtyři kola automatická převodovka S tronic.

I přesto, že základní model sdílí základy se Škodou Octavia IV a VW Golf VIII, je tedy ostrá verze zaměřená na prémiové konkurenty, mezi které se řadí třeba BMW M135i xDrive, čemuž ostatně odpovídá i cena. Konkurent z Mnichova startuje na částce 1.203.800 Kč. Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedan vyjde na 1.219.680 Kč.

Audi S3: Srovnání s konkurencí
Model Audi S3 BMW M135i  Mercedes-AMG A35 
Motor R4 R4 R4
Objem [cm3] 1984 1998 1991
Výkon [kW/ot.min] 228/5450-6500 225/4500-6250 225/5800
T.moment [N.m/it.min] 400/2000-5450 450/1750-5000 400/3000-4000
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,8 4,8 4,8
Max. rychlost [km/h] 250 250 250
Převodovka 7A 7A 7A
Pohon quattro xDrive 4Matic
Základní cena [Kč] 1.268.900 1.203.800 1.219.680
*pro Audi S3 a Mercedes-AMG A35 jsou hodnoty dynamiky shodné pro obě varianty karoserie

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud